Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Autor |
Správa |
Risoooooooooooooo
Čumil
Registrovaný: Pon, 12.11.2018, 20:31 Príspevky: 7
|
Zdravim vas mam pajero II kratke 2.8 td gls pada mi nafta rano ked idem nastartovat tak musim 8minut pumpovat nafru manualne inak to pochvylke zdochne mam nove hadicky od motora do nadrze a v nadrzi som pretesnil plavak aj hadicky na plavak prrtoze prepadova mi pustala vzduch po oprave mi to nepomohlo a pred pumpou mam manualnu gumovu pumpicku poradite ktosi cosi? Dakujem
|
Pon, 24.06.2019, 19:05 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Najjednoduchšie je vradiť hneď za nádrž do hadice spätný ventil, ale primárnu príčinu Ti to neporieši. Neviem ako to ma mišivbuši či má čerpadlo v nádrži alebo ideš s podtlakom a niekde máš problém.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 25.06.2019, 7:57 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
olej v motore nepribuda?=vadne gufero na strane rozvodu na vstrekovacom cerpadle a nafta tecie....pada cez gufero do mot.oleja........a vymenil si len hadicky alebo si obisiel aj trubky a hadicu si dal priamo od nadrze po filter
|
Uto, 25.06.2019, 21:45 |
|
 |
Risoooooooooooooo
Čumil
Registrovaný: Pon, 12.11.2018, 20:31 Príspevky: 7
|
Hadicky zelezne originalne uz boli pohnite ked som to kupil tak uz tam boli gumene tak som to vymenil ale som si povsimol ze prepadova hadicka od cerpadla do nadrze je dierava este som sa nedostal ktomu ju znova menit ale tade mi nadta kvapka po zemi moze to byt aj tym? Ze sa tam ten tlak neudrzi a dalsia vec moze to súvisieť nejako s tym ze mi pajero nejde so otaciek? Maxi je 3400
|
Štv, 04.07.2019, 15:12 |
|
 |
ljubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 16.02.2010, 23:02 Príspevky: 136 Bydlisko: LM
|
ano.....samozrejme
|
Ned, 07.07.2019, 21:10 |
|
 |
cor75
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 27.08.2013, 20:47 Príspevky: 129 Bydlisko: Čadca
|

Ahojte, nastal mi tiež takýto problém - padanie nafty Pajero II 2.8 TD SWB , keď štartujem už nechytí na brnk ale musím dlhšie točiť a aj pridať plyn aby motor naskočil, keď naskočí tak pár sekúnd ide ako tak a následne ho musím držať v otáčkach inak po chvíli zhasne a zadymí hustým bielym dymom z výfuku, jazdiť sa s tým nedá teraz. Čo to môže byť ? Myslel som že je deravá niektorá z palivových trubiek, tak som ich obe vycvakol a dal som tam po 2 metre palivových hadíc, pretože od jesene mám na ráme pri trubkách mokro od nafty (pravdepodobne) brzdové rúrky mám totiž nové už pár rokov. Myslel som že výmenou týchto rúrok sa problém vyrieši a pôjde to, aj som palivový filter vymenil , ako pumpujem na pumpe nad palivovým čerpadlom, tak nikdy to nenatlačím do tvrda, resp. po chvíli môžem pumpovať znova lebo tá pumpička zmäkne. V čom môže byť problém ? V nádrži ? tam by mal byť plavák s motorčekom , nie klasické súčasné palivové čerpadlo aké sa teraz vyrábajú. Alebo problém je na vysokotlakovom čerpadle pri motore ? Alebo netesnosť na tom potrubí ešte niekde to bude len ? Vďaka za rady a pomoc.
_________________ PAJERO 2.8 TD SWB, 1995 Vitara LY 1.6 DDiS AllGrip PAJERO 2.8 TD SWB, 1997
|
Ned, 09.01.2022, 0:44 |
|
 |
duskkko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 08.10.2021, 20:25 Príspevky: 111 Bydlisko: Bratislava
|

cor75 píše: Ahojte, nastal mi tiež takýto problém - padanie nafty Pajero II 2.8 TD SWB , keď štartujem už nechytí na brnk ale musím dlhšie točiť a aj pridať plyn aby motor naskočil, keď naskočí tak pár sekúnd ide ako tak a následne ho musím držať v otáčkach inak po chvíli zhasne a zadymí hustým bielym dymom z výfuku, jazdiť sa s tým nedá teraz. Čo to môže byť ? Myslel som že je deravá niektorá z palivových trubiek, tak som ich obe vycvakol a dal som tam po 2 metre palivových hadíc, pretože od jesene mám na ráme pri trubkách mokro od nafty (pravdepodobne) brzdové rúrky mám totiž nové už pár rokov. Myslel som že výmenou týchto rúrok sa problém vyrieši a pôjde to, aj som palivový filter vymenil , ako pumpujem na pumpe nad palivovým čerpadlom, tak nikdy to nenatlačím do tvrda, resp. po chvíli môžem pumpovať znova lebo tá pumpička zmäkne. V čom môže byť problém ? V nádrži ? tam by mal byť plavák s motorčekom , nie klasické súčasné palivové čerpadlo aké sa teraz vyrábajú. Alebo problém je na vysokotlakovom čerpadle pri motore ? Alebo netesnosť na tom potrubí ešte niekde to bude len ? Vďaka za rady a pomoc. Podla toho co tu popysujes by somvybral vstrekovace a dal ich skontrolovat jeden bude asi prepustat a preto tazky biely dym.Ked uz budu vstreky vonku skontrolovat prepady a pomenit hadicky na nich.
_________________ Ked to nejde na 1 krat, treba to este parkrat skusit.Co nejde dopredu pojde na spiatocku. --------------------------------------------------------- Kia Sportage 2.0 i 70kw 4x4
|
Str, 12.01.2022, 12:26 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|