Takze, nakoniec to skoncilo s prevodovkou R380 a rozvodovkou LT230 z LR Disco.
ziadne retiazky a podobne potencionalne kurvitka + moznost mat redukovany hlavny prevod 1,6 a pomaly sa myslim da do 4,1 (buduci rok
) + moznost PTO priamo, je to tovarensky predpripravene. Medzinaprava pojde von, nakolko je to slaba cast rozvodovky, bude zadok natvrdo a cez uzavierku sa bude pripajat predok.
Spojkovy zvon, pritlacak, zotrvak, piestik, starter.... VW, iba spojkova lamela je upraveny LR
Povodny koncept - prevodovka VW - by som do auta nenapchal tak, aby som nezasahoval do motorovej steny...
Zatedy to funguje dobre, aj ked mam este par veci na doriesenie
Aktualne spekulujem, ze poloosi pajero II 3.5 (D33,5; 31zubov) su asi slabe, aby to tahali spolahlivo a chcel by som to zvacsit.
V podstate aj pajero III ma 9,5inch diferak a ma D36, 33zub, co by uz mohlo te 37 spolahlivo ustat. Skusal niekto, ci sa dá vnútro - diferák zamenit ? prípadne len planetove kolieska ? Nemyslim, si ze Mitsubishi by to vyvijalo nanovo, snad boli dost lenivy a spravili len malu zmenu, ktoru by som vedel vyuzit
_________________Cestu si nájdem, alebo spravím
Vitara VW1.9TDI + Y61ARB/Pajero3,5Lock + Maxxis 37
Pajero LBW 3.2DiD V80 - na vozeňé decók do škólky