| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 6 ] |  |   Prechod z druhej na tretiu generaciu - otazky (oplati sa?) 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| Trojliter Čumil 
					Registrovaný: Štv, 24.12.2020, 0:56
 Príspevky: 2
   | Zdravim pani,
 dlho mi sluzilo (a zatial sluzi) Pajero 2 generacie (Wagon 2,5 1993).
 Je urcene primarne na chatu (tazsi teren)+ prace na dedine okolo domu pripadne nejaky odtah.
 Priznam sa sem tam aj nejake metrovice v nom doveziem.
 
 Kedze uz ma 27 rokov rozmyslam o upgrade na 3 generaciu.
 Otazky:
 1, v com je 3 generacia lepsia a v com horsia? (najlepsie keby zodpovedali majitelia oboch generacii)
 2, Na ake vady sa pri kupe sa zameriat? (Co sa na 3.gen kazi?)
 3, Aku motorizaciu, prevodovku, karoseriu, pripadne vybavu by ste odporucili?
 
 Vopred vdaka za rady
 
 
 |  
			| Štv, 24.12.2020, 1:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| efendi Velky Kraken 
					Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
 Príspevky: 8037
 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
   | No osobne k dvojke mozem povedat ze tie motory 2,5 TDI, su nezmar, a neskutocne dobre a munimum poruchove,, to potvrdzujem vlastnou skusenostou,, kdezto k motorizacii u trojke som vela kladneho  nepocul,,    Su to vykonnejsie motory, ale velmi púoruchove,,co mam znameho vacne sa v tom hrabe, cize sere sa mu to,,  _________________
 EX Suzuky Samuraj1.3
 EXJeep Cheroke 2.1TDI
 EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
 EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
 EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
 EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
 EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
 
 
 |  
			| Štv, 24.12.2020, 17:44 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Trojliter Čumil 
					Registrovaný: Štv, 24.12.2020, 0:56
 Príspevky: 2
   | Ved toto. Ta druha generacia mi pripada trochu robustnejsia, pevnejsia. Urcite pri tretej je lepsi vykon (mozno aj spotreba) komfort a bezpecnost. Ide mi hlavne o prakticku stranku a poruchovostPreto by som bol vdacny ze zdielanie skusenosti od borcov co jazdili obe generacie.....
 
 
 |  
			| Pia, 25.12.2020, 10:16 | 
					
					   |  
		|  |  
			| JohnnyPajero OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 28.01.2009, 23:51
 Príspevky: 791
 Bydlisko: Preßburg
   | Tá tretia určite nevydrží toľko, čo tá druhá. Ale asi nemáš na výber. Ja si veeeľmi opatrujem II. _________________
 MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.5 V6 GLSA
 Ex: MITSUBISHI PAJERO WAGON 3.0 V6 GLS
 
 
 |  
			| Sob, 26.12.2020, 23:09 | 
					
					   |  
		|  |  
			| JOE66 OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
 Príspevky: 2588
 Bydlisko: Vychod
   | Ked chces prace okolo domu+ odtah+ sem tam vozit neaku metrovicu v aute + tazky teren tak si daj dokopy svoje Dvojkove pajero alebo zozen druhe zachovale a daj ho poriadne osetrit proti korozii + porob motor a podvozok a jazdis zase par rokov lebo Trojkove je pohodlnejsie ale tazku drinu nevydrzi tolko . A na dlhsie jazdy alebo tulanie sa okolo komina si kup dalsie auto   
 
 |  
			| Ned, 27.12.2020, 16:01 | 
					
					   |  
		|  |  
			| jenki OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
 Príspevky: 2389
 Bydlisko: Zvolen
   | Trojliter píše: Zdravim pani,
 dlho mi sluzilo (a zatial sluzi) Pajero 2 generacie (Wagon 2,5 1993).
 Je urcene primarne na chatu (tazsi teren)+ prace na dedine okolo domu pripadne nejaky odtah.
 Priznam sa sem tam aj nejake metrovice v nom doveziem.
 
 Kedze uz ma 27 rokov rozmyslam o upgrade na 3 generaciu.
 Otazky:
 1, v com je 3 generacia lepsia a v com horsia? (najlepsie keby zodpovedali majitelia oboch generacii)
 2, Na ake vady sa pri kupe sa zameriat? (Co sa na 3.gen kazi?)
 3, Aku motorizaciu, prevodovku, karoseriu, pripadne vybavu by ste odporucili?
 
 Vopred vdaka za rady
1. generácia III už je úplne iné vozidlo z hľadiska koncepcie, preto sa seriózne porovnávať s generáciou II nedá. Tu sú aspoň základné rozdiely, ktoré by ti mali umožniť posúdenie situácie. * nemá rámovú karosériu, je to samonosný typ s "pomocnými "built-in" rámami * má nezávislé zavesenie náprav * nemá mechanické uzávierky * má elektronické riadenie režimov4x4, redukcia, zmena svornosti, ... * má elektronické riadenie motora Na základe vyššie uvedeného sa obávam, že jedinou cestou modernizácie vozového parku pri zachovaní pracovných vlastností je prechod na L200_________________
 Jenki
 
 Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
 Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
 Pajerko II,  3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
 
 
 |  
			| Pon, 28.12.2020, 20:13 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 6 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |