Dnes je streda 21. mája 2025, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
Autor |
Správa |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
X5 je tvrde ale lepsie sedi na ceste a na 3litri diezlaku zviknu sa trhat retaze ked chces starsi kus,Ml je nieco medzi X5 a tuaregom ale zvyknu odchadzat ojnicne loziska alebo klukovka na diezlaku a volvo ma slabe motory+ nic moc na ceste . Ze nemam rad koncern ale v tomto pripade je starsi tuareg nadcasovejsi oproti ml-ku + pohodlnejsi na dlhsie trate + lahsie servisovatelny + aj motor celkom drzi ten diezlak a da sa dobre servisovat .Ze ked sa zmieris ,ze to nebude premiova znacka tak hladaj tuarega 
|
Pon, 29.03.2021, 13:03 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Hľadáš rýchle SUV na dlhé cesty 1000 a viac km, diaľnica....do terénu máš LC a do mesta bruchoplaz... Už ale nepíšeš, že do roka koľko takých ciest mieniš spraviť, čo je tiež podstatný parameter. Resp. čo bude hlavným účelom toho SUV, napr. koľko ľudí mimo teba tam bude, koľko batožiny, a pod. Môj osobný názor, pokiaľ nie sú v prevahe všetky dôvody, prečo práve SUV na dlhé diaľničné jazdy, tak by som nad SÚV vôbec neuvažoval.
|
Pon, 29.03.2021, 13:25 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
medonos píše: Tuareg . Čo by ste vybrali . len pár dlhých trás na východ a bol som s ním prekvapený hlavne spotrebou
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Pon, 29.03.2021, 23:06 |
|
 |
Lacino
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2019, 14:13 Príspevky: 30 Bydlisko: Levice
|
Seruste  potrebujem poradiť 4x4ku na poľovačky, ale takú s ktorou bez problému odídem aj do mesta na nákup  čiže SUV s pohonom oboch náprav... Pozeral som Suzuki GV, Toyota RAV4, Nissan X-Traill a trojičky 4007, C-Crosser, Outlander Z hľadiska pohonu by ste mi ktorý z nich odporučili a s akým motorom ? Novšie modely už...s tím, že by tam šli AT pneu... Jazdy 70% asfalt a 30% poľná cesta, poľovačky, rozmočená poľná...nič extra, žiaden ťažký Off-Road!!! Všetkým vďaka za pomoc pri výbere toho vhodného 
Naposledy upravil Lacino dňa Pon, 19.04.2021, 16:05, celkovo upravené 1
|
Pon, 19.04.2021, 12:25 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
C-Crosser/Outlander by som vylúčil. Mal som na servise nedávno jeden Outlander, slovenský pôvod, servisovaný v autorizáku a katastrofa.
Ja osobne by som si z tohto výberu vybral RAVku alebo Vitaru. Kamarát má RAV 2.2 D-4D, nekazí sa mu to, pohon dobrý, spotreba výborná. Nestratí sa ani v meste ani v teréne. Akurát ceny dielov trochu drahšie.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Pon, 19.04.2021, 15:34 |
|
 |
Lacino
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2019, 14:13 Príspevky: 30 Bydlisko: Levice
|
Nevieš koľko kW má tú 2.2ku ? Lebo sú 100, 110 a 130kw V tom Outlander bol aký motor že katastrofa, či nie v motore bola chyba ?
|
Pon, 19.04.2021, 15:58 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
Lacino píše: Seruste  bez problému odídem aj do mesta na nákup  čiže SUV s pohonom oboch náprav Nissan Pathfinder R51 2005 - 2014 ešte je na ráme alebo klasicky Pajero, Toyota videl som upravený Touareg a nechápal som dôležité od akých bubákov alebo koľko je rozpočet
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Pon, 19.04.2021, 16:02 |
|
 |
Lacino
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2019, 14:13 Príspevky: 30 Bydlisko: Levice
|
Nepotrebujem rámový podvozok...nepôjde do ťažkého terénu...skôr sa prikláňam k SUV s vyšším podvozkom a najlepšie stálou 4x4
|
Pon, 19.04.2021, 16:11 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Fefe správne napísal - dôležitý je rozpočet. Zadaj si svoje parametre do formulárov v nejakom autobazáre a uvidíš čo ti vyhodí, čo sa dá v akej cene kúpiť. Keď nič iné, aspoň sa ti ukážu mantinely. Čo sa týka hľadiska pohonu - určite by som trval na tom, aby auto malo redukciu. Tým ti nenahováram, že nutne musíš mať auto s redukciou, dá sa aj bez nej ale podstatne menej.
|
Pon, 19.04.2021, 19:57 |
|
 |
Lacino
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2019, 14:13 Príspevky: 30 Bydlisko: Levice
|
Z môjho zoznamu ma redukciu len jedno auto a to Suzuki GV... ma aj redukciu aj uzávierku medzinapravy a samozrejme stálu 4x4...do rozpočtu sa zmestia všetky mnou vybrané modely, horšie je to s benzínovým motorom, tam sa ceny šplhaju aj cez rozpočet a je ich málo na predaj oproti naftiaku  D
|
Pon, 19.04.2021, 20:09 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
nevieme čo je tvoj rozpočet alebo tzv.auto pre poľovníka. mám blízku kamarátku poľovníčku má Pathfindera R51 a pár ďalších poľovníkov. Niekto sa uspokojí s krátkou Vitarou, Nivou a pod. niekto chce alebo potrebuje viac priestoru tak si vyberá niečo "väčšie" a niekto vláči "všemožné" tak má Pick Up alebo ťahá vozík za sebou.
skoro NIČ v štandardnej triede SUV , CROS alebo ako by som ich nazval nie je alebo nemá vyšší podvozok ako +- 20cm a aby si dosiahol napr. 25-30cm už sú nemalé investície podľa možností daného typu + pneu a keď si nechceš rozmlátiť olejovú vaňu,chladiče,prevodovku,nádrž tak + ochrana podvozku čo sú ďalšie výdavky a možno suma sumárum +2tis.€ k cene auta. Keď chceš na "okraj lesa,poľa" tam ti postačuje akékoľvek vozidlo. Ak chceš ísť ďalej,už to bude niečo stáť.
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Pon, 19.04.2021, 20:41 |
|
 |
Lacino
Učeň
Registrovaný: Pon, 10.06.2019, 14:13 Príspevky: 30 Bydlisko: Levice
|
Ja chápem ze napr. ten Pathfinder je určite vhodnejšie auto mimo cestu ako GV alebo RAV4 či X-Trail, ale ja potrebujem univerzálnejšie auto, s ktorým sa spracem aj na parkovisku pred nákupným centrom DD a také, ktoré neposkakuje po ceste ako koza...prosto aby bolo aj patrične komfortné...
|
Pon, 19.04.2021, 20:59 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Tak si za 18000e kup novy dacia duster 4x4 a za tie prachy v lahkom terene prejdes kedy kolvek+ mal by si to nove a mas na vyber 1,5 overeny diezel alebo 1,3 otrurbeny benzin s uz aj moznostou lpg . A na jenotka to ide ako na redukovanej kedze je tak sprevodovana .Nevyhoda ,ze ma mensi kufor + od 120 km rychlosti je to hlucnejsie na dialnici  A za take prachy nic nove lancejsie v podobnej katekorii nekupis. Ono v podstate kupis -novu ladu travel ale ta je lenochod oproti dusteru 
|
Pon, 19.04.2021, 21:07 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Lacika, tento tvoj posledný príspevok mi začal maľovať tuarega. Možnosť výberu je veľká, technika je známa, servisovanie nie je nič komplikované, boli verzie ako strunovým podvozkom, s nastaviteľným vzduchovým, s redukciou, bez redukcie, benziňáky, naftiaky, manuály, automaty...na ceste celkom dobré, ani veľké ani malé...a ked zoberieš s V10 TDI, tak do hory s ním potiahneš aj 3tonovú vlečku so senom 
|
Pon, 19.04.2021, 21:15 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
Lacino píše: ktoré neposkakuje po ceste ako koza...prosto aby bolo aj patrične komfortné... poradím jednu vec skorej ako sa vyjadríš napr. k Pathfinder R51. Nájdi si niekde najbližšie k domovu bazár alebo majiteľa a choď sa na neho najprv pozrieť, využi internet a porovnaj rozmery vozidla s napr. koktávka kombi ...... to myslím vážne. Poprípade nabehni na youtube a tam si daj vyhladať Pathfinder R51 poprípade dopíš Off Road, expedition, možno ti vyskočí pár videí aj odo mňa. tu mi je to už trapné stále pridávať odkazy na môj YT kanál. ešte doplním, máš na výber: - 126kW diesel (nebrať) - 128kW diesel zlatá stredná cesta BEZ DPF - 140kW diesel dobrá voľba ale BEZ DPF výborná voľba - 170kW V6 diesel - 196 kW V6 4L benzín ( US model ) - 231kW V8 5,6L * 314hp * benzin 4x4 ( US model ) v celej EU je pár kusov ako dovoz z USA a KANADA
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Pon, 19.04.2021, 21:17 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|