Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
Richmondez
Koumák
Registrovaný: Pia, 17.06.2016, 22:07 Príspevky: 156 Bydlisko: Bratislava
|
GY Duratrac (nie duratec) som mal na ZJ. Teren som s nimi v podstate nejazdil, ale na ceste parada. Ci voda, ci sneh (ma aj snehovu vlocku - vlastnosti zimnej pneu, ale to ma aj BF KO2) proste skvela pneu...keby sa vyrabala v rozmere aj na WJ (mam seriu) tak ich bez vahania kupim znovu A zhanaju sa dost zle, to je pravda (ja som mal 31x10,5 R15)
_________________ WJ V8
Mrdka, ZJ 4,0 lpg
Biely kybel, Golf MK3 variant
|
Pia, 09.03.2018, 13:59 |
|
|
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 348 Bydlisko: Lučenecko
|
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Ned, 11.03.2018, 19:38 |
|
|
thorstein
Učeň
Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
|
aha to som ani nevedel ze ich je tolko verzii .. myslel som hned tu prvu https://www.google.sk/search?q=silverst ... ytth_2vEgM:
|
Pon, 12.03.2018, 16:21 |
|
|
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 348 Bydlisko: Lučenecko
|
Do extrému sú vynikajúce, je však otázne, či ich využiješ??? 1. Ich určenie je, ako to popisuje aj ich charakteristika Poměr terén 95% - silnice 5%. , ktorá je v tomto prípade veľmi výstižná. Neviem, či si už mal možnosť ich vidieť a zažiť aj naživo, ale na ceste sú hlučné, ako keď štartuje lietadlo a ubúda z nich, ako keby si ich hobľoval. 2. Na mokrej ceste a nehovorím o ujazdenom snehu nedržia skoro nič! 3. Podvozok pri nich dostáva veľmi zabrať! Na Tvojom mieste by som ich pred kúpou ešte radšej riadne osobne preveril a hlavne prehodnotil, či potrebuješ také agresívne gumy. Ak by si náhodou chcel absolvovať Tisovec a aj ostatné podobné akcie, tak áno, ale po akcii ich zase hneď zhodiť a dať niečo "kultivovanejšie".
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Pon, 12.03.2018, 21:44 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 409 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
Stefan píše: Do extrému sú vynikajúce, je však otázne, či ich využiješ???
Presne tak, mam rovnaky vzor Insa Turbo Special Track 285/75 R16 a http://www.insaturbo.com/ver/en/ficha/s ... tUcmFjaw== a to su gumy cisto iba mimo cestu, na asfalte trpia, su hlucne a drolia sa pri vyssej rychlosti. Mam ich doma pripravene iba na tazke blato ako Tisovec. Ked som bol mlady a blby isiel som na nich do Macedonska a 2 som cestou tam znicil na dialnici. Nerobilo im dobre dost teplo (bolo cez 35C), drsny povrch dialnice a rychlost okolo 100 km/h
|
Pon, 12.03.2018, 21:56 |
|
|
thorstein
Učeň
Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
|
tak na bezne vozenie mam v plane ponechat kumha mt51 niesu hlucne a v celku aj zvladnu ale chcel som mat 1nu sadu cisto terenne pneu na blatko .. co myslite pod pojmom ze dostanu napravy zabrat ? konkretne co ?
|
Pia, 16.03.2018, 11:09 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
Vsetko, su tazke, dezen agresivny = dobry zaber a teda poloosi, homoklby atd to pocitia. Dalsia vec aj capy dostanu do tela kedze je ten dezen pomerne riedky a teda su tam aj vibracie ine. Nehovoriac o tom ze je ich problem vyvazit tak aby realne boli vyvazene + par dni auto postoji mieste bez pohybu a prve metre alebo kilometre su ako na kockach namiesto kolies (prelezia sa). Najma ak auto na nich nechas stat ked mas podfuknute. Atd atd. No pomer cena/vykon vychadzaju stale dobre. Osobne mam dilemu co ked svoje doderiem, neplanujem ich kupovat znovu, otazne je co namiesto nich. Kandidat by boli Maxxis Trepador, len tam je cena uplne inde a hlavne sa nerobia v rozmere aky chcem. Su az priliz velke alebo siroke...
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pia, 16.03.2018, 14:40 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
A to som este nespomenul hluk v kabine od tych pneu....radio bud uplne nahlas alebo nechat vypnute. Nic medzi nefunguje Pocut ta je pomaly z kilometra a tie prejavy zvukove a vibracne v kabine su strasne.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pia, 16.03.2018, 14:41 |
|
|
thorstein
Učeň
Registrovaný: Ned, 25.02.2018, 13:36 Príspevky: 31
|
aha tak .. no verim ze tie polyuretany vydrzia viac ako origo a pri capoch asi moc na vyber neni .. zaujimave to som ani nevedel ze sa moze ta pneu takto zdeformovat ked stoji ... pred tym som jazdil pajero 2 na kumho KL 71 a discotecu na bighornoch a tam som nic take nejak extra nebadal ale asi to bude tym ze to niesu tak agresivne pneu
|
Sob, 17.03.2018, 17:30 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 409 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
To kockatenie môžem potvrdiť, prefukoval som gumy na viac ako 2.3 atm keď som moc nejazdil len aby moc nepadli, keď auto stálo. Mám ťažké auto 3.1 tony, stačilo stať pár dni. Bolo to prvých pár km vždy dosť otravne kým sa rozjazdili. Takisto vyváženie bol kumšt a keď odpadlo pár blokov na zadných pneu tak ich bolo treba vyvážiť znova. Taký vzor naozaj nie je na dlhšie jazdenie po asfalte rýchlejšie ako 50 km/h. Hluk som ani neriešil ale počúvať autorádio so spusteným oknom sa pri tom nedalo.
|
Sob, 17.03.2018, 21:10 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
local.sk píše: To kockatenie môžem potvrdiť, prefukoval som gumy na viac ako 2.3 atm keď som moc nejazdil len aby moc nepadli, keď auto stálo. Mám ťažké auto 3.1 tony, stačilo stať pár dni. Bolo to prvých pár km vždy dosť otravne kým sa rozjazdili. Takisto vyváženie bol kumšt a keď odpadlo pár blokov na zadných pneu tak ich bolo treba vyvážiť znova. Taký vzor naozaj nie je na dlhšie jazdenie po asfalte rýchlejšie ako 50 km/h. Hluk som ani neriešil ale počúvať autorádio so spusteným oknom sa pri tom nedalo. Dovod vyvazovania zadnych pneu? Presiel sim par kilometrov po europe na stt cooper 35x12,5 r 15 na T3 som bol v Rumunsku a na zadnych kolesach nemam ani gram zavazia a akosi mi to nepride vobec potrebne
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Ned, 18.03.2018, 17:33 |
|
|
local.sk
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 18.11.2015, 12:10 Príspevky: 409 Bydlisko: doma na Orave, pracovne Bratislava + cely svet
|
jankarol píše: Dovod vyvazovania zadnych pneu? Presiel sim par kilometrov po europe na stt cooper 35x12,5 r 15 na T3 som bol v Rumunsku a na zadnych kolesach nemam ani gram zavazia a akosi mi to nepride vobec potrebne Kvoli tomu, kvoli comu sa kolesa vyvazuju - prevencia vibracii, setrenie prvkov napravy. Tym nehovorim, ze nie je mozne jazdit aj s nevyvazenou pneu, ale je rozdiel jazdit pri 50 km/h a 110 km/h ked clovek ide 1000 km v kuse. Ale netvrdim ze je to taky efekt ako na prednej naprave, ja radsej davam viac do udrzby a prevencie ako sa stretavam s problemami a riesim ich na mieste. Ked sa Tebe jazdi dobre bez vyvazenia zadnych pneu, tak super ze si to napisal, budem sa o to strachovat menej.
|
Ned, 18.03.2018, 19:02 |
|
|
jankarol
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 12.11.2012, 15:39 Príspevky: 911 Bydlisko: Vranov nad Toplou
|
Ja len ze som nepocitil najmensi rozdiel v jazde ci su alebo niesu vyvazene takze to beriem ako zbytocnost ....ani v rychlej ani pri pomalej jazde...mozno sa ti zda malo 6000 km za 3 tyzdne po vlastnej osi kombibacia cesta dialnich sotorina az sneh lad ...a co je tam uz toho na udrzbu v zadnej naprave semeringy a loziska menim kazdy rok rok a pol preventivne zeby s toho olej netiekol to je taka ta choroba toyot ...a ked slape diferak viac sa tam nema co pokazit ...akurat netreba kontrolovat ci tam chyba alebo nie nejake to zavazie ...
_________________ Toyota Land Cruiser LJ70
|
Ned, 18.03.2018, 23:10 |
|
|
Dondo
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10 Príspevky: 343 Bydlisko: Piešťany
|
U tychto gum asi zalezi aj od toho na ake kusy natrafis. U mna 1ks zo 4ks hadze do osmicky, zavazi pytali od 200g do 600g. A to niekolko krat pneu pootacali na disku v snahe najst nizsiu hodnotu. Ale musim povedat ze netrasu (ako zle vyvazene), vibracie a hluk od dezenu neovplyvnis.
_________________ Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland
Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12
|
Pon, 19.03.2018, 12:24 |
|
|
MarekR
Čumil
Registrovaný: Pon, 22.05.2023, 16:42 Príspevky: 1
|
thorstein píše: tak konecne je na teraz hotova cize Toyotka land cruiser 90 rv. 99 1kz-te s Automatom ale ziadne extra upravy kedze mi je luto ju drat v tazkom terene cize podvozok ironman +2 predne pruziny C zadne B + este do zadu podlozky nad pruziny dalej rozsirovacie podlozky a pneu 265/70r16 kumho mt51, zahradku a zaoblenu led rampu Nemal si problémy s vibráciami na zadnej náprave po zdvihnutí pri rýchlosti nad 80km/hod.?
|
Pon, 22.05.2023, 16:58 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|