Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 06.06.2025, 20:55
Dnes je piatok 6. júna 2025, meniny má Norbert a zajtra Róbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 poradte servis alebo cloveka 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2161
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Ale aspoň by mohol poznať, keď už nič.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Uto, 03.06.2025, 20:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 367
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Si lepší detektív ako ja. Sú to presne oni a viacmenej sme sa už dohodli aj na výmene.
Takže vďaka za tip. :smt133

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Str, 04.06.2025, 8:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2161
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
To som rád!

Čo ideš dávať robiť? Môžeš aj do súkromnej správy ak tak.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Str, 04.06.2025, 9:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 367
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Mám poruchu na AT. Príčinu mi povedia po výmene. Podľa príznakov sa porúchalo olejové čerpadlo. Prevodovku som zohnal na Morave a oni mi ju idú prehadzovať a spojazdniť.

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Str, 04.06.2025, 10:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2161
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Jaj tak. Aký tam máš AT? Ako sa prejavuje porucha?
Tiež mám automat, tak nech viem na čo si dať pozor.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Str, 04.06.2025, 15:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 367
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Mám tam 4 stupňový Aisin, podľa všetkých čo tomu rozumejú ho chvália ako nesmrteľný výtvor japončíkov a nejde im do hlavy, čo sa deje. Mal som asi nešťastie na babráka, čo mi tam dačo pojebabral, takže Ty asi môžeš kľudne správať, ale pre info popíšem čo sa stalo.
Môj problém sme tu už preberali koncom decembra 24 v mojom vlákne v sekcii Môj Offroad:

Problém: Ráno po naštartovaní a zaradení hocijakého stupňa auto nereaguje, ako keby tam bol N alebo naďalej P. Po preradení späť do parkingu a niekoľkonásobnom pridaní plynu do stredných a vyšších otáčok a znovuzaradení rýchlosti už auto riadne reaguje, hladko preradí na vyšší stupeň, tam však zase zbytočne dlho drží do vysokých otáčok a preradí len keď mierne uberiem plyn. Toto robí až do úplného zahriatia. Keď sa všetko prehreje, motor aj prevodovka, tak radí krásne, ochotne a na 4 stupňovú prevodovku až zamatovo hladko a plynulo.
Hladinu oleja premerali a doplnili v autorizáku. Chýbali rovné dva litre. Potom sa už auto správalo ako má, po zaradení rýchlosti a pustení brzdy sa okamžite pohýnalo bez pridania plynu.
Dlho som sa však netešil. Po prejdení asi 2tis. km a nástupe tých prvých tohoročných horúčav sa mi začala prevodovka po zahriatí prehrievať a preklzovať. Teraz je už stav núdzový, t.j. hodilo ju do núdzového stavu, otáčky bez ohľadu na zaradený prevodový stupeň nestúpnu nad 2.000 a pri zaradení hocijakého stupňa na voliči sa auto hne len do predu, samozrejme okrem parkingu.
Podľa amíckych zdrojov dávajú tieto prevodovky bez údržby v pohode bezporuchových 300.000 míľ a prevodovky pravidelne a odborne udržované 500.000+ míľ bez najmenších problémov.
Holt, mal som smolu a niekto musel predo mnou niečo riadne dojebabrať! :smt010

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Str, 04.06.2025, 15:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2161
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Jaj tak. No držím palce, aby Ti to dobre dopadlo.

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 05.06.2025, 7:10
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Len tak pre zaujimavost, pokial v sustave prevodovky je malo oleja, spravidla si to odskace hydromenic :smt151 co potom sa pozdejsie aj ukaze,, mozno tam mas galibu,,a ta pravodovka Aisin je nesmrtelna to je pravda..tie davaju aj do Volva S80, ak dobre viem,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 06.06.2025, 16:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: