Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
Autor |
Správa |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
Dnes som bol obzret jedno ZJ s 5,2 motorom pre znameho, potencionalneho kupcu. Sadol som, nastartoval (jaaaj) a pojazdil (jaaaaj). Ja blbec mam 4liter. Lebo mi radili ze 8valce maju len vacsiu spotrebu inak ziadna vyhoda a je to presne naopak. Spotreba skoro rovnaka a vykon je uplne niekde inde. Ak ZJ tak jedine V8!!
P.S. Predam ZJ 4liter, r.v.96
_________________ unlimited
|
Pia, 07.09.2007, 18:54 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Njn, ako vravieva harley...neni placenta, kde neni displacenta...či tak voláko.  Ono asi aj hodne záleží v akom stave je konkrétny motor. Ja žial benzíňak nemôžem mať lebo by som si musel meniť nick. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 07.09.2007, 19:23 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Dzordzo  toto presne sa stalo aj mne,pred cca tyždnom som tiež mal tu čest byt šoferom v tomto voze s tymto obsahom  moj booože  a presne ako pišeš  laska na prvy ,,look,, proste parada  kašlem na spotrebu  ten pocit je o niečom inom
P.S Harley ma 5,9  ,,orgazmus,, každy den 
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pia, 07.09.2007, 20:27 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
 to Diesel
Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil  .
Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 07.09.2007, 20:35 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
 taketo temy mi nerobia dobre
ja chcem nieco s V8 uz davno..a ked taketo veci citam to chcem viac a viac.. teraz to je nerealne ale v niekedy buducnosti si taketo nieco urcite kupim  a s kompresorom! 
|
Pia, 07.09.2007, 20:50 |
|
 |
Marty
Učeň
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38 Príspevky: 57
|
Harley píše: :D to Diesel Dzordzo,škoda,že si mě neznal dřív,neboť takovou chujovinu bych ti nikdy neporadil  . Už v dobách,kdy jsem měl čtyřlitrový XJ jsem vždycky říkal,že ten motor je perfektní ale maximálně pro XJ či Wranglera.Na ZJ je už malej(relativně) a tím se rozdíl ve spotřebě smazává.Max. rozdíl je tak litr ale ta nezkutečná kultůra! Krouťák a brutální nástup výkonu u V8 je nezpochybnitelnej a né nadarmo,každý slušný sportovní auto má tohle uspořádání.I F1 se k tomuhle vrátila a všechny rekordy jsou na těhle motorech. 
hele jak který, jak který, mně některý XJ moc nejedou a některý jedou zase moc pěkně!! 
|
Pia, 07.09.2007, 20:59 |
|
 |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
Hele Harley ja mam doma jeden osemvalec ale to je bruchoplaz s 2x vacsim vykonom a trojnasobne rychlejsim zrychlenim. A u Jeepov som to bral tak, ze je tam objem ale to je vsetko. Vykonovo tie motory nic moc a myslel som si, ze tak aj to auto pojede a ani som necakal a ani nechcem aby som gumoval a po dialnici vyblikaval v lavom pruhu. Ale ten oooooooobrovsky rozdiel co som dnes zazil ... A je dost mozne (ako Marty hovori) ze ten moj 4 liter (ten moj kus) je fakt na pikacu. Zere az moc a zda sa mi taky nejaky priduseny. A teraz ma napada ci je tu niekto schopny dodat SW a kabel na diagnostiku ZJ.
_________________ unlimited
|
Pia, 07.09.2007, 21:21 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Marty,tys to nepochopil,já tam říkám že je I-6 perfektní motor a i silnej ale že je pro ZJ už moc malej/slabej.Né že by to bylo nepojízdný ale že argument,že se čtyřlitrem budu v ZJ jezdit znatelně levnějc než V8 není pravda. Kvůli tomu,že je menší ve stejně těžkým autě,budou náklady na provoz stejný.
Druhá věc je,že V8 motory jsou prostě jiný,takže nejde o to,jestli máš I-6 našláplý nebo přidušený. Ve V8 všecno probíhá jinak a i styl jízdy se tím mění.A zase,neznamená to,že bys měl jezdit třeba rychlejc,jen jinak.
Když jedeš s V8 tak cítíš,že jedeš s natur strojem a základním principem techniky spalovacího motoru.
Těžko se to popisuje je to o pocitu a Dzordzo ho zažil. Že? 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Sob, 08.09.2007, 10:07 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
no ja som mal tú česť včera si 5,9 V8 vypočuť, zastavil sa pri mne kamarát na ZJ a už to stačilo na mocný dojem...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Sob, 08.09.2007, 10:49 |
|
 |
Marty
Učeň
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38 Príspevky: 57
|
ale já vím, rozuměl jsem ti
Je fakt že s V8 se jezdí asi jinak  PetrFpo tom co jsem se byl projet s tím jeho tak říkal že takhle s tím ještě nejel,.... tak nevím
|
Sob, 08.09.2007, 12:13 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Harley....nechcem rypat....ale pokial s V8 zachadzas slusne a nevytacas ho....necitis,nepocujes nic...dakedy mi ten skoro elektromobilovy charakter vadi a chyba mi aspon trochu vibracii ,hluku....  ale mozno som hluchy a bezcitny... 
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Sob, 08.09.2007, 13:41 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
O mechanický zvuky vůbec nejde nebo zvuk výfuku.Tady jde o to jak cítíš jeho produkci.Jako V8 nemá žádnej motor takovej náběh krouťáku,myslím řadovej motor bez přeplňování.
I-6 je proti V8 hodně klidnej a jemnej motor.
Navíc ty máš OHC motor .OHV motory jsou trochu hlučnější a drsnější.
Samozřejmě OHC ještě podpoří výkonový vlastnosti V8 a jeho lepší využití.
Já třeba motor vůbec netočím,zeptej se Martyho,ten říká,že mám mezi nohou a plyn.pedálem vajíčko  . Já jezdím v průměru mezi 1500-2200rpm a i v těhle otáčkách vím,že jedu s V8 a né řaďákem.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Sob, 08.09.2007, 14:57 |
|
 |
Marty
Učeň
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 15:38 Príspevky: 57
|
někdy mi ho budeš muset půjčit  zjistíme kde má omezovač
jinak díky za support k 231 vs 242 dneska 
|
Sob, 08.09.2007, 19:04 |
|
 |
ludo
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.11.2006, 12:26 Príspevky: 424 Bydlisko: Bratislava
|
Harley..jasne......chvilu mi trvalo kym som prisiel na chut tomu stylu do 2200 otacok.....ale suhlas.....jazdne vlastnosti super
Marty obmedzovac mam pri 190......
_________________ Grand Cherokee V8 4,7 WJ
Jeep Wrangler 2,5 YJ
|
Sob, 08.09.2007, 21:17 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
On mylsel otáčkovej né rychlostní. Já mám omezovač v 5250rpm. 
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Sob, 08.09.2007, 21:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|