Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
Autor |
Správa |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Ako je vseobecne zname, mam na XJ vzadu nahode vinute. Zobral som ich zo XJ z predu. Lenze som si vsimol ze mi zadok zacaal pomaly ale isto sadat dole. Predne mam nove 6,5´´ . Tie si drzia na moj podiv svoju povodnu vysku. Pricinu by som videl v pretazeni. Pripada na ne asi vacsia hmotnost ako ked boli povodne vpredu.
Otazkou je ako to vyriesit. Premyslal som nad prednymi strunami zo ZJ, mali byt hrubsie. Len ci to opat nebude len docasne riesenie... Alebo radsej IM? Alebo tieto sadnute vypodlozit a uz viacej nebudu sadat?
_________________ zelena mrdka
|
Str, 03.10.2007, 0:22 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Čo prosím ťa vozíš na korbe ?Používaš to ako nákladák ?Alebo len príležitostne . V predu je trvalé zataženie , motor s príslušenstvom , pevnostnák s navyjákom a tak.
To len pre úplnosť.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 03.10.2007, 0:49 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
No minule som bol donen obrat jablcka na chatke. Bola kraasna uroda. Korba kopcom, a vnuri kopcom.  Sem-tam taham velky prives nalozeny autom...
Ale aj tak si myslim ze na zadnu napravu pripada vacsia hmotnost ako na predok uz len pri zaplneni auta 4 ludmi.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 03.10.2007, 0:52 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu.
Náš Patrol je naklonený na jednu , alebo na druhú stranu , záleží kde sedím  a pritom je to nákladák / N1 /
A čo som tým chcel vlastne ?  No to , že auto by malo byť naladené tak , k čomu je predovšetkým určené , takže ked aj nosí náklady , tak určite tuhšie struny .
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 03.10.2007, 1:19 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
vies, ja nechapem preco zacali uz sadnute pruziny dalej sadat. A pritom celkom rychlo. to mi nejde do hlavy. Asi uz taku zataz prosto nezvladaju.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 03.10.2007, 15:38 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
a prečo by nemaly ? únava materiálu. A pri tvojom krížení , a močení v potoku 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 03.10.2007, 15:45 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
jaaj, ale stale neviem ako to vyriesit. Asi tam teda pacnem predne zo ZJ, a uvidim co to casom porobi.
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 04.10.2007, 3:13 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Štv, 04.10.2007, 7:46 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
diesel píše: Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov.
Mno to som chcel pocut!
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 04.10.2007, 9:05 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
pal píše: diesel píše: Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov. Mno to som chcel pocut!
Ja planoval dať dozadu predné jednoho času, potom kupil IM pre XJ 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 04.10.2007, 9:25 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
.... továrenské spružiny od Nissanov v Patroloch časom kruto klesali. Môj Patrol v poslednej fáze pred vykopnutím hore vyzeral ako jazvečík... pod dorazmi bolo vpredu tak 4 cm miesto.
OME spružiny majú v popise extra rozsiahlu samochválu že sú povrchovo upravené guličkovaním (otryskanie ocelovými brokmi ktoré spevní až "nakuje" povrchovú vrstvu) a že preto nikdy nesadnú.
Takže by ma sadanie sériových spružín až tak neprekvapovalo.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 04.10.2007, 12:29 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Martin 4 píše: .... továrenské spružiny od Nissanov v Patroloch časom kruto klesali. Môj Patrol v poslednej fáze pred vykopnutím hore vyzeral ako jazvečík... pod dorazmi bolo vpredu tak 4 cm miesto.
OME spružiny majú v popise extra rozsiahlu samochválu že sú povrchovo upravené guličkovaním (otryskanie ocelovými brokmi ktoré spevní až "nakuje" povrchovú vrstvu) a že preto nikdy nesadnú.
Takže by ma sadanie sériových spružín až tak neprekvapovalo.
Tak to si ma potesil  , uz len aby to tak bolo.
|
Štv, 04.10.2007, 13:40 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Citácia: Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu
Ten list naviac tam bol kôli motoru uložnom mimo osu, nie kôli šoférovi 
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 04.10.2007, 14:48 |
|
 |
Kmoter
Majster Slovenčinár
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:07 Príspevky: 957 Bydlisko: Nitra
|
Tomrs píše: Citácia: Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu Ten list naviac tam bol kôli motoru uložnom mimo osu, nie kôli šoférovi 
Ešte že si ho poopravil lebo by som myslel že to bolo fakt kôli tomu 
_________________Ja a slovenčina
Toyota LC 61
|
Štv, 04.10.2007, 18:59 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Kmotre , čo sa rehníš , ako by si sa práve vylodil v normandii  .Aáno a mal aj vyosený motor , na stranu spolujazdca . A ked si zobereš autíčko ,ktoré má asi 800 kg pohotovostnú hmotnosť , tak by bolo fakt naklonené , ked ide len s vodičom . Pri plnej záťaži , je to šuma fuk , lebo to tam sedelo aj 8 vojakov v plnej polnej + nejaký gulomet + kanistre s palivom a vodou .
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 04.10.2007, 19:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|