| Dnes je sobota 1. novembra 2025, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto 
 
 
 
 
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | Správa |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | ahoj, kto mi poradí mám problém s dieslovým samuraiom ked je minusová teplota ide iba na volnobeh nedá sa mu pridať plyn stále svieti kontrolka žhavenia, ked ho nechám zohriať a znovu naštartujem už ide dobre.
 presunuté
 diesel
 
 
 |  
			| Sob, 01.12.2007, 22:02 | 
					
					   |  
		|  |  
			| janotoyotak Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
 Príspevky: 141
 Bydlisko: Ba
   | liskal píše: ahoj, kto mi poradí mám problém s dieslovým samuraiom ked je minusová teplota ide iba na volnobeh nedá sa mu pridať plyn stále svieti kontrolka žhavenia, ked ho nechám zohriať a znovu naštartujem už ide dobre.Kedy si naposledy tankoval? A bolo to na pumpe?  Nemôžeš mať v nádrži ešte letnú naftu? Tá zimná sa predáva približne od polovice októbra. Ak máš v aute ešte letnú a viac mrzne, môžu sa v nafte tvoriť akési vločky parafínu, ktoré ucpávajú filter. Dôsledok- motor po určitom čase zdochne, lebo nemá palivo, alebo trochu paliva pustía a pôjde len na volnobeh. A ak máš aj zimnú naftu, môže tam byť nejaký bordel, prípadne trocha vody. Určite by som problém hladal v palivovom systéme: nafta-nasávacie sitko v nádrži-netesnosť v sacom potrubí-palivový filter.
 Niekedy to je dosť špinavá a smradlavá babračka.
 
 |  
			| Uto, 04.12.2007, 2:14 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | Citácia: Kedy si naposledy tankoval? A bolo to na pumpe?  Nemôžeš mať v nádrži ešte letnú naftu? Tá zimná sa predáva približne od polovice októbra. Ak máš v aute ešte letnú a viac mrzne, môžu sa v nafte tvoriť akési vločky parafínu, ktoré ucpávajú filter. Dôsledok- motor po určitom čase zdochne, lebo nemá palivo, alebo trochu paliva pustía a pôjde len na volnobeh. A ak máš aj zimnú naftu, môže tam byť nejaký bordel, prípadne trocha vody. Určite by som problém hladal v palivovom systéme: nafta-nasávacie sitko v nádrži-netesnosť v sacom potrubí-palivový filter.Niekedy to je dosť špinavá a smradlavá babračka.
Môžem vyskušať vymeniť filter ale nemyslím že to bude vo filtry lebo ked ho opatovne naštartujem už ide dobre. S dieslom nemám také skusenosti lebo predtým som mal benzínové samuraie. Preto by som uvítal nejaké informácie hlavne o motore je to typ f8qc renault ale neviem sa dopátrať z akého je to renaulta lebo mám problém s objednávaním dielov. V predajni suzuki taký model nemajú je to 1.9 /47kw
 
 |  
			| Uto, 04.12.2007, 22:43 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | To asi nie je pravda, fakt ani na tomto fore sa nenachádza nikto taký čo by vedel niečo bližšie o dieslovom samurai je asi škoda že ho nevyrábali pred rokom 1989. Tak prajem všetkým profíkom šťastné a veselé a ak niečo naštudujú o dieslovom samurai okrem tých vážnych úprav ako je otočenie kolies nech to hodia na forum. 
 
 |  
			| Štv, 06.12.2007, 21:44 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Karlito CVOK HOBBISTA 
					Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
 Príspevky: 1442
 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
   | Nechcem buziť, ale téma ma zaujala a technický prínos v debate na voľno je slabý...
 Nie je sekcia - SUZUKiiii?
    -ka-_________________
 Červená je tiež farba...
 +420 604 240 223
 
 
 |  
			| Štv, 06.12.2007, 23:06 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .
 Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /
 
 Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.
 _________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Pia, 07.12.2007, 0:39 | 
					
					   |  
		|  |  
			| janotoyotak Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04
 Príspevky: 141
 Bydlisko: Ba
   | Ak sa nemýlim, tak asi pred 10-12 rokmi španieli dávali do Samka 1.9 D motor Peugeot. 
Už asi dva roky vyrábajú aj Samka s dieselovým motorom Renault s priamym vstrekom.
 Ževraj celkom dobre chodí, má výrazne lepší krúťak ako 1.3 benzín a je neuveritelne úsporný. Bežne okolo 6 L.
 
 Niekde mám nemecký časopis OFFROAD, kde je test takého Samka, len teraz ho neviem nájsť.
 
 
 |  
			| Pia, 07.12.2007, 3:46 | 
					
					   |  
		|  |  
			| patrik OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:06
 Príspevky: 775
 Bydlisko: slovensky grob
   | ja som ho mal - super auto a ten krutak - parada . spotreba na ceste  5,5l  v terene 6,5l.   inak s tou zavadou ti neporadim    . mne slapa ako hodinky. este ma napadlo nemozes mat zapchate odvzdusnenie nadrze?_________________
 discovery td5
 
 
 |  
			| Pia, 07.12.2007, 12:05 | 
					
					     |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   |  Kapo píše: Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .
 Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /
 
 Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.
Citácia: diesel motor sa tam montoval a to 1.9 turbo a 1.9 diesel hladký turbo bol z peugeota typ motora XUD na ktorý sa dá všetko objednať a ten môj je z renaulta typ F8QC 284, obsah 1870, 47kw, samca mám z EČ a je vyrobený v.r. 2002 s označením suzuki samurai santana 1.9D vyrobený v španielsku čiže nie je výroba samodomo. Vyskúšal som už viac vecí okrem iného aj diagnostiku ktorá vypisuje že na motore nie je žiadna chyba. Filter je vymenený, žhaviče sú ok, disky som zatiaľ neotočil lebo najprv motor potom ostatné mám tam 235/75/15.
 
 |  
			| Sob, 08.12.2007, 15:40 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   |  liskal píše: Kapo píše: Jo , treba zvoliť aj správnu sekciu , a dať aj info o motore , ktorý je v tom samurai namontovaný . Lebo samizdá ,že origo sa tam D motori nemontírovaly .
 Pánko sa hneď nemusí rozčulovať , že nikto mu neporadí , keď dá málo informácií o svojom samohybe ./ Ktorý je pravdepodobne samodomo /
 
 Ani dobrý mechanik nepovie s určitosťou , čo je za problém aj keď má auto v garáži . Vždz sa ide vylučovacou metódou . Najprv skús otočiť tie disky , potom vymen ten filter a skonroluj žhaviče . Potom potom.
diesel motor sa tam montoval a to 1.9 turbo a 1.9 diesel hladký turbo bol z peugeota typ motora XUD na ktorý sa dá všetko objednať a ten môj je z renaulta typ F8QC 284, obsah 1870, 47kw, samca mám z EČ a je vyrobený v.r. 2002 s označením suzuki samurai santana 1.9D vyrobený v španielsku čiže nie je výroba samodomo. Vyskúšal som už viac vecí okrem iného aj diagnostiku ktorá vypisuje že na motore nie je žiadna chyba. Filter je vymenený, žhaviče sú ok, disky som zatiaľ neotočil lebo najprv motor potom ostatné mám tam 235/75/15.
 
 |  
			| Sob, 08.12.2007, 17:45 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Kapo Recyklovaný teaneger 
					Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
 Príspevky: 3598
 Bydlisko: MY/BA
   | Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať .
 Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť . 
 Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :
http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0 Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.  
 
 |  
			| Sob, 08.12.2007, 18:21 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | Kapo píše: Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať . Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť .  Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0 Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?Dakujem za pomoc skusim to.
 
 |  
			| Sob, 08.12.2007, 19:31 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Lolo Frajer 
					Registrovaný: Pia, 19.10.2007, 23:40
 Príspevky: 220
 Bydlisko: Podhradie(Pd)
   | Jo jo Kapo suhlasim. Mne sa tiez s autom v suzuki drbcoval kamos tyzden nez ich napadlo zhodit motor pre podozrivy biely dym a lala. Prasknuty blok motora medzi 2. a 3. valcom. Nech sa paci. Nemoze to byt niecim takym? Suzuki sa vraj vyznacuje prave touto chybou. Tak skus kuk _________________
 Kia sportage 2001 deluxe (loooong)
 
 
 |  
			| Ned, 09.12.2007, 1:12 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | lolicko píše: Jo jo Kapo suhlasim. Mne sa tiez s autom v suzuki drbcoval kamos tyzden nez ich napadlo zhodit motor pre podozrivy biely dym a lala. Prasknuty blok motora medzi 2. a 3. valcom. Nech sa paci. Nemoze to byt niecim takym? Suzuki sa vraj vyznacuje prave touto chybou. Tak skus kukMotor okrem tejto závady šlape ako hodinky,voda sa netratí olej nežere, netlakuje hadice tak to asi nebude tvoj prípad ale aj tak dakujem.
      Ked som mal benzína 1.3 štrkal mi motor ako keby ventile pri pridávaní vymenil som panvičky na kluke a nakoniec som zistil že bolo odlomené z piestu čo som sa potom dozvedel že je dosť častou poruchou.
 
 |  
			| Ned, 09.12.2007, 17:50 | 
					
					   |  
		|  |  
			| liskal Učeň 
					Registrovaný: Sob, 01.12.2007, 21:33
 Príspevky: 43
 Bydlisko: Martin
   | Kapo píše: Bohužial máš auto , ktoré je dosť ojedinelé , čo viem , tak tu na fóre si jediný , čo tam má taký motor , tak sa nemusíš čudovať , že ti nikto neporadí .A hlavne nemusíš všetkých hneď urážať . Navyše tam máš už samú elektroniku a tam má aj odborník čo robiť .  Som pozeral aj u čechov na fórach a tam toho tiež nie je moc .Ale skús tu :http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic. ... 60&start=0 Je tam jeden , čo má v samuraji renaulta ,tak snáď ?Už mi odpísal ale s takou chybou sa vraj nestretol.
 
 |  
			| Ned, 09.12.2007, 17:52 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |