Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 19.07.2025, 13:55
Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Sprosta nahoda alebo preco si radsej nenechat vytacat motor 
Autor Správa
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Uz som to trochu rozdychal, ale nasraty som furt ...

V piatok som bol na stk .. Setko ok, akurat jeden zvisly cap v prdke ...

Uz viac ma sralo, co ten chumaj vyrabal s motorom ... Skoro vyextrahoval motor z auta (pri emisnej).

Ale nejak som to pretrpel s tym, ze na buduce ani omylom, a bud chlapovi strcim nieco do vacku nieco alebo mu jebnem ... (ma vopred na vyber).

Nu a v pondelok kukam pred firmou na parkovisku ... flaky .. A coze ? A to asi nie je moje ... Pridem domov, odparkujem.. Rano kukam, a pod autom flak ... Kua ... No nic, poobede kuknem, co sa deje ... Pred firmou som nechal auto schvalne na inom mieste, a poobede zase flak .. To uz som bol mierne zdeseny ... Najprv zbezna obhliadka analyzovala nejak divne mokru hadicku od nadobky brzdovej kvapaliny, nastastie bola len povolena SK paska. Spokojny s dobre vykonanou pracou som zapleskol kapotu, a isiel spat. A na druhy den kukam .. A ze mlaka. Kukam na hadicku (ktoru sum vecer utrel) a sucha ... Sajze .. Este nieco tecie ine ...
Na krycom plechu motora sa robili nejake kvapky. Nesmrdelo to, ani masne to nebolo, a relativne priesvitne ... Chladiaca kvapalina ? Kukam do vyrovnavacej nadrzky .. A polovica v cudu ... Sajze ... Chladic - ok, hadice (aspon kam som videl) ok ... Pozeram kadial to asi tecie... Niekde s pod osky vrtule ... Pruser ...

No, mohla by to byt prasknuta (ci netesniaca) vodna pumpa, idem studovat manualy, ale otazka znie - preco kurwa sa dodrbali dve veci naraz a zrovna po STK ? Nahoda, ci za tu vodu moze aj to debilne vytacanie motora ? (motor bol teply, nebol turovany za studena).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 19.12.2007, 20:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No presne toto som si odtrpel minulý týždeň. STK a emisná...ten sadista vytočil moje VM na 4300rpm...vystúpal mi smrtelný pot na čelo a už som sa staval že budem chytať hydroštely jak budú lietať vzduchom. Nejak to zázrakom prežilo...ja tiež...dokonca emisná vykazovala polovičné hodnoty oproti prípustným aj s odstaveným EGR. Mláčky som si zatial nevšimol, ale jak si ma na to upozornil tak to pre istotu skuknem.

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 19.12.2007, 21:00
Profil
Rubicon & Samurai Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45
Príspevky: 767
Bydlisko: Veľká Lehota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:shock: asi to bude len nahoda, v pondelok tento tyzden som bola na emisnej-vsetko v pohode a na druhy den, vcera, sa moje auto stalo nepojazdnym :shock:skapina motor, a uz ani nestartuje....ale to je asi len blba zhoda nahod :?

_________________
Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
jeep wrangler rubicon 4,0l
suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE


Str, 19.12.2007, 21:09
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tie naše staršie ročníky už nemusia dobre znášať maximálne otáčky. Hlavne asi guferá. teda to sa týka skôr findera

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Str, 19.12.2007, 21:13
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Som začiatkom októbra viezol nejaký stavebný materiál švagrovi kukám, čo STK. do tretiho, hm a bolo siedmeho. Takže v pondelok šup šup. STK 1A, až na to, že šviháka štvali vymlátené stabíky... no a emisie, chalan čo má Nivu, tak vraj žiadny strach. Poomrkával Patrola a ten si šveholil na voľnobeh... aby sa nepovedalo :-D

-ka-

PS: Finder, buď rád, že to bolo po kontrole (preto aj sú), predstav si že by to bolo na pojazdení 100km od domu... 8)

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 19.12.2007, 21:32
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
PS: Finder, buď rád, že to bolo po kontrole (preto aj sú), predstav si že by to bolo na pojazdení 100km od domu... 8)

Uhm .. To uz som dnes pocul... Ale aj tak ma to sere ... Tak ja si auto setrim, ked uz vyssie otacky, tak chvilkovo pri predbiehani, v terene sa aj tak cajdam na redukcii (odhadom do 1500), a potom mi ho nejaku chrapun hentak znivoci .... :evil:

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 19.12.2007, 22:01
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tiež nemám rád špičkovanie motoru a vôbec, ale...

ten mechanik (chrapúň) si robí svoju prácu. Niekto lepšie niekto horšie. A robí to, čo mu nejaká kapacita napísala do papirov a nastavila do mašiny...

Inak obecne, ak je ničo v predsmrtnom stave, tak je lepšie ak to odhalí STK, než krízová situácia v prevádzke :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 19.12.2007, 22:16
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
A robí to, čo mu nejaká kapacita napísala do papirov a nastavila do mašiny...

Hej .. To mi nieco vravi ... Mal tam na obrazovke Isuzu ci Hyundaj ... Alebo nejaku taku divnost... Miesto Nissan .. hehehe ... Ale neriesil som to ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Str, 19.12.2007, 22:37
Profil
Rubicon & Samurai Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45
Príspevky: 767
Bydlisko: Veľká Lehota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
..musim povedat ze k mojmu Samuraiu sa spravali velmi slachetne a co ma rozosmialo a potesilo :wink: ..ked som mala vojst do dielne, museli zvysit branu, lebo by som odrazila svetelnu rampu, tiez sa smiali ze taketo auta tam tak casto nemaju :-D

_________________
Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
jeep wrangler rubicon 4,0l
suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE


Str, 19.12.2007, 23:03
Profil ICQ WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... ak niekoho sere metodika meranie emisií na nafťákoch (metóda voľnej akcelerácie) .... tak má úplnú pravdu.

Ak aj pominieme nezmyselné namáhanie motora v nenávrhových režimoch, tak samotná logika metódy kríva na obe nohy.

Ad. 1 Meranie prebieha v neustálenom, tzv. "prechodovom" režime. Čo samo o sebe je blbosť.

Ad. 2 Základnou požiadavkou merania čohokoľvek je opakovatelnosť výsledku. Ak bude technik pri EK točiť motor 100 krát, dostane 100 rôznych výsledkov. Keby takúto metódu merania navrhol študent tretieho ročníka gymnázia, odchádza so šajbou späť do lavice.

Na nafťáky sú skrátka krátky a museli niečo vymyslieť, tak splodili tento nezmysel.

Jediný poctivý spôsom ako zmerať nafte emisie je postaviť ju na valce, poriadne ukotviť a zaťažiť dynamometrom. Tak je možné solídne zmerať dymivosť v ustálenom návrhovom režime v strede výkonovej krivky.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 19.12.2007, 23:31
Profil WWW
Koumák

Registrovaný: Štv, 07.12.2006, 18:36
Príspevky: 184
Bydlisko: SK-Zapad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to vytacanie som zazil, len s Peugeotom 1.9D. Ked sa ma chlapik pred meranim spytal, ci bol meneny rozvodovy remen, uz som tusil, co bude nasledovat. Auto ma poctivych skoro 200000 km, ale chudak motor, take otacky este asi neskusil. Je to faaaakt jeb....nute !


Str, 19.12.2007, 23:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mno toto Vám uprimne nezávidím :? Mňa by asi jeblo alebo by to odniesol iný. Síce mám benzín ale defakto jazdím cca okolo 2 tisc. otáčok pri bežnej prevádzke. Tiež mi je proti srsti aby som vytáčal motor do vysokých otáčok nokolko v takom režime je možno par krát do roka :wink: určite nie pri beznej prevádzke.

SOm rád že to poriešil ako poriešil :smt137

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 20.12.2007, 0:05
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... a načo tam leziete?!?!? :smt130 Chcete mať dobrý pocit?!?!? :smt139

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Štv, 20.12.2007, 0:48
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
michi píše:
... a načo tam leziete?!?!? :smt130 Chcete mať dobrý pocit?!?!? :smt139

presne tak chalani zbytocnost a martin4 ma uplnu pravdu je to totalny nezmysel robi sa to len preto aby sa niekto tvaril ze nieco robi lebo emisie aby boli rovnake musel by byt idealny atmosfericky tlak musel by sa trafit presne do tych istych otacok musel by byt stale rovnako znecisteny (vycisteny) filter musela by byt vzdy nafta toho isteho zlozenia atd atd... takze to co ten sadista namera s tym vyfukofetovacom je len zdaaaaaaaaleka priblizna hodnota ktora sa da odmerat prakticky aj pri volnobehu a ked to prenasobi urcitou konstantou tak dostane to iste ako ked turuje ten motor :evil: takze je to zas len niekoho fakt mudreho sprosty vymysel :evil: a ked som videl ako mi chudatko embecku ktora bola rada ze drzi pokope vytocil do 5500 otaciek som len cakal ze vyleti piestik a prefacka ho :-D byt pritomny pri emisnej je asi horsi zazitok ako byt pri porode svojej zeny :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 20.12.2007, 8:25
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nooo, tak zatial to vyzera na vodnu pumpu. Ze pojdem udrbat toho sulina ?!... :evil:

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Štv, 20.12.2007, 18:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: