Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan
Autor |
Správa |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Jano JP píše: papierový nevypereš nielen lebo je to papier, ale nevyplavia sa z neho tie najmenšie čiastočky upchávajúce prieduchy...teoretizujem, ale voda mohla dočasne pomôcť preto, lebo u savých materiálov zväčšuje póry a tým ľahšie prúdi aj vzduch - ovšem najprv si motor vycucol vodu aj s malinkými pôvodne zachytenými čiastočkami...
No ten moj som vypral, bo biela bola seda az cierna
Ale na veci to nic nemeni, ze si napisal pravdu (ciastocky)...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Štv, 23.11.2006, 15:30 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Jano, takze ty si kupil filter do origo vlozky?
BTW, dakujem za rady. Objednam taky ktory odporucaju do origo vlozky a uvidime...
_________________Range Rover farma 
|
Štv, 23.11.2006, 15:34 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Jupí na jepinku vložka stojí nejakých 3430,-Sk no super to sa da a kit stejne koli plynu nemožem dať 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 23.11.2006, 15:48 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
no ja som vyhodil origo filterbox (lebo potrebujem miesto v pod kapotou)
a na vstup som dal kuzelovy filter od Kingdragonov. (+/- to iste co KN)
subjektivny pocit je ze motor ide sviznejsie do otacok a aj ked nemam snorchel nemusim sa az tak bat vody, lebo filter je vyssie. Je trochu vacsi hluk (taky hvizdavy) ale to mi nevadi
Stal ma 2000 sk plus asi 400 za hadice a material na vyrobu sacieho potrubia.
|
Štv, 23.11.2006, 16:26 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
palo-cherokee píše: no ja som vyhodil origo filterbox (lebo potrebujem miesto v pod kapotou) a na vstup som dal kuzelovy filter od Kingdragonov. (+/- to iste co KN) subjektivny pocit je ze motor ide sviznejsie do otacok a aj ked nemam snorchel nemusim sa az tak bat vody, lebo filter je vyssie. Je trochu vacsi hluk (taky hvizdavy) ale to mi nevadi  Stal ma 2000 sk plus asi 400 za hadice a material na vyrobu sacieho potrubia.
No tiež ma to napadlo, vyhodiť tu krabicu urezať povodny dekel z boxu a nato spachať nejakú priechodku na filter, no uvidíme filter aj hlavica stoja cca rovnako akurat v druhom prípade je viacej roboty a premýšlania, pali nejde hodiť foto na moj mail?
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 23.11.2006, 16:28 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Andrej píše: palo-cherokee píše: no ja som vyhodil origo filterbox (lebo potrebujem miesto v pod kapotou) a na vstup som dal kuzelovy filter od Kingdragonov. (+/- to iste co KN) subjektivny pocit je ze motor ide sviznejsie do otacok a aj ked nemam snorchel nemusim sa az tak bat vody, lebo filter je vyssie. Je trochu vacsi hluk (taky hvizdavy) ale to mi nevadi  Stal ma 2000 sk plus asi 400 za hadice a material na vyrobu sacieho potrubia. No tiež ma to napadlo, vyhodiť tu krabicu urezať povodny dekel z boxu a nato spachať nejakú priechodku na filter, no uvidíme filter aj hlavica stoja cca rovnako akurat v druhom prípade je viacej roboty a premýšlania, pali nejde hodiť foto na moj mail?
no foto ide (až ho nafotím  ) ale ty máš 4.0 benzín a ja 2,5ropu. A tam je úplne iné sanie. A navyše aj ročníkovo sa to líši.
Al ak sa pamätám, tak KN mal aj Harley na svojom bývalom XJ 4.0, tak sem z jeho dovolením  dávam foto.
inak ako u Harleya zvykom, motor špígl-nígl vyleštený, že sa z neho dá jesť 
|
Štv, 23.11.2006, 19:09 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
A no hej Harley je vínimka  no ako badam dal to na opačnu stranu hold smola tam mam plyn švihnutý a snad sa niečo podarí vymysleť. 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 23.11.2006, 19:32 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
teslo píše: Jano, takze ty si kupil filter do origo vlozky? BTW, dakujem za rady. Objednam taky ktory odporucaju do origo vlozky a uvidime...
áno, vložku do origo filtra (filterboxu)... 
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Štv, 23.11.2006, 19:40 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Poznáte niektoznačku JR Filter, je to francúzky výrobok a malo by to byť podobné ako K&N, cena cca polovičná (aspoň u môjho filtra) a garantujú 99% účinnosť pri časticiach veľkosti 0,0028 mm deklarujú to certifikátom TUV
Osobne sa mi viac pozdáva ako Green, pretože ten má vraj iba 2 vrstvy a K&N a JR majú štyri a viac ako K&N vďaka cene. Na nejakom tuning fóre som raz náhodou našiel debatu a porovnávanie rôznych značiek, ak to nájdem dám link.
domovská stránka http://www.jrfilters.com/
u nás ho predáva http://www.tuningshop.sk
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 23.11.2006, 21:40 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
Andrej píše: Janči môžeš dať presnu www stranku na to Quatro??? Vyhladalo mi to same bludy  Idem kukať aj ja toš výmeny filtra ma čaka a aj nejake chechtaky sa planuju 
adresu už máš, ja Ti zas tak, ako mne dobre poradil Milan BB, radím rovno zatelefonovať do quatra a chlapíkovi nadiktovať typ auta, objem motora, možno rok výroby a nie je na zahodenie aj rozmery vložky- vonkajší a vnútorný priemer a výšku...to práve u mňa pomohlo najviac; sú fakt dobrí, moja vložka bol zložitý prípad a zvládli to...  ...a dopravu hradia oni, dovezie to doručovateľská služba, samozrejme ti dopredu povedia, kedy... 
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Štv, 23.11.2006, 22:12 |
|
 |
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
A našiel som ten link kde sa tuningáči rozkecávaju na tému K&N versus Green niektoré názory celkom zaujmavé
http://www.tuningklub.sk/forum_r.php?ffid=12&ftid=7341&tpage=65
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Štv, 23.11.2006, 22:21 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
-vskutku zaujímavé čítanie...  ale jedna múdra myšlienka tam je - ak použiješ filter bez filterboxu a necháš ho pod kapotou, tzreba ešte riešiť prívod studeného vzduchu, resp. zamedzenie prísunu teplého od motora, lebo ideš s výkonom dole...
- stále mi to vychádza za najjednoduchšie prásknuť tam vložku do origo boxu, montáž pár minút a žiadne nové potiaže...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Štv, 23.11.2006, 23:08 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|

Izolovat teplo od nasávaýho vzduchu,je nutnost! Na tý fotce mýho bývalýho XJ to byl důvod,proč jsem to dal do opačnýho rohu. na tý straně není výfuk,na haubně ned ním jsem měl náporovej nasávač(jako maj některý turbodiesely) a taky tam je místo,kdy ani při velký vlně přes haubnu,se tam nedostane voda.
Já ten prostor získal vyndáním čerpadla ABS,který je v těch místech u těhle ročníků. Taky jsem přemejšlel o druhý baterce a ta by přišla na místo po filterboxu. Jinak ve svě to řešej tak,že ten kónickej filter dávaj na místo filterboxu a okolí odizolujou od tepla výfuků.
Na ZJ je ten tepelnej štít součástí kitu od KN.
Jen KN vložku do filterboxu jsem měl taky. Je to snadný,né tolik účinný jako kónus,protože vložka a a samotnej fitrbox je menší,než co potřebuje motor. Kdo přemejšlí o snorchelu,tak se to líp propojuje než přes složitej kryt kónusu. Origo filterbox je míň náchylnej na vodu a špínu a zvlášť,když se vztup v masce vedle světla vyvede jinam.
Prostě všechno má svoje ale je to furt lepší,než origo papírák!
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 24.11.2006, 10:42 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
To hej tiež rozmýšlam či zmením len vložku alebo dam konus akurat ked pozrel na cenu kitu tak  tých skoro 18 tacov sa mi zda trochu vela najme ked filter z toho stojí cca do 3500,-Sk. To nasavenie vedla svetla aj mna serie človek ide vhupnuť do vody a ked je strmý vjazd na 100% sa tam dostane voda, to už otestoval posledne. Ja rozmýšlal spraviť prepojenie pôvodných rúr na ten konus ( apropo Harley nevieš zmerať velmo ťa prosím aký ma priemer vstup vonkajší na tom konuse??) + spraviť nový medzikus z nejakej trubky prípadne si to urobim z laminatu to nemam problem. Akurat to treba odizolovať, čo zase nieje až taký problem. Akurat vstup vzduchu stale zostava rovnaký. Prehodiť na druhu stranu nejde koli plynu - mooc vecí naviac a nemam tam ako dostať čerstvý luft aj keby tam by sa to pačilo a mohol dať druhu bateriu na miesto filterboxu.  No mame zimu tak sa uvidí čo človek vymyslí.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 24.11.2006, 10:55 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Rozměry,co jsem měl na XJ si nepamatuju ale změřil jsem ti rozměry co mám v ZJ. Filtr má největší průměr asi 17cm,zůžuje se do 11cm a je dlouhej(filtrová část) 20cm a vztup je u ZJ kolem 10cm. U XJ byl podle mě stejnej, akorát vztup měl průměr 75. Tak byla tlustá i roura.
Ta byla plastová.je to roura na odpady,co se prodává třeba v OBI,jak se pospojovává jen přes o-kroužky . Nic to nestojí,je mraky různejch kolínek a spoj přes tu gumičku je super. S teplem to nemá problémy,měl jsem jí opřenou na víku ventilů a jen abych odizoloval teplo,tak jsem jí obalil stříbrnou karimatkou a udělal jsem do ní taky vztup pro oddech motoru.

_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Pia, 24.11.2006, 12:43 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|