Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Naraznik GR Y 61 by RADOFFROAD
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
asi som zabudol, kde si sa na to pytal, sorry
takato medzera sa vyreze ak sa dava ARB
a tuto vystuhu dorabame k origo ARB narazniku
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 18.01.2008, 9:51 |
|
|
dlabos
Učeň
Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41 Príspevky: 69 Bydlisko: Prievidza
|
rado ja si idem naraznik zvarať zo 4.ky plechy osranenej..len rozmýšlam či mam platz na navuijak nechať medzi šasami alebo hore v narazniku.....porad.dik
|
Pia, 18.01.2008, 14:59 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
malo informacii na relevantnu odpoved
1) pouzitie auta ?
-tahanie seba = co najnizsie sa da
-vyprostovanie druhych = co najvyzsie sa da
2) vseobecne väcsinou medzi sasmi
3) sirka navijaka (vojde medzi sasi ?)
4) spojenie platne s naraznikom nie je negativum, pokial je dostatocne tuha a pripevnena k sasom (v podstate moze tvorit aj drziak naraznika)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 18.01.2008, 23:44 |
|
|
dlabos
Učeň
Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41 Príspevky: 69 Bydlisko: Prievidza
|
no navijak je otazka buducnosti........aky je na partol dopbry navijak???jeden mi radil že aj koli blatu je navijak dať dobre hore do narazkika ale tam zas vznika paka:-(počuj a kasnu od šasov mam riešiť podložkami alebo njie radšej???ja rozmašlam 10cm kasnu a 10cm podvozok podložkami........čo ty na to???
|
Pia, 18.01.2008, 23:52 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
preboha BODYLIFT
nieeee
som znamy odporom k tejto "uprave"
kvalitnemu navijaku blato nijak zvlast nevadi, pokial mu po jazdeni venujes truchu ucty a energie (10 min. ocista)
doporucujem EP 9 alebo EPi9 alebo EPi 9,5 od SUPERWINCHU alebo nejaku kvalitnejsiu cinu 4,5-5,5 t zalezi od pouzitia, ja davam najcastejsie na Patroly SUPERWINCH = dovody su jasne , popozeraj moj web , a precitaj aj specifikacie a parametre
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 18.01.2008, 23:57 |
|
|
dlabos
Učeň
Registrovaný: Str, 11.07.2007, 0:41 Príspevky: 69 Bydlisko: Prievidza
|
a kde najdem tvoj web???allmetal???a čo je bodylift???
|
Sob, 19.01.2008, 0:27 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
dlabos píše: a kde najdem tvoj web???allmetal???
Nad tvojim prispevkom- 4 - ta ikonka z lava nad slovickom "Predmet" trochu do prava.
|
Sob, 19.01.2008, 7:26 |
|
|
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
|
Str, 20.11.2013, 1:14 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Tak Haldir konvertoval na pneu 35" CC od Maxxis...
Dopredu sme dali struny 4" Ironman (tlmiče IM zostali 2" tak nutná úprava uloženia tlmicov a dorazy) Dozadu sme dali struny Ironman 020 D teda najtvrdšie 2" tiež nutná úprava dorazov +40mm podlozky
Dôležitý postreh : najskor sme skúsili nové predné struny IM2" ako tam boli a zistili sme velmi prijemne fakty, jeho pôvodný Ironman po 7 rokoch na aute ťažkom 2850 kg pri dosť ťažkej čisto offroad prevádzke klesol vpredu o 5 mm ! Vzadu sme merali len orientačne podla našej databázy, tam nám vychádza pokles cca 12 mm !
To na margo famam o tom, či IM struny klesajú alebo nie...
Aby som nezabudol, samozrejme bola nutná úprava brzdovych hadíc a odvzdusnenia difu...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 20.11.2013, 8:00 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Ešte som zabudol, nutné je tiež doladit zaklon závislého capu prednej nápravy
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 20.11.2013, 8:04 |
|
|
Haldir
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29 Príspevky: 675 Bydlisko: stranske
|
RADOFFROAD píše: Tak Haldir konvertoval na pneu 35" CC od Maxxis...
Dopredu sme dali struny 4" Ironman (tlmiče IM zostali 2" tak nutná úprava uloženia tlmicov a dorazy) Dozadu sme dali struny Ironman 020 D teda najtvrdšie 2" tiež nutná úprava dorazov +40mm podlozky
Dôležitý postreh : najskor sme skúsili nové predné struny IM2" ako tam boli a zistili sme velmi prijemne fakty, jeho pôvodný Ironman po 7 rokoch na aute ťažkom 2850 kg pri dosť ťažkej čisto offroad prevádzke klesol vpredu o 5 mm ! Vzadu sme merali len orientačne podla našej databázy, tam nám vychádza pokles cca 12 mm !
To na margo famam o tom, či IM struny klesajú alebo nie...
Aby som nezabudol, samozrejme bola nutná úprava brzdovych hadíc a odvzdusnenia difu... zas taka tazka prevadzka v terene nebola ,auto vazi 2960 kg
_________________ a prejdem ...skype: haldir53
|
Str, 20.11.2013, 9:24 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
...ano Peto, my vieme
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Str, 20.11.2013, 9:52 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
Kua tie maxxisy maju fakt asi bulharsky meter, aj na foto vidiet, ze su v skutocnosti mensie ako 35....Velmi sa mi paci tato pneu, hlavne kvoli silnej bocnici, ale prave pre ten ich meter som ich zavrhol. 37 mi tam asi nevojdu,lebo su v skutocnosti o cosi vacsie ako skutocnych 35 a mensie ako skutocnych 35 nechcem, lebo by mi to zbytocne tocilo vysoke otacky...Ked to zacnu robit poriadne, ze budu mat v skutocnosti tolko, kolko maju mat, hned ich beriem...
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 20.11.2013, 19:14 |
|
|
Jojo GR
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27 Príspevky: 462 Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
|
Maxxis Creepy super pneu a ten bok neskutocný PS: tie ich velkosti v reale ja som mal naposledy 37 vid foto
_________________ Toyota HDJ 80 4.2TD
|
Str, 20.11.2013, 22:07 |
|
|
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1067 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
No ved prave maxxisa 37 ma v skutocnosti nieco viacej cez 35 ale zas nema ani 36. A prave pre to nieco viacej, sa mi tam uz nevojdu, nic vacsie ako 35 sa mi tam nevojde bez dalsich uprav (vyssi lift, resp. plastove lemy dolu....) Maxxisovy romer 35 je zas v skutocnosti moc maly...
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Str, 20.11.2013, 23:43 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|