Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 MERCEDES G 400 CDI by RADOFFROAD (2)   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MARTINO píše: Eddef píše: Ťažko mi zdôvodňovať kedy a kde, nie všetky veci idú von, ale napríklad pád lietadla Hejce - reletívne ťažko prístupný terén v závislosti na počasí..... ..a nakoniec tam prešli len PV3S ..    ale to len na odlahčenie temy     
presli aj G-čka bez reťazí na MT, aj madarská niva s reťazami, ono je to o technike jazdy, aj s tými V3S mali problém, lebo v takom teréne tí vodiči boli po prvý krát.     
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 15:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ako myslíš  pod pojmom "keď zdochne automat"
 
 S tou prídavnou prevodovkou do 40 km/h, super vec nemusíš zastavovať a hlavne keď nemôžeš a to auto  a hlavne prevodovky s tým nemajú problém, ani to necukne, tak, že posádka okrem vodiča si to ani nevšimne.
 
 
 S tou "čiarou" bolo veľa vecí zbytočne nafúknutých, veľa vecí pravda, ale tí ľudia, nie všetci by mali radšej chodiť pešo. Pre niektorých terénne auto = nezničiteľné auto, to si myslia.
 
 čo sa týka aut v armáde, dosť dôležitý faktor je kompatibilita v NATO a podľa toho sa aj vyberá typ. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 16:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 cico 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05 Príspevky: 1316 Bydlisko: Wychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Eddef píše: MARTINO píše: Eddef píše:  ...aj s tými V3S mali problém, lebo v takom teréne tí vodiči boli po prvý krát.     
    hlavne, ze kazde auto ma svojho pana  a ten sa onho prikladne stara, aby nemusel chodit pesi        ... a jazdia nimi po autoparku        
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 17:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						cico píše: Eddef píše: MARTINO píše: Eddef píše:  ...aj s tými V3S mali problém, lebo v takom teréne tí vodiči boli po prvý krát.         hlavne, ze kazde auto ma svojho pana  a ten sa onho prikladne stara, aby nemusel chodit pesi        ... a jazdia nimi po autoparku        
Väčšinou už také skončilo, celý problém je v armáde - predpisy zo 68-80 roku minulého storočia. A potom to je tak: jedni chcú niečo vedieť a nemôžu a tí, ktorí by aj mohli, tým sa nechce.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 17:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Eddef píše: Ako myslíš  pod pojmom "keď zdochne automat"
  ... no ked nejde motor nejde ani automat a potom autom nepohnes...( alebo je to inac ??? ) Eddef píše: S tou prídavnou prevodovkou do 40 km/h, super vec nemusíš zastavovať a hlavne keď nemôžeš a to auto  a hlavne prevodovky s tým nemajú problém, ani to necukne, tak, že posádka okrem vodiča si to ani nevšimne.
  ... no zaujimalo by ma kde sa strati ten rozdiel momenu medzi " H a L " Eddef píše: ... Pre niektorých terénne auto = nezničiteľné auto, to si myslia.
   
... to ano ale to je o viacerych faktoroch.
 ... som zvedavy ako dlho im vydrzia stvorkolky...  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 18:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						cico píše: ... hlavne, ze kazde auto ma svojho pana  a ten sa onho prikladne stara, aby nemusel chodit pesi.
   
... mozno u vojska ale asi tazko na hranici...     
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 18:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						... no ked nejde motor nejde ani automat a potom autom nepohnes...( alebo je to inac ??? )
 
 
 No na G 290 DT tam je 4 st . automat sa dá vyradiť s D do N aj pri vypnutom motore, ale na tych novších 270 a vyžšie, tam je 5 st. automat-  to nie,  tam je to riadené ektronikou a s tým je problém. To sa mi už stalo, ale stačilo zapnúť zapalovanie a autom pohnúť zo 2 m hore dolu a vyradilo.
 
 
 
 .. no zaujimalo by ma kde sa strati ten rozdiel momenu medzi " H a L "
 
  Keď za jazdy zaradíš s D do N  a potom zatlačíš LOW ide to v pohode rozbliká sa kontrolka na prístrojovke a potom trvalo rozsvieti a je to tam. Potom vratiš páku do D, pridáš plyn a ide to. Tým že vyradíš s D do  N uvolníš pnutie v prevodovke, tam sa stratí ten rozdiel.
 
 
 Problém na "čiare" je v tom, a presne v tom, že chalani krútia autá 20 - 24 hodín/deň a servis na Defender robili Opravovne MV a tí robili taký istý servis ako na volakedy na Samarách. O mazaní kardanov, homokineťákov, resp. že Def má dva olejové filre, že treba skontrolovať olej v difoch, to ani netušili. A tým, že auta vkuse jazdia v blate , vode a auto bolo v servise len pri výmene oleja každých 10000 km a to, že treba znížiť normu na olej  na polovicu a častejšie mazať a kontrolovať, to nik nechcel počuť, aut je málo, tak nech jazdia. To, že niektorí skúšali a dnes skúšaju na G-čkach, kde je ich koniec, to je ďalší faktor. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 19:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Eddef píše: ... ale na tych novších 270 a vyžšie, tam je 5 st. automat-  to nie,  tam je to riadené ektronikou a s tým je problém. To sa mi už stalo, ale stačilo zapnúť zapalovanie a autom pohnúť zo 2 m hore dolu a vyradilo.
  ... ved prave lenze to kazdy nevie Eddef píše: .. no zaujimalo by ma kde sa strati ten rozdiel momenu medzi " H a L "
   Keď za jazdy zaradíš s D do N  a potom zatlačíš LOW ide to v pohode rozbliká sa kontrolka na prístrojovke a potom trvalo rozsvieti a je to tam. Potom vratiš páku do D, pridáš plyn a ide to. Tým že vyradíš s D do  N uvolníš pnutie v prevodovke, tam sa stratí ten rozdiel.
  ... tak ano tak to ide - automat Eddef píše: Problém na "čiare" ...
   
... je a bude. Verim, ze aj Gecka dostanu co sa do nich vojde...
 ... Defender ... zda sa, ze vies o com pises.  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 20:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 V práci jazdím M-B  G-čka a doma LR Defender, už niekoľko rokov. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Eddef píše: V práci jazdím M-B  G-čka a doma LR Defender, už niekoľko rokov.  
a ze sa nepochvalis fotkami...  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						DanoDEF píše: Eddef píše: V práci jazdím M-B  G-čka a doma LR Defender, už niekoľko rokov. a ze sa nepochvalis fotkami...  
Vešetko bude,  ak sa odhodlám, vštko chce čas.
 Dano, voľako dobre poznáš situáciu na "čiare"  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Eddef píše: ...voľako dobre poznáš situáciu na "čiare"  
ale nemam s nou nic spolocne okren niekolko terennych km najazdenych v jej blizkosti.  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Leona 
				Rubicon & Samurai Woman 
				
					 Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45 Príspevky: 767 Bydlisko: Veľká Lehota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						..dnes ma zastavili policajti na zelenom defendri...po okouknuti auta a papierov hned aj pustili...asi odveci ze to pisem, ale potesilo    
					
						_________________Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
 ....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
  jeep wrangler rubicon 4,0l 
  suzuki samurai
 http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:37 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Eddef 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.12.2007, 19:15 Príspevky: 111 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						DanoDEF píše: Eddef píše: ...voľako dobre poznáš situáciu na "čiare" ale nemam s nou nic spolocne okren niekolko terennych km najazdenych v jej blizkosti.  
Nevie, či už som neni off-topic. 
 Ja som absolvoval niekoľko km po demarkačnej čiare, občas na SK občas Ukrajina,celý týždeň, parádny terén, bolo to na jar, krásne rozmočené, na G-čku nepomohli ani všetky uzavierky, len rýchlo vyradiť, aby neskapal motor a cúvaním zbehnúť nazad. Veľmi zaujímavé, krásna dovolenka.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 21:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcus 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40 Príspevky: 1129 Bydlisko: Nové Zámky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mne to stále pripomýna pancierové autíčko na prevoz peniažkov!!! Možno je dobré ale drahéééé.......    
					
						_________________TOYOTA 4 Runner 3.0V6  , off road club NZ,   www.4x4nz.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 20.01.2008, 22:51 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |