Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár
Autor |
Správa |
ROMAN
Legenda Offroadu
Registrovaný: Pon, 25.06.2007, 8:49 Príspevky: 210 Bydlisko: Kopřivnice,CZ
|
Tohle zarizeni se da sehnat treba z V3S a nebo ze ZILU 131. Udelas drzak na motor a pohanis to ozubenym remenem, treba nejakym rozvodakem, od klikovky. Ted to vymyslim na EMKU. Inspiraci sem nasel na WWW.interco.ru Rusaci to takhle davaji na svoje bahenni traktorky ala LADOGA. Nejsikovnejsi odber sily z prevodu ma UNIMOG. Vede z neho kardanka dopredu i dozadu a kazda se zvlast ovlada. Muzes si dat dva navijaky ovladane nezavisle. Da se koupit v DE. Hodne odkazu na ruzne obchodniky z unimogšrotem je na WWW.unimogfreunde.de
|
Ned, 10.02.2008, 8:06 |
|
 |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|
Priatelia, dostal som od Wojta 20 stranovy PDF manual, kde je krasne, podrobne, do poslednej skrutky rozkresleny system manualneho navijaku - Wojto vdaka.
Sucasne sa ospravedlnujem, lebo toto "to Wojto: Tak mi to posli, hodim to sem - moja mailova adresa je uvedena v profile." som v predchadzajucom prispevku napisal  asi v stave nejakeho zatemnenia mysle, lebo pravda je taka, ze PDF dokument sem hodit, nie je take jednoduche. Posuniem to ale finderovi, aby to hodil na FTP server, ktory je momentalne v stadiu tvorby.
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Ned, 10.02.2008, 22:02 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
Na ktoré auto to je?
|
Ned, 10.02.2008, 22:08 |
|
 |
juroBSP
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10 Príspevky: 356 Bydlisko: BA/SE
|
Ej veru, taku informaciu tam nevidim. Cely system je popisovany s prevodovkou, ktora ma Tebou zmienovanu funkciu PTO. Napis mail, poslem Ti to.
_________________Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD

|
Ned, 10.02.2008, 22:19 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Je to na Nissan Patrol (*) alebo Safari. Lahni pod auto a ak je na lavej strane hlavnej prevodovky velky dekel na siestich M8 srofoch, tak to pasuje. Ak nie, nepasuje (zatial neviem ktore patroly to mali a ktore nie). Pre montaz navijaku je potrebne predlzit sasi (**CORR), a na 4,2D sa nejak vyhnut s vyfukom; u inych motorov neviem - kardan ide okolo vnutornej strany laveho pozdlznika od hl. prevodovky smerom dopredu.
Primarny problem je kde ten sersam zohnat.
(*) byva to na y6o, ale o stranku dozadu som daval obrazok a tam je spaniel; tak mozno to pasuje aj aj. Podstatna je ta diera v kartri, sasi je zhruba rovnake (pre ucely montaze navijaku).
EDIT:  **OPRAVA - vyssie som uviedol, ze je potreba predlzit sasi. Po nahliadnuti do literatury zistujem ze to nemusi byt tak. Na y6o je naraznik v povodnej polohe, a mech. navijak je predsadeny pred nim vo svojich vlastnych drziakoch, ak dobre vidim.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
Naposledy upravil MoostanQue dňa Pon, 11.02.2008, 9:11, celkovo upravené 3
|
Ned, 10.02.2008, 22:24 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
....je to na Y60. A je to origo určené pre ten nárazník čo mám.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Ned, 10.02.2008, 22:25 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
No, takze to ideme zhanat, alebo sa pustame do vyroby? Zacinam to celkom vazne chciet.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Pon, 11.02.2008, 9:14 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
MoostanQue píše: No, takze to ideme zhanat, alebo sa pustame do vyroby? Zacinam to celkom vazne chciet.
No vzhľadom na vyššie popísané skutočnosti v tom ostaneš asi sám.
Skús to najprv zohnať. Výroba bude isto veľmi drahá, ak nenarazíš na niečo, čo by sa dalo ľahko prispôsobiť. Asi by som začal v Nissane, nech je aspoň predstava, čo za to môžu chcieť.
Ale podľa obrázkov to vyzerá luxusne.
|
Pon, 11.02.2008, 10:36 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... už som to skúšal... Nissan ani nepozná také katalógové čísla a pozerali sa na mňa jak na ufóna. Potom vyjavane zízali na tamtie obrázky a zborovo povedali že také v živote nevideli ani o takom nepočuli.
Keď už, tak naklásť otázku v klokanove.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pon, 11.02.2008, 10:49 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
možno som to prehliadol, ale aký prevod má mechanický naviják?
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 11.02.2008, 11:03 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
neprehliadol. To nikto nevie.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pon, 11.02.2008, 11:10 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
PTO má prevod cca 1,1 a navijak ťah 1500kg a rýchlosť 10m/min pri 1000rpm. Navijak má šneka. Tak počítaj.
|
Pon, 11.02.2008, 11:14 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
To Pejo: PTO ma prevod 0,928 vpred a 1,185 vzad (vlozene kolecko). Samotny prevod sneku nevie nikto.. zatial.
To RadoND: njn... ale do toho treba zaratat prevod v prevodovke, odkial je to hnane, nie? (neviem ako su tam usporiadane kolecka, ale 1:1 od motora to asi nebude)
To M4: mozem sa na ten navijak skusit opytat v UK. Z klokanova je doprava dost komplikovana. Zistoval som tie portaly a lacnejsie mam noveho unimoga. Mam sa dotazovat aj na iny nez bezny naraznik?
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Pon, 11.02.2008, 14:30 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
MoostanQue píše: To RadoND: njn... ale do toho treba zaratat prevod v prevodovke, odkial je to hnane, nie? (neviem ako su tam usporiadane kolecka, ale 1:1 od motora to asi nebude).
Jasné, ale riešiť to má Pejo, nie ty.
|
Pon, 11.02.2008, 14:40 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Niektoré mechanické navijáky išli na všetky rýchlostné stupne+spiatočka. To v prípade, že vývod bol z prídavnej prevodovky (V3S). Väčšina áut s navijákmi (ZIL 131, Gaz 66) mala vývod z hlavnej prevodovky z predlohového hriedeľa. Slúžilo na to PTO, kde bola aj spiatočka. V prídavnej prevodovke sa mohol dať neutrál, alebo nie.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 11.02.2008, 15:27 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|