Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
Jeep GrandCherokee 2,5TD Limited ´96
Autor |
Správa |
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pon, 25.02.2008, 1:31 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
enduro píše: Viem, ze 31/10,5/15 uz bude moooc, ale co tak 30/9,5/15? Ci nemam spekulovat a dat tam 235/75R15? Alebo este vyskusat 2" podlozky?
Jak móc? Neváhaj, 31" je povinné minimum. Stačí sa len trocha pohrať s plastami, prípadne dorazmi, a gumy sú tam. Ja so sériovým ET som len musel dať 1" podložky.
Konečne niesom ZJ nafťák sám.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 25.02.2008, 7:43 |
|
|
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Enduro pekne , Diesel sa raduje,že dalši 2.5 TD a ja ,že dalši Grand Však ja som doteraz chodil na 235/75/15 disk 8J/15 ET -10, no a v pohode nikde nič nečuchalo,ale ko už ,,mudrejši,, spominali treba uvažovat nad 31" gumkami predsa je to auto dospelejšie
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pon, 25.02.2008, 9:29 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
dakujem za pochvalu a povzbudenie... ono ten Grandik mi hovori pane uz nejaky ten mesiac, len akosi nebolo casu na podrobnejsiu starostlivost
Diesel: no nie ze by sa mi 31" videli velke, len mam taky vodojem, ze ich tam nevpracem, lebo uprimne povedane, ziadny velky lift sa montazou IronMana nekona, auto je asi rovnako zdvihnute, ako bolo pri odchode z tovarne... moje struny boli po vyse 200tis. unavene a auto bolo klesnute, okrem toho tlmice uz tiez nic moc, takze v tomto smere som s vymenou spokojny... teraz mi nic nebucha na nasich super cestach, je to o cosi tvrdsie, ale v terene sa to menej kymaca a celkovo mam dobry pocit...
Martino: no, ako som napisal, na skus som tam dopredu hodil 235/75R15 na disku 7/15 ET15 a bolo to v pohode, takze viem, ze toto tam spracem... preto som sa pytal, ci si rovno zaobstarat gumky takehoto rozmeru, alebo sa este pohrat s nejakymi podlozkami, ako pise Diesel, aby som tam spratal 31"... co na to povedia ramena, prip. tycky stabilizatora?
Ja viem, mohol som rovno zaobstarat 3,5" alebo 4" lift...
Apropo, nabonzujem, Dora je uz tiez "náš" - ZJ 2,5TD
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pon, 25.02.2008, 9:45 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Paráda další Grand do rodiny trošku sa nám to rozrastá, a určite uvažuj o 31" pneu vyzerá to dospelejšie. Aký IM si montoval? Pač na 31" niesu treba velké úpravi, vpredu lechce orezať spodný plast nárazníku ako je podbeh, zdvihnuť auto o 2" a spraviť na prednej náprave dorazy. Ja mám na diskoch ET+12 a v pohode moje 31 nikde nedru a všetko je v pohode.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 25.02.2008, 9:46 |
|
|
Dora
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46 Príspevky: 339 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
enduro píše: Apropo, nabonzujem, Dora je uz tiez "náš" - ZJ 2,5TD
... a je to vonku , veru veru, dnes som už pristavil vedľa endura, a je zas vyšší .... tak nielen, že aj on sám je vyšší, ale aj auto.... musím na tom popracovať
_________________ všetko je raz "poprvé" skype: doraskype2918 ex: Suzuki Samurai ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD ex: Jeep Grand Cherokee 5.2 ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI
|
Pon, 25.02.2008, 12:42 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
No chlapi, želám vám šťasnú ruku ked ste kupovali. Strašne záleží kto to mal pred vami. Po mojich skúsenosťach by som na vašom mieste čo najskôr otvoril veko ventilov a vymenil aspon tyčky, ktoré sa najviac opotrebovaním skracujú. Jedna stojí tuším 190Sk a hodne to uľaví hydroštelom a môže to zachrániť závity koníkov. Potom by som dorobil chladič oleja s termostatom a zvážil zadováženie webasta alebo iného vodného kúrenia. Poctivo vymieňať olej v motore a chladiacu zmes. Prípadne velmi vhodný je dobeh chladiacej kvapaliny po vypnutí motora...na to sa dá využiť aj webasto...to som ešte ja nedoriešil ale chystám sa.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 25.02.2008, 16:28 |
|
|
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Diesel možem doplnit? niekto už tu niečo okolo toho riešil :
viewtopic.php?t=1742&postdays=0&postorder=asc&start=15
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pon, 25.02.2008, 16:36 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
diesel píše: No chlapi, želám vám šťasnú ruku ked ste kupovali.
Tak to aj ja...!
Ale má to aj výhodu, môžete si všetko objednávať hneď dvojmo a ušetríte na doprave.
|
Pon, 25.02.2008, 16:41 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
no ten moj je z Italie, podla servisnej knizky po 1. majitelovi, len mi nejde do hlavy, preco to ten makaron servisoval asi 6 rokov u feferonov (normalne peciatka servisu Pecs)... ta knizka vyzera dost doveryhodne, aj ked osalit sa da vselijak... ale bol som si prenho sam (teda s Dorom), takze som vylucil priekupnicku slovac 8)
nechcem to zarieknut, ale motor ide ako treba, studeny startuje absolutne bez problemu, skor ma problem zohriaty, ale to som uz poriesil (odpojil som cidlo teploty) - spolieham sa zatial, ze sa doposial nikdy nezohrial cez 90, ani ked som sa plahocil v snehovych zavejoch... uvidim teraz, ked zacnu stupat vonkajsie teploty... inak hlavy su vsetky povodne (teda aspon je na vsetkych rovnaky rok zhodny s rokom vyroby - 96)...
tie tycky by sa mohli pomenit, to je fakt, navyse to takmer nic nestoji...
jo a diferaky su uz v cajku, oleje pomenene, aj prisada isla ako patri... samoser absolutne v poriadku, ziadne extra velke kusky kovu sa nekonali, akurat bolo treba vymenit gufero na vstupe do zadneho difu
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pon, 25.02.2008, 16:43 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
MARTINO píše: Diesel možem doplnit?
vpohode aspon som si všimol tam otázku, ktorá mi predtým ušla.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 25.02.2008, 16:51 |
|
|
Dora
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46 Príspevky: 339 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
michi píše: Ale má to aj výhodu, môžete si všetko objednávať hneď dvojmo a ušetríte na doprave. [/i]
Už aj pán Ford prišiel na to, že ak bude jeden pracovník opakovať jednu a tú istú montáž, zvýši sa mu efektívnosť práce ....
verím, že montáž ironmana na môjho jeepa už potrvá len polovicu času oproti prvej montáži ...., nahovoriac o výmene gufera na diferenciály a pod.....
no, má to výhod, ja by som asi do toho jeepa nešiel, keby som nemal možnosť si pojazdiť na Endurovom
tak, tak
_________________ všetko je raz "poprvé" skype: doraskype2918 ex: Suzuki Samurai ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD ex: Jeep Grand Cherokee 5.2 ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI
|
Pon, 25.02.2008, 17:35 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
no chvalabohu, ze sme ti predtym nedali do ruk DOK-a...
manzelka by ta naozaj zabila
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pon, 25.02.2008, 17:40 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Kedze ste ma pomerne rychlo prehovorili, tak po 2" lifte pribudli 31" backory. Tu je porovnanie s Dorovou seriovkou - rozdiel je cca 6,5 cm.
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Ned, 16.03.2008, 23:57 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
diesel píše: Po mojich skúsenosťach by som na vašom mieste čo najskôr otvoril veko ventilov a vymenil aspon tyčky, ktoré sa najviac opotrebovaním skracujú. Jedna stojí tuším 190Sk a hodne to uľaví hydroštelom a môže to zachrániť závity koníkov.
Tak dnes rano som sa dockal. Ako som zastartoval, motor chytil ako zvycajne, ale isiel z neho hrozny zvuk, ako kompresor k zbijacke... Po chvili som pochopil, ze alebo sa porucala hlava, alebo vyskocila tycka z vahadla.
Po demontazi vika ventilov, ktoru neprajem ani najvacsiemu nepriatelovi (ze budem koli tomu musiet odmontovat aj uchyt prevodovky a spustat ju zdvihakom nizsie by ma nenapadlo ani vo sne), sa potvrdili moje dohady. Tycka vyfukoveho ventilu zo stvrteho valca sa rozhodla opustit bezpecie sedla konika a obzerala si vicko ventilov z vnutornej strany. Kedze valec pracoval, spaliny sa nemali ako dostat do vyfuku a po dvojnasobnej kompresii si hladali cestu von cez saci ventil. Dufam ze tam nenarobili velku galibu, kedze sa tym padom pretlacali s turbom.
Tycku som teda vratil kam patri a skusil som nastartovat. Zvukovo je to v poriadku, ci aj vykonovo, to zistim, ked sa mi zajtra podari u motorkara kupit nove tycky (po tejto skusenosti vymenim seckych osem), az potom budem zakladat viko naspat.
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pia, 25.04.2008, 21:21 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|