Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 25.05.2025, 9:45
Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 zosilnenie samuraia 
Autor Správa
Rubicon & Samurai Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45
Príspevky: 767
Bydlisko: Veľká Lehota
Odpoveď s citáciou
...este raz otvaram tuto temu..prosim vsetkych , ktori maju nejak doupravovane samuraie ci uz vymenou motora za silnejsi /najma ma zaujima motor z vitary / alebo vymenou prevodov za pomalsie o nazory a skusenosti....dakujem :wink:
...ten moj 1,3i motor tie velke gumy prilis nezvlada...nepotrebujem auto zrychlit ale zosilnit... Obrázok

_________________
Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
jeep wrangler rubicon 4,0l
suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE


Štv, 27.03.2008, 22:32
Profil ICQ WWW
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
Príspevky: 179
Bydlisko: raz tam zas tam..
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pjekne foto! ak si uz teda nechces dat dohovorit s prevodmi :-) tak cista odpoved na vitaru. ked uz menit motor za vitaru, su 3moznosti: 1.6 8v, 1.6 16v a 2.0. pre prve dva zozenies prirubu na motor/prevodovku v cechach, mozno uz aj sr a v usa zozenies na vsetky tri. na 1.6 16v budes potrebovat aj speci silentbloky, lebo motor treba znizit o par centi, inak nezavres kapotu. 8ventil je menej roboty, chudobnejsia elektrika ale ma "len" 80PS, ten 16v ma cca 95PS. Dvojliter mi pride sice ako vykonny ale moc tazky na samurai.

keby som sa rozhodoval medzi 8v a 16v, 16v obnasa o 20% viac roboty a sikovneho!!!!!!!! elektrikara, budes potrebovat vybrat z vitari komplet elektriku, pocitac, pristr. dosku (z nej potrebujes rychlostne cidlo pre pocitac) a vyfuk. pri tejto prilezitosti si zober aj servo riadenia. garantujem ze ked pojde vsetko hladko tak mesiac sa vozit nebudes ale nechcem ta odradit! len naznacujem ze by som skor skusil najprv tie prevody :-D

..dizlaci piste :smt012


Pia, 28.03.2008, 0:43
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1809
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Leonka:Neublizuj Samkovi:

_________________
Bývalý offroadak


Pia, 28.03.2008, 0:54
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Lenka vcera som bol z clovekom co mne predaval samika a pytal som a ho na to povedal ze z vitari by tam mala pasovat 1,6

Stou silou: tam by si si mala zohnat diferaky z LXJ verzie to bola 1,3 ako mame mi a ma aj uzavierku difu zadneho len to chce upravit potom jednu polos predlzit drazky ja som to riesil a parada akurat ze:
Diferak zadny 5000sk
Drazkovanie 3000sk
Diferak predny tiez 5000sk
A to neratam pracu co stim bola cca200h
Kedze ja som to takto vymenil samik uz nejde 130km/h ale len 90km/h
ale co sa tyka terenu to je ine kafe driape sa ako maly tank :-) :-)

Prosim nerieste pravopis DAKUJEM :-)

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Pia, 28.03.2008, 1:26
Profil ICQ
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
Príspevky: 179
Bydlisko: raz tam zas tam..
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MIrec01 píše:
Lenka vcera som bol z clovekom co mne predaval samika a pytal som a ho na to povedal ze z vitari by tam mala pasovat 1,6

Stou silou: tam by si si mala zohnat diferaky z LXJ verzie to bola 1,3 ako mame mi a ma aj uzavierku difu zadneho len to chce upravit potom jednu polos predlzit drazky ,....
)


hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil!


Pia, 28.03.2008, 2:09
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 10:38
Príspevky: 191
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a co tak vitaracke dify?

http://www.offroadforum.cz/3/viewtopic.php?f=16&t=12141

_________________
Milan.

LR DI


Pia, 28.03.2008, 10:11
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
AT1: ZMENA MOTORA : zmenia sa vykony na dalsich castiach, ako prve pojde do kelu spojka , po vymene za druhy "pevnejsi" kus, pojde kardan a po jeho rekonstrukcii odtrhnes drziaky na redukcke. necakane moze klaknut aj redukcka ako taka pripadne hlavna prevodka.

AT2: ZMENA PREVODU : je niekolko moznosti,
1: zmena prevodu v redukcii...
1.1: zmena iba redukovaneho pomeru
1.2: zmena aj H aj L pomeru

toto je riesitelne bud to cez rendu ako zmena ozubeni s upravou a robotou okolo toho na cca 7 dni + treba zohnat 1,3 so snimacom na 4x4 + 1,0 so snimacom, proste to musia byt rovnake kartre.
alebo CALMINI.com pripadne fillipo ponuka nieco talianske

2: zmena prevodu v diffoch
1.1 zmena iba planetaku a privodneho ozubeni v hruske = niekde zohnat - tusim tiez CALMINI = robota na hovado.....
1.2 zmena diffov - diff s vitari 1,6, ale treba si zistit s akej nakolko v predu su ine poloosi a v zadu ine,

Vysledok : po niekolko mesacnom spekulovani s kazdou s alt. som skoncil na povodnej redukcke a zmene diffov, nakolko tato zmena bola na bezny offroad najlepsia a pritom najjednoduchsia. zmenu diffov zvladam za cca 10hod. citeho casu za predpokladu ze je vsetko ostatne OK, coz nikdy nieje. poprve som to riesil cca 2 dni. kopu zavad som musel najprv odstranit aby som mohol riesit DIFFi , ale tomu sa clovek neuhne.. :-)

ZAVER: DAKUJEM RENDOVY , ochotne a rad poradil a VYSKOLIL . moc mi to pomohlo a usetrilo kopu casu skumanim ....

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 28.03.2008, 14:38
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49
Príspevky: 243
Bydlisko: okolie Žiliny
Odpoveď s citáciou
Poslať 
supik píše:
hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil!


To znamená že ručná na kardane bez uzávierky nebrzdí? Mne funguje dobre aj bez uzávierky

_________________
UAZ 469 2.3D :-D Kde zatočím, tam ide.


Pia, 28.03.2008, 15:41
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kentus píše:
supik píše:
hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil!


To znamená že ručná na kardane bez uzávierky nebrzdí? Mne funguje dobre aj bez uzávierky


TO ZNAMENA: ze ak poznas princip diffu tak na blate ti je ta rucna prd platna... :-D :-D
preto kazdy samik pre AUSTRIA musel mat este uzavierku alaa spolocna brzda, no v ziadnom pripade nie ako pevnostna uzavierka.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 28.03.2008, 17:54
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49
Príspevky: 243
Bydlisko: okolie Žiliny
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No viem že to v blate môže ujsť, ale neskúšal som to ešte. Skúšal som len za jazdy zabrzdiť ručnú a obidve kolesá išli do šmyku rovnako, ale to je iný prípad. Myslel som to inak ako som to napísal :oops:
A ešte k tomu blatu to isté ako pri ručnej brzde sa môže stať aj ked auto stojí len na zaradenej rýchlosti, alebo nie?

_________________
UAZ 469 2.3D :-D Kde zatočím, tam ide.


Pia, 28.03.2008, 19:16
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
supik píše:
MIrec01 píše:
Lenka vcera som bol z clovekom co mne predaval samika a pytal som a ho na to povedal ze z vitari by tam mala pasovat 1,6

Stou silou: tam by si si mala zohnat diferaky z LXJ verzie to bola 1,3 ako mame mi a ma aj uzavierku difu zadneho len to chce upravit potom jednu polos predlzit drazky ,....
)


hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil!


Nemas pravdu na tom vozidle nebola rucna na kardane ale normalne na bubnoch ako ma byt ja som si vyskusal uzavierku a funguje velmi dobre az by som povedal cez moje ocakavanie

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Pia, 28.03.2008, 23:11
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MIrec01 píše:

Nemas pravdu na tom vozidle nebola rucna na kardane ale normalne na bubnoch ako ma byt ja som si vyskusal uzavierku a funguje velmi dobre az by som povedal cez moje ocakavanie


Ale maaa.... je to presne ako pise... a ak ju xces na zivo rozomletu tak obuj T3ky a trochu sa pohraj.... patent ktory je v danej naprave je rovnaky ako aj v origos uzavierka v trole, a tam je to ten isty problem.
nazorne mozes kuknut u radoffroad, ma tam taku zomletu

edit......
http://www.samurai.terenaky.cz/technika/uzaverka.htm

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Naposledy upravil fajer dňa Pia, 28.03.2008, 23:34, celkovo upravené 1



Pia, 28.03.2008, 23:27
Profil WWW
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
MIrec01 píše:

Nemas pravdu na tom vozidle nebola rucna na kardane ale normalne na bubnoch ako ma byt ja som si vyskusal uzavierku a funguje velmi dobre az by som povedal cez moje ocakavanie


Ale maaa.... je to presne ako pise... a ak ju xces na zivo rozomletu tak obuj T3ky a trochu sa pohraj.... patent ktory je v danej naprave je rovnaky ako aj v origos uzavierka v trole, a tam je to ten isty problem.
nazorne mozes kuknut u radoffroad, ma tam taku zomletu


Tak asi viem nie ale dobree noo necham na vas
Pozri uz to mam namontovane takto mesiac par krat som stym jazdil a vsetko v pohode ked sa to rozpadne budem riesit daco ine alebo to opravim ja mam moznosti za plny furik takze....

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Pia, 28.03.2008, 23:29
Profil ICQ
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
Príspevky: 179
Bydlisko: raz tam zas tam..
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MIrec01 píše:
fajer píše:
MIrec01 píše:

Nemas pravdu na tom vozidle nebola rucna na kardane ale normalne na bubnoch ako ma byt ja som si vyskusal uzavierku a funguje velmi dobre az by som povedal cez moje ocakavanie


Ale maaa.... je to presne ako pise... a ak ju xces na zivo rozomletu tak obuj T3ky a trochu sa pohraj.... patent ktory je v danej naprave je rovnaky ako aj v origos uzavierka v trole, a tam je to ten isty problem.
nazorne mozes kuknut u radoffroad, ma tam taku zomletu


Tak asi viem nie ale dobree noo necham na vas
Pozri uz to mam namontovane takto mesiac par krat som stym jazdil a vsetko v pohode ked sa to rozpadne budem riesit daco ine alebo to opravim ja mam moznosti za plny furik takze....


bola to len dobra rada zo zachoda :-D :smt150


Sob, 29.03.2008, 0:07
Profil
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja mam SJ413 ta je bez uzavierky su SJ413 LXJ ci daco take tie maju 413 diferaky uzke napravi a uzavierku a rucnu na normalnom mieste akurat ze je tam iny prevod booo:moje povodne boli 10:41 a tieto su 11:43 cca uz nepamatam
ale ked som mal diferak 11:43 vzadu a vpredu 10:41 tak to nechelo ist a praskalo to nedalo sa to potlacit na rovine tak som vymenil aj predny taky ako je zadny a je to oki teras je otazka co na to rozvodovka......

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Sob, 29.03.2008, 1:10
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: