Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 25.05.2025, 21:18
Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 zosilnenie samuraia 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.10.2007, 18:35
Príspevky: 179
Bydlisko: raz tam zas tam..
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pani treba sa vratit k teme! Leona chcela motor a ziadny dizlak sa este neozval... davame priestor dizlakom! ja uz musim do postele :smt015


Sob, 29.03.2008, 2:06
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Leona píše:
...este raz otvaram tuto temu..prosim vsetkych , ktori maju nejak doupravovane samuraie ci uz vymenou motora za silnejsi /najma ma zaujima motor z vitary / alebo vymenou prevodov za pomalsie o nazory a skusenosti....dakujem :wink:
...ten moj 1,3i motor tie velke gumy prilis nezvlada...nepotrebujem auto zrychlit ale zosilnit...


rad ti poradim , pripadne pomozem s tym, dnes som si bol akurat zobrat v cz diffi nahradny predok.... je to tam hodne lacnejsie ako u nas...

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 29.03.2008, 20:24
Profil WWW
Frajer

Registrovaný: Pia, 19.10.2007, 23:40
Príspevky: 220
Bydlisko: Podhradie(Pd)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Len tak ma napadlo. Ked je ta uzavierka iba parkovacia a spominali sa tu tie upravy prevodov. To iste by sa dalo urobit aj s tou chabou uzavierkou nie? Fajer dal adresu a podla toho co som tam vycital tak chyba je "iba" v nizkych zuboch. Neviem ci mam pravdu

_________________
Kia sportage 2001 deluxe (loooong)


Pon, 31.03.2008, 19:00
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
AT1: ZMENA MOTORA : zmenia sa vykony na dalsich castiach, ako prve pojde do kelu spojka , po vymene za druhy "pevnejsi" kus, pojde kardan a po jeho rekonstrukcii odtrhnes drziaky na redukcke. necakane moze klaknut aj redukcka ako taka pripadne hlavna prevodka.

AT2: ZMENA PREVODU : je niekolko moznosti,
1: zmena prevodu v redukcii...
1.1: zmena iba redukovaneho pomeru
1.2: zmena aj H aj L pomeru

toto je riesitelne bud to cez rendu ako zmena ozubeni s upravou a robotou okolo toho na cca 7 dni + treba zohnat 1,3 so snimacom na 4x4 + 1,0 so snimacom, proste to musia byt rovnake kartre.
alebo CALMINI.com pripadne fillipo ponuka nieco talianske

2: zmena prevodu v diffoch
1.1 zmena iba planetaku a privodneho ozubeni v hruske = niekde zohnat - tusim tiez CALMINI = robota na hovado.....
1.2 zmena diffov - diff s vitari 1,6, ale treba si zistit s akej nakolko v predu su ine poloosi a v zadu ine,

Vysledok : po niekolko mesacnom spekulovani s kazdou s alt. som skoncil na povodnej redukcke a zmene diffov, nakolko tato zmena bola na bezny offroad najlepsia a pritom najjednoduchsia. zmenu diffov zvladam za cca 10hod. citeho casu za predpokladu ze je vsetko ostatne OK, coz nikdy nieje. poprve som to riesil cca 2 dni. kopu zavad som musel najprv odstranit aby som mohol riesit DIFFi , ale tomu sa clovek neuhne.. :-)

ZAVER: DAKUJEM RENDOVY , ochotne a rad poradil a VYSKOLIL . moc mi to pomohlo a usetrilo kopu casu skumanim ....

co to tu trepes za chujoviny zato ze ty mas odhnite drziaky na rozvodovke a ti odletela zato motor nemoze takties ten kardan si mal asi z blata ked si ho urval logicky najprv ti praskne poloos lebo je tensia ako kardan a je na nej asi 3x vecia sila nes na kardane


Pon, 31.03.2008, 19:13
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
kentus píše:
supik píše:
hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil!


To znamená že ručná na kardane bez uzávierky nebrzdí? Mne funguje dobre aj bez uzávierky


TO ZNAMENA: ze ak poznas princip diffu tak na blate ti je ta rucna prd platna... :-D :-D
preto kazdy samik pre AUSTRIA musel mat este uzavierku alaa spolocna brzda, no v ziadnom pripade nie ako pevnostna uzavierka.

dalsi kec ked tam hodim 4x4 tak ta rucna na kardane bude fungovat to viem lebo so 3roky jazdil ma uaze a brzdil som jedine rucnou a to co ty hovoris s tym parkovanim to bolo u litra lebo 1,3 nemali kardanove brzdy


Pon, 31.03.2008, 19:17
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
MIrec01 píše:

Nemas pravdu na tom vozidle nebola rucna na kardane ale normalne na bubnoch ako ma byt ja som si vyskusal uzavierku a funguje velmi dobre az by som povedal cez moje ocakavanie


Ale maaa.... je to presne ako pise... a ak ju xces na zivo rozomletu tak obuj T3ky a trochu sa pohraj.... patent ktory je v danej naprave je rovnaky ako aj v origos uzavierka v trole, a tam je to ten isty problem.
nazorne mozes kuknut u radoffroad, ma tam taku zomletu

edit......
http://www.samurai.terenaky.cz/technika/uzaverka.htm

ten odkaz co si hore napisal tak to je litrova uzavierka a nie 1,3 tama centak silne zuby a myslim ze 60 koni s nou nespravia nic tk si chod dalej dristat do kuta a skus dat namiesto t3 sipaky a potom daco hovor


Pon, 31.03.2008, 19:21
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
::::::::::::::::::co to tu trepes za chujoviny zato ze ty mas odhnite drziaky na rozvodovke a ti odletela zato motor nemoze ::::::::: ze som ta pod mojim samom este nenasiel... :-) ved ty si jasnovidec...


takties ten kardan si mal asi z blata ked si ho urval logicky najprv ti praskne poloos lebo je tensia ako kardan a je na nej asi 3x vecia sila nes na kardane:::::::::
tak to si uz uplllne mimo... kardan klakol celkom pre nieco ine a poloos to zniesla.. nemala dovod rupnut, skor to nezniesla liatina na hruske diffu a roztrhol som ho.... ale to sa tebe nemoze stat :roll: :roll: :roll:

::::::::::: dalsi kec ked tam hodim 4x4 tak ta rucna na kardane bude fungovat to viem lebo so 3roky jazdil ma uaze a brzdil som jedine rucnou a to co ty hovoris s tym parkovanim to bolo u litra lebo 1,3 nemali kardanove brzdy::::::: a kde pisem ci je to na 1,0le alebo na 1,3ke?? okrem toho precitaj si poriadne o com...
supik napísal:
hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil! :::::::::

hlavne ze si jazdil uaza... to ta dalo na uroven "suzuki specialista" :-D :-D ( ja som nim samozrejme neni ) ::::

obsahom tejto diskusie je pomoct leone s redukckou alebo s diffom ... a urcite si jej HOOOOOODNE MOOOC POMOHOL tvojim prispevkom.. za co ti tu spolocne D A K U J E M E ...

kludne osocuj dalej ..........

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Uto, 01.04.2008, 0:12
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja teda o suzuki toho moc neviem, ale ciste filozoficky, sa mi zda uzavierka za ucelom brzdenia oboch kolies rucnou ako dost nepravdepodobna vec.. komplikovana obsluha, pochybny ucel.. a ked to podla mirca ma rucnu povodne na kola, tak tento argument uplne odpada.

Mimochodom, v spinku, kde hrozi teoreticka moznost preklzu jedneho kola opacne (nasledkom rucnej na kardane a neuzavreteho diferaku), sa neparkuje! A rozhodne uz nie len na rucnej (klatiky atd.).

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 01.04.2008, 0:58
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MoostanQue píše:
Ja teda o suzuki toho moc neviem, ale ciste filozoficky, sa mi zda uzavierka za ucelom brzdenia oboch kolies rucnou ako dost nepravdepodobna vec.. komplikovana obsluha, pochybny ucel.. a ked to podla mirca ma rucnu povodne na kola, tak tento argument uplne odpada.

Mimochodom, v spinku, kde hrozi teoreticka moznost preklzu jedneho kola opacne (nasledkom rucnej na kardane a neuzavreteho diferaku), sa neparkuje! A rozhodne uz nie len na rucnej (klatiky atd.).


este raz, ja viem len s citania testov a recenzii ze sa montovala na stareho samca uzavierka specialne pre rakusky trh , pretoze to nepreslo cez schvalovaci proces u nich a riesenie pre rucnu na kardane bola uzavierka na lanko vedla rucnej s predpokladom ze nie kazdy vie o com je diff a taktiez 4x4. samozrejme ze rucna na lankach solo na bubon tuto funkciu anulovala. ale nic to nemeni na tom , za akym ucelom tam ta uzavierka bola.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Uto, 01.04.2008, 1:08
Profil WWW
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
este raz, ja viem len s citania testov a recenzii ze sa montovala na stareho samca uzavierka specialne pre rakusky trh , pretoze to nepreslo cez schvalovaci proces u nich a riesenie pre rucnu na kardane bola uzavierka na lanko vedla rucnej s predpokladom ze nie kazdy vie o com je diff a taktiez 4x4. samozrejme ze rucna na lankach solo na bubon tuto funkciu anulovala. ale nic to nemeni na tom , za akym ucelom tam ta uzavierka bola.[/quote]

ad: z testou vycitas velku p... v zivote to bohuzial tak funguje ze vsetko je o pokuse a omyle nikdy to nevies na sto percent ci to bude dobre fungovat

SUZUKI robilo niekolko tipov podvozkov napr: vedel si ze SJ 413 ma aj uzke napravi nie len siroke
uzke boli pri 900 a maly uzavierku to mas pravdu bola na lanko a neskor to davali na elektro spinac ale tak isto robili aj 1,3 z uavierkou a ta ma rucnu na kolesach nie na kardane ako mali 900

Cize v testoch sa toto nedocitas ale keby si hladal tak najdes alebo mal dake skusenost vlastne nie len z pocutia

Co sa tika funkcnosti 900 a uzvavierky to mas pravdu ale jedine vtedy to tak je ak je rucna na kardane ale ako nahle ju tam nemama je na kolesach tak je to normalna klasicka uzavierka a nie parkovacia

Prepac Lenka ale uz ma to hnevalo :-)

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Uto, 01.04.2008, 2:26
Profil ICQ
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mirec toto je korektna odpoved v ramci fora, ziadne osocovanie ale konkretna informacia ktora nam vsetkym rozsiri rozhlad. DIK

Samozrejme niesom vseved a nepoznam vsetky verzie suzuki.ale zhodou okolnosti o sirsej a uzsiej verzii naprav viem.....

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Uto, 01.04.2008, 10:23
Profil WWW
Rubicon & Samurai Woman
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45
Príspevky: 767
Bydlisko: Veľká Lehota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...zeby mi to nieco pripominalo? 8) viewtopic.php?t=3526

_________________
Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
jeep wrangler rubicon 4,0l
suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE


Uto, 01.04.2008, 18:40
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 21:16
Príspevky: 59
Bydlisko: Nizne ruzbachy
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
::::::::::::::::::co to tu trepes za chujoviny zato ze ty mas odhnite drziaky na rozvodovke a ti odletela zato motor nemoze ::::::::: ze som ta pod mojim samom este nenasiel... :-) ved ty si jasnovidec...


takties ten kardan si mal asi z blata ked si ho urval logicky najprv ti praskne poloos lebo je tensia ako kardan a je na nej asi 3x vecia sila nes na kardane:::::::::
tak to si uz uplllne mimo... kardan klakol celkom pre nieco ine a poloos to zniesla.. nemala dovod rupnut, skor to nezniesla liatina na hruske diffu a roztrhol som ho.... ale to sa tebe nemoze stat :roll: :roll: :roll:

::::::::::: dalsi kec ked tam hodim 4x4 tak ta rucna na kardane bude fungovat to viem lebo so 3roky jazdil ma uaze a brzdil som jedine rucnou a to co ty hovoris s tym parkovanim to bolo u litra lebo 1,3 nemali kardanove brzdy::::::: a kde pisem ci je to na 1,0le alebo na 1,3ke?? okrem toho precitaj si poriadne o com...
supik napísal:
hm, tato uzavierka v 413kach bola ale robena na parkovanie (rucna brzda bola na bubon ktory bol osadeny medzi zadny kardan a redukcnu) a nie do terenu, takze ziadny spolah, moc by som ju netrapil! :::::::::

hlavne ze si jazdil uaza... to ta dalo na uroven "suzuki specialista" :-D :-D ( ja som nim samozrejme neni ) ::::

obsahom tejto diskusie je pomoct leone s redukckou alebo s diffom ... a urcite si jej HOOOOOODNE MOOOC POMOHOL tvojim prispevkom.. za co ti tu spolocne D A K U J E M E ...

kludne osocuj dalej ..........

ak si myslis ze som ta osocoval tak v poho je to tvoj nazor ktory si kludne kric dalej .A zo strany pomoci je to to ze hudak ziena si teraz mysli po tvojich kecoch ze sa jej samuraj rozpadne pod nohamy.kazda uprava ma svoje uz len to ze som to robil a mozem byt na seba hrdy aj ked nieco pukne ved sa to zvari vymeni a fungujem dale.VSETKO TREBA BRAT POZITIVNE NIE NEGATYVNE


Uto, 01.04.2008, 18:48
Profil WWW
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Leona píše:
...zeby mi to nieco pripominalo? 8) viewtopic.php?t=3526


Neviem co mas na mysli lenka teras??????

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Uto, 01.04.2008, 21:20
Profil ICQ
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zato ja to viem uplne presne.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Uto, 01.04.2008, 21:22
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: