Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Pajero 2008 ARB-OME-SNORCHEL-VINCH   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MoostanQue píše: DanoDEF píše: staci dat uzavierky a krizenie je na prd... Dovolim si mierne nesuhlasit. Vo vseobecnosti nedostatok krizenia uzavierka vyriesi, ale v hranicnej situacii 4 kolesa prenesu viac sily ako dve .. i ked to je patrne v relativne mizivom percente situacii. Podla fotky tazko sudit, ale aj mne sa to zda nejake strnule. Filipe ma pravdu, nezavisle zavesenie je (aj) v tomto nevyhodou.  
ale ved jasne...ide o to, ze toto auto je takej konstrukcie akej je tak tu predsa nebudem spominat vyhody pevnej napravy...  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 14:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						teslo píše: Auto je velmi pekne...keby sa podarilo naraznik streknut do farby auta, bolo by to este lepsie    
...ide o to, ze prestriekat to nema vyznam. je tam cierny podklad a vsetko na mon bude vidno teda skrabance... ale samozrejme kazdy ma svoj pohlad na vec  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 14:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 hollyml 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Priznavam, ze je vela pravdy v tom co sa tu napisalo. Ale treba si uvedomit ze idealne auto neexistuje. Pajero je podla mojho nazoru najlepsi kompromis medzi lachkym a tazkym OFFROADOM. Nezavysle zavesenie je jednoznacna vyhoda na ceste. A prepracovany system Superselect 4 II je prave ten prechod z cestneho na terenne auto. Volitelny pohon z 2WD na 4wd pocas jazdy do 100 km/h, 100% uzavierka medzinapravoveho diferencialu, 100% uzavierka zad. diferencialu. Pricom uzavierky z velkej casti nahradia deficit krizenia. dalej dosp popisu obrazky.
 
Krizenie naozaj nieje boh vie co.    
 
U starsieho Pajera je to lepsie.
  
Ale skuste uhadnut preco po tejto kolaji nepreslo ziadne ine auto (L200, stare Pajero, Pajero Sport ani Nissan Patrol).
 Nase Pajero preslo.
  
Prejazdnost podvozku je daleko lepsia ako u aut s pevnou napravou.
  
A k narazniku asi tolko. Je to naozaj trochu vysunute. Je to dan za to aby sa tam zmestil navijak.  
					
						_________________http://www.pajero-club.sk  http://www.rcepedition.sk   http://www.hmsro.sk    http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)  OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 18:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 teslo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hollyml píše: Ale skuste uhadnut preco po tejto kolaji nepreslo ziadne ine auto (L200, stare Pajero, Pajero Sport ani Nissan Patrol). Nase Pajero preslo.  Prejazdnost podvozku je daleko lepsia ako u aut s pevnou napravou.  
Pretoze mali male kolesa    
					
						_________________Range Rover farma    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 18:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 hollyml 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						_________________http://www.pajero-club.sk  http://www.rcepedition.sk   http://www.hmsro.sk    http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)  OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 18:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 DanoDEF 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						teslo píše: hollyml píše: Ale skuste uhadnut preco po tejto kolaji nepreslo ziadne ine auto (L200, stare Pajero, Pajero Sport ani Nissan Patrol). Nase Pajero preslo.  Prejazdnost podvozku je daleko lepsia ako u aut s pevnou napravou. Pretoze mali male kolesa    
...a hlavne nizko diferaky  
					
						 _________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 19:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 KUBIK 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						teslo píše: hollyml píše: Ale skuste uhadnut preco po tejto kolaji nepreslo ziadne ine auto (L200, stare Pajero, Pajero Sport ani Nissan Patrol). Nase Pajero preslo.  Prejazdnost podvozku je daleko lepsia ako u aut s pevnou napravou. Pretoze mali male kolesa    
alebo mali na hovno gumy alebo medzikus    
					
						 _________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 21:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 suhlasim 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 21:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milos 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15 Príspevky: 2565 Bydlisko: Handlová
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						v tom prvom prispevku nebolo nic spomenute o uzavierkach tak ale ak je ozaj pravda ze to ma pevne uz. tak ozaj staci      a inak preco to starsie pajero nevyslo? kde bola chyba? podla zvuku to vezeralo ako by tam ubral plyn.  
					
						 _________________ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 21:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 hollyml 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Milos píše: v tom prvom prispevku nebolo nic spomenute o uzavierkach tak ale ak je ozaj pravda ze to ma pevne uz. tak ozaj staci      a inak preco to starsie pajero nevyslo? kde bola chyba? podla zvuku to vezeralo ako by tam ubral plyn.  
Trochu zo vsetkeho.
 1) medzikus
 2) trochu horsie pneumatiky
 3) ale najvacsiu ulohu zohral diferak.  
					
						_________________http://www.pajero-club.sk  http://www.rcepedition.sk   http://www.hmsro.sk    http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)  OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MIrec01 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1355 Bydlisko: Banska Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hollyml píše: Milos píše: v tom prvom prispevku nebolo nic spomenute o uzavierkach tak ale ak je ozaj pravda ze to ma pevne uz. tak ozaj staci      a inak preco to starsie pajero nevyslo? kde bola chyba? podla zvuku to vezeralo ako by tam ubral plyn. Trochu zo vsetkeho. 1) medzikus 2) trochu horsie pneumatiky 3) ale najvacsiu ulohu zohral diferak.  
No ako som pocul na tej akcii co ste mali tam dost vela ludi uberalo plyn zrovna tam kde nemalo ale ved nikdo uceny zneba nepadol vsetko sa da naucit a nevihovarat sa na techniku    
					
						_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 22:31 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MilanBB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48 Príspevky: 584 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Vitaj pán kolega na novom pajerku     Môj názor je, že každé auto je stvorené na iný účel. Sú prekážky kde pomôže jedine dobré oplechovanie podvozku a silný naviják bez ohľadu na typ auta. A samozrejme aj typ náprav. Toto "pájo" predpokladám disponuje aj ralliartom, takže aj takto nazbrojené zrýchli na stovku niekde okolo 10-11sek a po dialnici pobeží tak 160km/h s prehľadom aj dohodobo. Pobežia tak naše kríživé a blbovzdorné obuchy čo všade prejdu a kde nepredjú, tam preskočia?    Mne sa auto páči, nárazník je vec vkusu, tento model ARBčku skutočne nevyšiel designovo. Aspoň podľa mňa. Ale bola iná možnosť zakúpiť hotový vyskúšaný výrobok ? Samozrejme okrem výroby.... Asi nebola. Takže vidíme sa na nejakej akcii, alebo dakde pri pivku a môžme o tom všetkom podebatiť  8)  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.05.2008, 23:24 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |