Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 25.05.2025, 23:56
Dnes je nedela 25. mája 2025, meniny má Urban a zajtra Dušan




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 diesel na jeep 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pozri, mne to je jedno co si stym spravis, som ti len chcel pomoct. Zosmiesnovat moje argumenty tym ze to prirovanas ku cater...
davat naftak na benz. prevodovku je blbost
zapisat naftu do papierov je nemozne, je otazka casu kedy nam lpg legalne zapisu.

_________________
zelena mrdka


Str, 28.05.2008, 9:55
Profil ICQ
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V podstate dnes motor už ani nemusíš prepisovať.
Ale zmenu paliva z Benzínu na diesel? V podstate nemožné. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 28.05.2008, 9:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
Pali, nezavzdusnuj sa. Co si mohol a chcel, to si urobil. Poskytol si dobru radu zo svojich skusenosti.
Mozno sa oplati pockat, Rusty to vyriesi, potom sa mozes prist pozriet a poucit sa... :-D

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Str, 28.05.2008, 10:37
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
mne sa tu vála motor Nissan LD28 D. Radový 6valec, liatinový blok a hlava, rozvod OHC s reťazou. Výkon 64kW, hmotnosť kompletného motora 235kg. Treba prebehnúť ventily.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 28.05.2008, 11:35
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Ja keby som bol pred tvojiím rozhodnutím,a naisto by som tam chcel diesel tak by som volil 2,8 jtd iveco-ducato s tým že by som použil prevodovku s iveca daily je pomerne kratka a ma dobru jednotku.Dobre ináč šlape aj 2,5tdi -iveco.Ak to chceš na hard core tak tu mas nieco na inspiraciu.

Obrázok

Obrázok

Obrázok


EDIT: upravene rozmiestnenie fotiek - Palo-ch.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Str, 28.05.2008, 12:01
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pal píše:
pozri, mne to je jedno co si stym spravis, som ti len chcel pomoct. Zosmiesnovat moje argumenty tym ze to prirovanas ku cater...
davat naftak na benz. prevodovku je blbost
zapisat naftu do papierov je nemozne, je otazka casu kedy nam lpg legalne zapisu.


som tu novy, asi takto vtipkujete, ale ja som len tvrdil, vazne, ze v YJ som este nevidel ze by mal niekto 15 cm na kardan. a to ax15 je uz dost dlha v porovnani s tradicnymi manualmi (t18, t150a pod) a nechava ovela viac miesta ako 15 cm.


Str, 28.05.2008, 12:07
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A prečo vlastne sa to rozoberá (okrem technického prínosu)?
Lebo mne príde celoročná položka za palivo dosť nepodstatná v porovnaní s ostatným v sume.


Str, 28.05.2008, 14:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: