Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Autor |
Správa |
chalupar
Učeň
Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 11:22 Príspevky: 92 Bydlisko: Zvolen
|
Zaujimave co ludia vymyslia, rad by som sa v tom previezol a trocha potestoval je to lacne a ekologicke vozenie, akurat ten dojazd ma trapi.
http://electroauto.sweb.cz/prestavby_suzuki.html
_________________ Toyota LandCruiser 80, Mitsubishi Pajero 3,5 Skype - chalupar6
|
Str, 18.06.2008, 12:53 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
toto je peknéééé ...
Ale mňa by napr. veľmo zaujímala možnosť elektrického prenosu výkonu zo spaľovacieho motora na kolá. Trebárs doplnená nejakými kondenzátormi (ako skúša OSHKOSH) alebo rýchlobaterkami (napr OPTIMA by sa na to mohla hodiť)
Úplne by sa vyhodili všetky prevody a na každú nápravu by bol jeden elektromotor (ideálne pre každé koleso jeden, ale to je dosť náročné riešenie)
Poťažmo maximálne medzi elmotorom a diferenciálom ešte nejaký planétový, pod zaťažením raditelný prevod aby nemusel byť ten elmotor tak silný, velký a ťažký.
Spalovací motor by stačil pomerne malý a potrebu výkonu by narovnávali práve baterky.
Odstránením špičiek a použitím rekuperácie by sa mohla spotreba pozoruhodne vylepšiť.
Kto sa tu vyzná v silovej elektrike ?
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 18.06.2008, 13:36 |
|
 |
Sid
Koumák
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 10:38 Príspevky: 191 Bydlisko: Kosice
|
... a mna ta hmotnost baterii ako aj celeho vehiklu....
_________________ Milan.
LR DI
|
Str, 18.06.2008, 14:01 |
|
 |
perysoft
Učeň
Registrovaný: Uto, 08.07.2008, 10:41 Príspevky: 32 Bydlisko: Tisovec
|
Ja by som skor vyriesil tie baterky elektrocentralou pre ten motor. Spotreba by bola par deci benzinu na hodinu, pri nevelkej nadrzke dojazd obrovsky.
|
Uto, 09.06.2009, 19:16 |
|
 |
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
Naposledy upravil enduro dňa Str, 10.06.2009, 8:01, celkovo upravené 1
|
Uto, 09.06.2009, 21:04 |
|
 |
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
No neviem Martin, ale pochybujem ze ten nas patrolacky motor dokaze svojim vykonom trvale dodavat el.energiu pre dva take 40kW motorceky ako mal ten samik. Ak este odpocitas straty na el.kabloch, tepelne straty el.motorov, ten kopec lozisk atd...
Ale toto je super:
Navrhujem na tratiach zabehnutych akcii typu Tisovec natahat troleje. 
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Uto, 09.06.2009, 22:12 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 10.06.2009, 0:18 |
|
 |
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
A este stredom istiace lano a netreba sa ani bat ze hodis budku. 
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Str, 10.06.2009, 6:59 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 8 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|