Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
vadne cidlo teploty pre riadiacu jednotku?
Autor |
Správa |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
MIrec01 píše: dakujem vsetkym za vyčerpávajúce odpovede
No neviem, co sa mam rozj$&at? Keby si sa opytal preco ti nejde vetrieska..
Jak, dava vyse? Vyssie napatie? Alebo? Ak je v sieti 14V, tak to tym nebude, nevidim suvislost. Ak dava viac ako cca 15V, tak to moze suvisiet. Pocitam ze veskere zjavne priciny (ucpate filtre, prasknute hadicky, zaoxidovane kontakty, priskripnuty kabel atd.) si uz pozrel. Bud vylucovacou metodou menit kus po kuse veci a zistovat co to nie je, alebo skusit to z riadiacky vypacit cez komp. Chyby si vymazal? Obcas je suciastka dobra, len ta chytra grabicka to nevie.
Uz sa tesim jak budem z patrola vystrihavat vsetky zbytocne kable.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pia, 27.06.2008, 8:53 |
|
|
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
MIrec01 píše: rustycj píše: toto cidlo poskytuje vstupy ECU akurat pri starte. ak ti ide motor zle aj za behu problem je inde. Skotroluj skor bateriu a uzemnenie a moze to mat aj suvis ze alternator je prebudeny alebo ako sa tomu vravi ze dava viac ako maaa????
znova, neviem co ti to robi, ale akonahle ti chyti motor ECU dostava vstupy na vstrekovanie z oxy sensoru, senzoru rychlosti a sensorov na vzduch (teplota, hustota), nie z temp sensoru. Ak by bol zly tazko ti to startuje pretoze zmes je prilis bohata (senzor nie je uzemneny) alebo chudobna (sensor zaseknuty pri vyssej teplote).
problem moze byt aj ked mas slabu baterku, tusim pri menej ako 10.4V ti nenaskoci ECU minimalne bosch motronic. neviem aky bazmek ma sizuki
|
Pia, 27.06.2008, 10:19 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
rustycj píše: MIrec01 píše: rustycj píše: toto cidlo poskytuje vstupy ECU akurat pri starte. ak ti ide motor zle aj za behu problem je inde. Skotroluj skor bateriu a uzemnenie a moze to mat aj suvis ze alternator je prebudeny alebo ako sa tomu vravi ze dava viac ako maaa???? znova, neviem co ti to robi, ale akonahle ti chyti motor ECU dostava vstupy na vstrekovanie z oxy sensoru, senzoru rychlosti a sensorov na vzduch (teplota, hustota), nie z temp sensoru. Ak by bol zly tazko ti to startuje pretoze zmes je prilis bohata (senzor nie je uzemneny) alebo chudobna (sensor zaseknuty pri vyssej teplote). problem moze byt aj ked mas slabu baterku, tusim pri menej ako 10.4V ti nenaskoci ECU minimalne bosch motronic. neviem aky bazmek ma sizuki
Chyba nastava pri volnobehu ako nahle mu zoslapim plny plyn tak motor zacne vynechavat ako keby si pripchal vyfuk alebo zacne dusit nevie sa nadichnut
Filter je new aj hadicky su v poriadku to cidlo neni na vine lebo ked som ho bol prebrat zo servisu tak to robilo dalej a cidlo bolo odpojene a auto islo ale iba do 2000otacok potom zas nechelo ist do otacok zas ho dusilo
Nemoze to mat suvis zo sanim ze by si dade prisaval falosny vzduch???
Tie kostry ete pozrem dnes ho idem zobrat zo servisu a potom idem ja nad tym laborovat lebo v servise nenasli ani pripojku pre pocitac a zevraj je pri riadiacej jednotke ale to oni kukali na mna ako
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pia, 27.06.2008, 12:19 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
To je cocot takto. Ktory filter je novy? Vzduchovy? Palivovy? Cerpadlo? Neni tam este vradeny jemny filtrik? Co sitko v nadrzi? Hadicky ciste? Vyfuk priechodny? Sviecky... atakdalej.
Jednoznacne treba najst konektor na riadiacku a napichnut to na komp. Ak bolo nieco spatne, riadiacka si to pamata a funguje v inom rezime nez ma, co moze sposobovat to co sa deje. U niektorych treba po vymene vadnej suciastky chybu vymazat, lebo riadiacka nevie, ze uz to funguje, a riadi tak, ako ked nefungovalo - treba chybu cez diagnostiku vymazat a skusit potom.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pia, 27.06.2008, 19:15 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
MoostanQue píše: To je cocot takto. Ktory filter je novy? Vzduchovy? Palivovy? Cerpadlo? Neni tam este vradeny jemny filtrik? Co sitko v nadrzi? Hadicky ciste? Vyfuk priechodny? Sviecky... atakdalej.
Jednoznacne treba najst konektor na riadiacku a napichnut to na komp. Ak bolo nieco spatne, riadiacka si to pamata a funguje v inom rezime nez ma, co moze sposobovat to co sa deje. U niektorych treba po vymene vadnej suciastky chybu vymazat, lebo riadiacka nevie, ze uz to funguje, a riadi tak, ako ked nefungovalo - treba chybu cez diagnostiku vymazat a skusit potom.
Kto tu je cocot to nejdem riesit
Myslel som tym palivovi filter!
Konektor sme nasli ale ta firma ho nema ako pripojit kedze nema koncovku mal som tu dnes 5 univerazlnych pocitacov a ani jeden nepasoval.
Len ze riadiaca jednotka co je na Sj 413 riadi iba zapalovanie a nic viac je to na zaplovanie na regulaciu volnobehu ale z mojou poruchou to nema nic spolocne takto mi bolo povedane z jedneho zdroja z madarskej republiky.
zajtra by som mal daco skusit ete a potom dam vediet ako som dopadol ale vsetko nasvecuje ze dava nedostatocny tlak cerpadlo zajtra mi donesu sadu na kontrolu tlaku zmeram to a dam vediet joooo
a jedna vec nikdy si nedavjte auto do servisu pojebu aj co nevedia auto som daval do servisu z dobrou baterkou a teras musim zhanat druhuu posrali ju
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pia, 27.06.2008, 20:39 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Nejde o to kto je co atakdalej. Ale nema zmysel nieco riesit bez podrobnych informacii (to je to co je (na) kkt). Ked je nejaky filter vymeneny (nepises aky, az teraz). Ked riadiacka riadi zle, ale nevie sa co vlastne si mysli. Ked by hadicky a kable mali byt dobre. Moze to prissavat luft? No pochopitelne moze, ale nemyslim si ze to bude tym. Ake je napatie v sieti pri vypatom/startovani/volnobehu/pod plynom som sa tiez nedozvedel. Javi sa mi to ako zavada v privode paliva, cize nieco ucpate, alebo to nieco spatne ovlada. Ucpate sa da zistit, chyba v ovladani dtto, ak sa da na nete najst schema ako je ten picus zapojeny, tak vyrobit konektor alebo to napichat spendlikmi je snad to najmenej, len aby bol primerany soft. Ak to, podla toho co pises, nema byt riadiackou, tak to cerpadlo sa mi zda ako pravdepodobne (ked predpokladam ze vsetky sitka a filtre su naozaj pozrete a ciste). Skus este ci sa podtlakove 'hejblatka' hybu, predstih atd. V nadrzi je co? (okrem benzinu) - sitko, bordel, voda, ... ? Do 2000 ot. to ide normalne a potom sa to sekne, alebo to zacne postupne? Vzdy rovnako studeny teply? Skusal si s inou baterkou?
A jak sa da skurvit baterka (okrem toho, ze ti vymenia novu za staru) ? Co ju presli traktorom? Snad ju nenabijali triodinou
Apropo, ja som v servise robil - a myslim ze sme toho zas tolko nepojebali.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pia, 27.06.2008, 22:06 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
Np ved stou baterkou to ma tiez zaujma ako je to mozne
Ale da sa ked prepnes na nabijacke miesto 12V na 24V tak ju roz toto mne sa to uz ras stalo heeee ale nebolo to tento pripad zajtra idem skusit pomerat tlak benzinu ak to bude onoo sa ozeram ako taka svina heh
A tiez by ma zaujmalo preco zasekava zrazu cievku startra ked to predtym nerobilo hmmm neviem co mi vtom servise robili ale zda sa mi ze to posreli na cisto
A inac ja v servise jednom robim stale heh ale na svoje auto teras nemam cas vobec aj keby ze sa poskladam teras su dolezite penaze na suciastky aby bolo z coho to platit a potom bude auto ale ak sa vsecko podari na Bešu chcem ist
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pia, 27.06.2008, 22:47 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
No co, uz to fachci?
A ohladne startera, kukni ci je to naozaj tvoj starter. Niektore servisy maju divne praktiky.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 30.06.2008, 20:20 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
MoostanQue píše: No co, uz to fachci?
A ohladne startera, kukni ci je to naozaj tvoj starter. Niektore servisy maju divne praktiky.
No zmeral som plniaci tlak a na miesto 2,5bar davalo 1 bar
cize som rozobral nadrz a nasiel som zadrbane sitko cepradla tak ze sa cezen ani kuknut neda cize idem teraz na skusku dat bez sitka a uvidim aky tlak bude davat ale predtym som vyumyval celu nadrz aby tam nebol bordel ziadny nalejem cisty benzin a uvidime kolko zdvihne tlak ked nie tak musim davat druhe cerpadlo ale aj to uz ma nachystane z felicie lebo je to presne ten isty kus heh aj zevraj pasuje aj tlak 2,5baru a bude po probleme
Lebo suzuki ma davat pri optimalnych otackach co je 3000ot/min 2,5 baru
Len teras ma sere ten strater to mas pravdu ze je to divnee ano musim ho vybrat zaniest na repas lebo suu tam koko..
Baterka je dobre zmerana pod zatazovim testerom
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pon, 30.06.2008, 20:31 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Bez sitka by si to nemal pouzivať. Jeden väčší kusok dačoho a máš po čerpadle. Môže aj lopatky polámať.
P.S. Tak žeby predsa "dajaky filter" , čo s ním nepočíta ani elektronika?
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Pon, 30.06.2008, 20:49 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Uto, 01.07.2008, 23:43 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Neopísateľná moja radosť !
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Uto, 01.07.2008, 23:59 |
|
|
Juraj
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18 Príspevky: 407 Bydlisko: Dolne Kysuce
|
Mirec, blahozelam, este ja ked najdem nejaku banalitu preco....?
tak si mozeme otvorit servisy sami
_________________ Samik 1,3 Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt...
|
Str, 02.07.2008, 0:24 |
|
|
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1358 Bydlisko: Banska Bystrica
|
Juraj píše: Mirec, blahozelam, este ja ked najdem nejaku banalitu preco....? tak si mozeme otvorit servisy sami
Juraj ako ja si samika večšinov robim sam len nahodou ze som to dal do origo servisu lebo som nemal cas ale uz tu chybu druhy krat neurobim v servise suu vymenari a nie servisaci cize opravari
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Str, 02.07.2008, 0:45 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|