Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
Ty brdo...tie fotkyy na tatraportal su zaujimave...kolko tam ma to cudo pak na podlahe? naratal som asi zo 10 kusov k tomu autu treba asi dost dlhy navod na pouzivanie...
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 14.07.2008, 23:14 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
romo11 píše: Ty brdo...tie fotkyy na tatraportal su zaujimave...kolko tam ma to cudo pak na podlahe? naratal som asi zo 10 kusov k tomu autu treba asi dost dlhy navod na pouzivanie...
Nestresuj. Posadíš sa a skúšaš , kým sa to nepohne. A potom už len adrenalín.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Pon, 14.07.2008, 23:36 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
O čo viac pák, o to menej knoflíkov. Keď som presadol zo starej scánie do novej R-kovej s automatom, tak to už bolo skôr pre heckera, ako pre šoféra.Všetko sa ovládalo tlačítkami na volante / počítač, qvalty, tempomat, retardér, rádio........
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Pon, 14.07.2008, 23:39 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
ved ja som to myslel zo srandy chlapi
kapo: suhllasim, elektronika a gombiky su dobre mozno kym je auto nove...ale ked ma zopar rocko a zacne sa to vsetko serkat? hmm
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Pon, 14.07.2008, 23:42 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Jak na to tak ciham, nejak nam vyhynuli portalove napravy.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Uto, 15.07.2008, 7:32 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
.... jéééé .... tu sa došlo na kačky.... som sa minule prehraboval v starom vercajku a našiel som spomienku na T805 - špeciálny kľúč, bez ktorého sa nedajú robiť opravy kachny. A to je prosímpekno krivá dvanástka. Len ohnutým vidlicovým klúčom 12 sa dajú povoliť zadné matky čo držia karburátor.
Kačena prjde strašne moc .... len by potrebovala iný motor.
Som ju onehdá musel predať pre neúnosné sadzby poistného a obtiažnu upotrebitelnosť pre moju osobu (nevošiel som sa do kabíny )
Na dračenie do terénu super hračka, ale dlhšia jazda je utrpenie ... kravál v budke je preukrutný a najmä v lete motor spoľahlivo vykúri kabínu na útulných 50°C
Stále som presvedčený, že by stálo za hriech vziať spodok z T805 (prevody, nápravy, trúba), naštichlovať na to nejaký moderný motor a postaviť nad tým inú budku. A možno ešte zmeniť pruženie z tvrdých torzných tyčí na mechy systémom KingFrame ako majú teraz novšie T815.
Výsledok by bol nezastavitelný stroj, ktorý by zožral Unimoga zaživa ešte v lufte...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 15.07.2008, 9:26 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
To si vela z tej kačany nenechal.
A porovnávať z unimogom by sa to mohlo, ale kto je lepší by bola skôr detinská hádka. A Unimog by mal navrch určite všestrannosť a spolahlivosť, čo by tomu tvojmu stroju prvých desať ročkov chýbalo.
/inak tý čo robily špeciály z 805 iek, sa sťažovaly na slabý materiál častí a súčastí podvozku, hlavne po zvýšení výkonu hnacej jednotky./
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 15.07.2008, 14:46 |
|
|
mamipeg
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18 Príspevky: 309 Bydlisko: Humenné
|
Kapo píše: inak tý čo robily špeciály z 805 iek, sa sťažovaly na slabý materiál častí a súčastí podvozku, hlavne po zvýšení výkonu hnacej jednotky./
Ja som zatial nic zle otom nepocul. Poznam jedneho chlapika co ma z T-805 urobeny traktorik s diesel motorom a slape mu to bez problemov. Nema problem vytiahnut zapadnuty Zetor Krystal.
|
Uto, 15.07.2008, 15:53 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
To si už asi počul veľa. /a motor v traktoríku nejaký 3valec Perkins? /
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 15.07.2008, 16:15 |
|
|
mamipeg
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18 Príspevky: 309 Bydlisko: Humenné
|
To uz presne neviem, ale ak chces tak pozistujem (ak sa s nim stretnem).
|
Uto, 15.07.2008, 16:42 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Vyssiepopisane (Martin4) nie je marny napad. V dobovej literature som sa kedysi docital, ze osemstopatka mala byt vychodnym unimogom. Len by sa to muselo riesit koncepcne - rozhodne vzduchove pruzenie, ale okrem ineho motora aj uplne ine prevodovky s dostatkom kvaltov a roznych redukcii pre prislusnu rychlost (plazive atd.) a niekolko PTO vystupov (hydraulika a mechanika), a chcelo by to vlastny vzduch. Ale dvojnapravove vysokpriechodne vozidlo na baze T805 ako pracovny stroj by bolo dost zaujimave. Otazka je, kto by to kupoval - tuzemsky trh to nevytrhne.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Uto, 15.07.2008, 20:25 |
|
|
mamipeg
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18 Príspevky: 309 Bydlisko: Humenné
|
|
Pon, 21.07.2008, 21:32 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
musím sa spýtať tatrológa... neviem či má tá desaťkolka poháňanú poslednú nápravu...
ale keď už sa tu preberala kačenka ... http://www.youtube.com/watch?v=U6q3TKyz ... re=related
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pon, 21.07.2008, 22:23 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Martin 4 píše: musím sa spýtať tatrológa... neviem či má tá desaťkolka poháňanú poslednú nápravu...
Tatrolog nie som,ale podla videa su pohanane vsetky napravy takze aj piata a na nej su natacacie kolesa ako na prvej a druhej naprave.Takze 1,2,5 naprava natacacia,nahon na vsetky kolesa.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Uto, 22.07.2008, 22:42 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
je to možné... ale ako by to spravili?
Je medzináprava, potom nápravový diff tretej nápravy, ten má duté hrušky a skrz ne ide hriadel k nápravovému difu štvrtej nápravy. Ako pokračuje hriadel k piatej náprave? To by v jednej chvíli išli tri hriadele v sebe....
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Uto, 22.07.2008, 23:08 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|