Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Naftové čerpadlo-demontáž/montáž nastavenie zubov 2,8td   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Kto má skúsenosti pajero V20 2,8td naftové čerpadlo špiní naftu motorovým ojejom     a cez spiatocku ten humus vracia do nádrže. Počas toho ako je auto nastartované púštam do cerpadla cistú novú naftu a prepadovým potrubím sa vracia špinavá a pomaly sa cerpadlo čistí (nafta z prepadu ide stále čistejšia) ale po vypnutí motora sa to celé opakuje ,start ,cista dnu spinavá von .Idem vybrat cerpadlo metoda pokus omyl lebo v tej prirucke co mam o nom nepíšu nič ale zda sa mi a je to aj mojim zbožnym želaním že to bude možné bez demontaže krytu rozvodov a olejovej vane a neviem coho vsetkého ešte    
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Ned, 07.02.2010, 12:04, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 27.07.2008, 9:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Kapo 
				Recyklovaný teaneger 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3598 Bydlisko: MY/BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Normálne rotočerpadlo je mazané naftou, a z motorovým ojejom nemá nič. Takže netuším.     Niekde inde to nebude? /ohrev nafty, alebo niekde inde?/  
					
						_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.   
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 27.07.2008, 10:36 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Kapo píše: Normálne rotočerpadlo je mazané naftou, a z motorovým ojejom nemá nič. Takže netuším.     Niekde inde to nebude? /ohrev nafty, alebo niekde inde?/  No to je pravda ale ten olej sa tam uz nejako dostane a jedine mi to vychádza asi na osku cerpadla kde je hnacie ozub. koliesko a kazdopadne to cerpadlo musí von na pretesnenie minimalne.len ta demontaž sa mi zda nechutne komplikovana ze treba rozobrat olejovu vanu a prsa motora fuj hnus    
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 27.07.2008, 14:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 HONZA.S 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26 Príspevky: 325 Bydlisko: Benešovsko  CZ
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Přijemnou práci, může to být simerink kolem hřídelky čerpadla.   
					
						_________________Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61  4.2TD,  Nissan X trail 2.0 4 x 4 ,  Nissan Almera  N16 1.5 a  Nissan Primastar 2.5 TDi .  janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.07.2008, 18:40 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						je super ze sem niekto zavesil nieco uzitocne diki moc. A ja prezradim co vsetko bolo potrebne demontovat aby sa to nakazene cerpadlo dalo vybrat ak to bude niekoho zaujimat inak uz to mam vonku   . SOm ale zvedavy kolko zatnem do srajtofle za opravu cerpadla     
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Ned, 07.02.2010, 12:06, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 28.07.2008, 20:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 ferjon 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Toto ma veľmi zaujima čo všetko si musel rozmetať na to Pajerku aby si ho vybral.
 Inak o štrajkujucich naftovych čerpadlach na 2,8td si už 4-ty čo počujem. Akurat diganoza bude asi kus ina.
 Prajem vela chuti do prace    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.07.2008, 7:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 hollyml 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Toto je prvy krat co pri Pajere pocujem o takejto zavade na cerpadle. Stava sa, ze sa vo vstrekovacom cerpadle pokazi podavacie.
 Ale to sa da jednoducho nahradit externym cerpadlom ktore sa zapoji pred. vstrekovacie. 
					
						_________________http://www.pajero-club.sk  http://www.rcepedition.sk   http://www.hmsro.sk    http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)  OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 29.07.2008, 20:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						hollyml píše: Toto je prvy krat co pri Pajere pocujem o takejto zavade na cerpadle. Stava sa, ze sa vo vstrekovacom cerpadle pokazi podavacie. Ale to sa da jednoducho nahradit externym cerpadlom ktore sa zapoji pred. vstrekovacie. ja mam tiez niekedy dojem ze na mojom aute akomkolvek sa vyskytuju casto nepravdepodobné alebo az zahadne zavady    
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 30.07.2008, 17:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ferjon píše: Toto ma veľmi zaujima čo všetko si musel rozmetať na to Pajerku aby si ho vybral. Inak o štrajkujucich naftovych čerpadlach na 2,8td si už 4-ty čo počujem. Akurat diganoza bude asi kus ina. Prajem vela chuti do prace   Pokusim sa dodrzat poradie : intercooler,chladic, vyveva,servo, a potm to debilne cerpadlo    
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Roland dňa Uto, 01.12.2009, 8:36, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Str, 30.07.2008, 17:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit)     dufam v skory navrat na cesty    
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 19.08.2008, 21:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcus 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40 Príspevky: 1129 Bydlisko: Nové Zámky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu...
 A ešte taka maličkosť : pevné nervy    
					
						_________________TOYOTA 4 Runner 3.0V6  , off road club NZ,   www.4x4nz.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 19.08.2008, 22:44 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						marcus píše: Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu... A ešte taka maličkosť : pevné nervy   nervy uz nemam a uz vobec pevne     
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 20.08.2008, 6:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 lada 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 04.11.2007, 20:49 Príspevky: 113 Bydlisko: KYSUCE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Roland píše: okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit)     dufam v skory navrat na cesty    
a ako sa spraval ten motor,este pred demonazou? zle startoval,alebo ho velmi triaslo pri volnobehu?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.08.2008, 8:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Rudi 
				Mitsubishi Man 
				
					 Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Roland píše: marcus píše: Tak Ti prajem rýchle uzdravenie tvojho autíčka a skorý návrat na off scénu... A ešte taka maličkosť : pevné nervy   nervy uz nemam a uz vobec pevne     
Urobíš si to a aspoň budeš vedieť čo tam máš a budeš sa na to auto môcť spoľahnúť.Bohužiaľ je veľmi veľa majstrov čo všetko vedia urobiť (aspoň si to teda myslia) a potom  sa ukáže že to až tak pravda nie je.Držím palce nech to už poslúcha!    
					
						 _________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
 Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 21.08.2008, 9:34 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Roland 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						lada píše: Roland píše: okrem ineho je uz vonku aj motor na pretesnenie komplet + kontrola spojky a rozvodovej retaze. inak tie rozvody boli zle zlozene (vyvazovacie hriadele uplne zle a klukovka oproti vacke jedencap na retiazke uplne nechapem jak to vobec mohlo chodit)     dufam v skory navrat na cesty   a ako sa spraval ten motor,este pred demonazou? zle startoval,alebo ho velmi triaslo pri volnobehu? normalne dobre startoval ale mal maly vykon(mne sa tak zdalo) a po starte zdochol lebo sa zavzdusnovalo cerpadlo lebo bolo netesne ale nezdalo sa mi ze by sa trepal viacej ako ine diesle tak neviem. uvidim co bude ked sa to dostane do pojazdna  
					
						_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549  roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS  
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 26.08.2008, 19:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |