Dnes je sobota 19. júla 2025, meniny má Dušana a zajtra Ilj, Eliáš
Jeep ZJ - lift a 31" pneu
Autor |
Správa |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
S tymi ramenami zacinaju byt problemy. Nechcem davat stare silentbloky z origo ramien. Tak som bol v Hnusti v www.t-gum.sk mam to 20 km. Dufal som ze budu mat nieco aspon podobne. Vytiahli na mna katalog z asi 12 000 vyrobkami. Bohuzial aj ked som nasiel nieco rozmerovo podobne, tak uz nemali matricu. Tak mi ostavaju 3 moznosti : objednat na mieru z www.silentbloky.cz dat stare z origo ramien alebo objednat silikonove z www.explorerprocomp.co.uk
|
Štv, 12.10.2006, 14:03 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No šak keby bolo všetko jednoduché nobolo by prečo bojovať a finančne to ako vychádza??? Asi tie silikonové budu najdrahšie. A samoška stré by som nedával, a keby origoš??? tie čo koštujú?
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 12.10.2006, 14:42 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Opravujem polyuretanove (nie silikonove) by vysli na 7000 tis. bez dopravy.
|
Štv, 12.10.2006, 14:49 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
dado píše: Opravujem polyuretanove (nie silikonove) by vysli na 7000 tis. bez dopravy.
No tak to ma podr a ostatné snad nie take palby za kus gumy???
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 12.10.2006, 14:54 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|

Pruziny som vymenil, ale zatial len vpredu. Vyskytlo sa vela problemov. A treba na to dost dobru kondicku. Od piatku sa denne valam pod autom 6 - 8 hodin a dost to citim.  Auto sa zdvihlo presne o 10 cm ku kraju blatnika nad kolesom to mam presne 93 cm pri 31" pneu.
Problemy :
/ nikdy taketo upravy nerobte daleko od domova napr. u babky  /
-original ramena musia ist prec, nebude to krizit. Ten lift je po prepocte 3.98 " -musim buduci vikend vyrobit zalomene ramena.
-skrutky ktore drzia ramena : nejdu povolit, tak som ich ulomil, je to kurwa material neda sa vyvrtat, musel som znicit jeden silentblok  Novy nemam, tak som improvizoval panelovou gumou a plynarskou trubkov. Aby som sa vedel dostat od babky domov. Som z toho dost na nervy. A to este nemam spravenu stelovaciu panhardku, hotovy je len jeden odpojovac stabilizatora. Dufam ze zadne sa budu robit lahsie.
Btw. na stahovanie strun pouzivajte tovarenske stahovaky, ten moj domaci my vystrelil do hlavy. Chvalabohu som mal hlavu zaklonenu tak sa sklzol po cele, ale odreninu mam peknu. Mal som stastie, nasiel som ho 2 metre od auta.
Zda sa, ze auto bude vdaka novym pruzinam dokonca stabilnejsie, ako ked nebolo zdvihnute.
|
Sob, 14.10.2006, 18:33 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
A čo brzdové hadičky? netreba ich vymeniť za dlhšie? S tými šróbami v silentblokoch som sa čosi nazúril aj ja. V zadných vahadlách. Hektolitre WDčka tony potu a nadávok. Na vyťahovanie strún som vždy použil "PROFI" vinohradnícky drôt. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 14.10.2006, 18:43 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
diesel píše: A čo brzdové hadičky? Bol som presvedceny ze treba, ale znamy mal XJ zdvihnute o 15 cm a mal 33" pneu a nic nepredlzoval. Tak neviem , musim si to overit dufam ze na ZJ to bude podobne.
|
Sob, 14.10.2006, 18:58 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
tie odpojovače stabíkov si robíš sám??
|
Sob, 14.10.2006, 19:00 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ano sam. V podstate kopie co vidis po e-obchodoch.
|
Sob, 14.10.2006, 19:03 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
kebysom vedel,na ktorých a ako to vlasne vyzerá 
|
Sob, 14.10.2006, 19:07 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Je to jednoduché. Origo tyčka má dole očko a hore šrób kde sa stabilizátor uchycuje medzi dva diskovité silentbloky. Tie v teréne dlho nevydržia. Rozpojovacie tyčky stabilizátora sú tvorené dvomi okami spojenými tyčkou. A tá tyčka je rozdelená na dve časti do seba zapadajúce a zaistené závlačkou. Na niektorom českom fóre som narazil aj na obrázok ale nedarí sa mi ho nájsť.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 15.10.2006, 11:37 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
no už som nad tým rozmýšlal,ale pomože to aj na sériovom podvozku?napr.:pri krížení???
|
Ned, 15.10.2006, 15:47 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: no už som nad tým rozmýšlal,ale pomože to aj na sériovom podvozku?napr.:pri krížení???
pomôže to dosť drasticky v teréne akémukolvek podvozku.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 15.10.2006, 16:57 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
aha,aha-čím dlhšie sú všetky kolesá na zemi,tým lepšia je trakcia a prejazdnosť 
|
Ned, 15.10.2006, 18:22 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Jacko píše: aha,aha-čím dlhšie sú všetky kolesá na zemi,tým lepšia je trakcia a prejazdnosť 
...a tým menšia potreba nápravových uzávierok.  Ale na asfalte by zase mohli chýbať, preto tá výhoda "odpojitelných" stabíkov.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 15.10.2006, 18:37 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|