Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána
Autor |
Správa |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
robin píše: Pal, kolko stojí u Teba ten tlmič? ......... a konečne dorobiť predný nárazník.
viewtopic.php?t=4379
....už si dorobil konečne ten nárazník? 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 05.08.2008, 14:36 |
|
 |
robin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 21.07.2008, 7:51 Príspevky: 540 Bydlisko: Trenčín
|
Kapo píše: robin píše: Pal, kolko stojí u Teba ten tlmič? ......... a konečne dorobiť predný nárazník. viewtopic.php?t=4379....už si dorobil konečne ten nárazník? 
no dufam že dnes už bude na aute.To je tak ked ničo mastíš v garáži iba s flexou a el.zváračkou.
_________________ Jeep grand cherokee 4,7 V8
|
Str, 06.08.2008, 7:09 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
_________________ zelena mrdka
|
Str, 10.09.2008, 23:23 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Tá Evolouišn je fackt dobrá, idem pohladať aj ja svoju. 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 11.09.2008, 0:12 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Kapo píše: Tá Evolouišn je fackt dobrá, idem pohladať aj ja svoju. 
 nasiel
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 11.09.2008, 9:45 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
kua, Vy uz tam mate sneh?
Pekne
_________________Range Rover farma 
|
Štv, 11.09.2008, 9:52 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
pal píše:  nasiel
No, našiel. Len aby sme sa nedostali do policajných učebníc. 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 11.09.2008, 10:18 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|

Jeepka uz davnejsie dostala staro-novy motor AMC 242. Vykonu bolo do 180 koni a krutu 300Nm. Na 4liter nie moc oslnive parametre. Moze zato predovsetkym kvalita USA gasoliny, teda znej vyplivajuci nizky kopresny pomer 8.8:1 , poziadavky na nizke emisie a hluk, potreba nizkych vyrobnych nakladov. Netrvalo dlho a zacal som pracovat na ,,tuningu,,
Na zaciatok som zohnal druhu hlavu valcov:
Neviem co lial predchdzajuci majitel za bordel do olejovej vane, ale od polosyntetiky to malo na mile daleko. Vsada 1cm usadeneho karbonu, motor zodrany, spalovak cierny od spaleneho oleja...
Nasledovala ocista a rozobranie hlavy. Potom prisla na rad asistencia mojho kamarata z GeminiRacing a zacali sa 3 dni frezovani, brusenia a lestenia sacich a vyfikovych kanalov. Dalej repas sediel, dosadacich kuzelov ventilov, zalapovanie. Medzitym bola hlava u sustruznika kde znej stiahol 1.2mm z vysky pre zvysenie kompresneho pomeru na 1:10.
Pohlad na stary a novy vzhlad hlavy zo strany sediel ventilov:
Hlava po farebnej uprave ala Mopar:
Porovnanie starej a novej hlavy zo strany potrubi:
Hlava bola pripravena na osadenie, avsak aby som nezabudol na novy vyfukovy trakt. Priamo od hlavy valcov som zmastil nove vyfukove zvody, s potrubiami spajajucimi sa z 6 do 2 a nasledne 2 do 1. Vsetky dlzky su zhodne. Snazil som sa pre silnejsi spodok chodu motora pouzit tenke a co najdlhsie potrubia.
Foto z medzifazy:
Vstup EGR do sania bol zablendovany, hlava a zvody nachystane, motor polonahy.
Toto je fotka valca 20 rocneho motora - este je vidiet struktura po honovani!
Foto z priebehu montaze:
Pohlad zospodu na nove zvody:
Tlmic vyfuku je nas posob DeltaFlow 44.
Uz davnesie som dal dokopy nove sanie. stary snorkel nestacil, bolo nutne pouzitie trubky priemeru 90mm, nazvaranie potrubia do vnutra blatnika, vyrobit novy filterbox na novy filter vzduchu (nejake Ducato):
Vsetko je zoskladane. Po prvom starte sa ozval krasny bublavy zvuk ala bigblock. Motor ma znatelne lepsiu kompresiu aj ostrejsi chod. Vyfuk stichol. Musel som ubrat na skrtiacej klapke volnobeh, bo vyskocil na 1000 otacok. A to som ho uz uberal 3x!
Spodok sa riadne posilil - narast krutaku takmer od volnobeznych otacok. Nabeh do otacok je omnoho pruznejsi, taha ako blazon az do 5000 otacok. Potom sa uz radi dvojka:) Proste nadhera. Po cestach jazdim pod omnoho mensim plynom, kopec je pre 4.stupen vyzva. Automatka vnima mensie otvorenie skrtiacej klapky a tak radi uz pri nizsich otackach - pekna spotreba.
A ak este niekto raz povie ze ,,Renix nejede,, tak je na velkom omyle.
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 14.12.2008, 0:30 |
|
 |
Romann
Učeň
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 23:24 Príspevky: 87 Bydlisko: Ružindol(TT)
|
osobne som tuto úpravu mal možnost sledovat aj vyskúšat a vrele odporúčam to auto s prehladom dobieha bruchoplazy
_________________ cherokee
|
Ned, 14.12.2008, 0:58 |
|
 |
marcelo
Frajer
Registrovaný: Sob, 22.12.2007, 10:46 Príspevky: 219 Bydlisko: Vrbov - Košice
|
Super ... chcelo by s tým skočiť na brzdu nie ?  riadiacu jednotku netreba preprogramovať ? zvláda to ?
_________________ Blato ma hypnotizuje...
|
Ned, 14.12.2008, 0:59 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
 , no riadiacka to zvlada v pohode. Teda samozrejme by sa z toho dalo vymackat omnoho viacej, ale kedze jazdim LPG, tak riesit palivovy system (vstreky, vyssi tlak) nema vyznam. Plyn ma vlastnu riadiacku, tu este musim troska poladit, ale v primare riadi zmes na Lambda=1, ked su bomby tak obohati, cize je plne prisposobitelna.
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 14.12.2008, 1:04 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
pali toto mi nerob sak zosediviem pokial dobastlim jeepku na uroven tvojej  ale ako vzdy good work 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Ned, 14.12.2008, 1:50 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Palino Ty si riadny tunningáč! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Ned, 14.12.2008, 2:27 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Pekny vysledok. Aj ked z dizajnu tych zvodov mam rozpacity dojem. Vysledok je pozitivny a to je dobre. Je to HO motor ? Kde sa steluje ta skrtiaca klapka ?
|
Ned, 14.12.2008, 8:23 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Jo to nonHO (renix). V serii ma renix maximalny krut pri 2300 otakach, kdezto HOcko az pri 4800. Hodnoty su rovnake! Tazko povedat kde mam spicku krutaku momentalne, ale dolezite je, ze predpokladanych 70 - 80% je k dispozii uz od 1000-1500 otacok.
Dizajnovu stranku zvodov som ani nahodou neriesil, slo o funkcnost - zvnutra su rurky do seba presne zalicovane a rovnakych dlzok. Keby boli pekne obrusene a nalakovane, tak ci tak by ich nebolo vidiet a o prvom bahne by vyzerali ako jedna velka zvarka.
Ja skrtiacu klapku nadstavujem prihybanim plechoveho jazycka dorazu. Aj ked uskrtis viacej, motorcek volnobehu to cez obtok doreguluje.
_________________ zelena mrdka
Naposledy upravil pal dňa Ned, 14.12.2008, 10:57, celkovo upravené 1
|
Ned, 14.12.2008, 10:46 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|