Dnes je piatok 23. mája 2025, meniny má Želmíra a zajtra Ela
Autor |
Správa |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
palino vidis tu RJ v Jeepe ze?ako sa tak pozeram na tie tvoje otazky 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Štv, 16.10.2008, 10:05 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
to by bolo zaujimave pre niekoho kto by chcel jazdit snad CrossCountry na 4.0. Pre nase hobby jazdenie je zaujimavejsi vyssi krutak pri co najnizsich tockach. To na 4.0 jedine prevrtanim, alebo zlepsenim plnenia. Nahanat 20 koni pri 5500otackach mi pride zbytocne. Ale ked to inak nejde...
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 16.10.2008, 11:33 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
a co tak pospekulovat s turbom nejako 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Štv, 16.10.2008, 11:46 |
|
 |
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
masurko píše: a co tak pospekulovat s turbom nejako 
turbo a krutak nejdu do kopy
_________________ unlimited
|
Štv, 16.10.2008, 12:08 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
jestli chcete mrkněte sem http://www.megamanual.com/index.html
je to jen anglicky ale jde tomu porozumět... jinak v tom programu Megatune jde nastavit úplně vše,od počtu válců motoru,počet vstřikovačů,předstih,algoritmus řízení směsi,různá nastavení pro turbo,palivové mapy,závislost sytiče na teplotě motoru....je toho hodně...
ŘJ suzuki je takzvaně napevno,neuděláte s ní nic a sehnat třeba čip je asi utopie...
|
Štv, 16.10.2008, 13:10 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
dzordzo píše: masurko píše: a co tak pospekulovat s turbom nejako  turbo a krutak nejdu do kopy
samozrejme ze idu, vzdy ide len o to dostat pri danych otackach co najviacej vzduchu do valcov. Bud ho tam natlacis, alebo spravis jednoducho vacsi valec 
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 16.10.2008, 19:40 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
|
Str, 29.10.2008, 9:47 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
uuuha, tak ty ides preplnovat! tak potom uz viem preco ta nova ECU!
otazka: Zvysoval si komresny pomer ked ides preplnovat?
hodis fotku priruby novych zvodov vstupujucich do turba? Mierim na to ci ti vstupuju do turba sparovane 2 + 2 valce koli funkcii pulzneho preplnovania.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 29.10.2008, 13:30 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
byla jen srovnaná hlava o pár stovek... foto tady teď nemám jsou svedené všechny čtyři do jednoho...je to kopie svodů nějaké americké firmy..ted si nemůžu vzpomenout na www stránky...myslíš že by tam měla být přepážka oddělující dva a dva válce...?
|
Str, 29.10.2008, 13:57 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
hejhej, presne tak. Prepazka tam koli spravnej funkcii musi byt. aj na prirube turba si vsimni prepazku. Pre stvorvalec sa spajaju prvy s poslednym a dva stredne valce dokopy. Tak ti musia aj vchadzat do turba presne okolo prepazky. Toto plati pre impulzove preplnovanie - tvoj pripad  Ak to tak nemas - prerob.
o hlave pises zes ju znizil. Ty potrebujes prave nahodit vyssie tesnenie aby boli maximalne tlaky pri preplnovani zhodne s maximalnymi tlakmi pri atmosferickom motore. Cize zmensit kompresny pomer. Inak ked zacnes fukat viacej vzduchu ti to nieco nevydrzi. Motor bude chytat samozapaly a pod. Skus si zistit do akej miery musis upravit kompresny pomer, aby si mohol fukat urcity max. tlak.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 29.10.2008, 14:40 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
v turbu přepážka není,v přírubě není problém ji dodělat-svody už jsou tak vedené že jsou před turbem dva a dva spojené,až poslední kousek cca 20mm jsou všecny čtyři do jednoho,takže stačí udělat a vevařit přepážku...to těsnění ještě pořeším,nekde sem narazil na firmu která dělá zakázkově jaýkoli typ... jinak dík moc za rady,tady o tom nikdo moc neví a spíš ti řeknou ať se na to vys..eš... 
|
Str, 29.10.2008, 15:24 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
Dusan: tu na fore asi moc nenajdes ale skus popozerat tuningklub.sk...je tam forum kde sa podobnimi vecami zaoberali...s tou kompresiou je to pravda, turbomotor ma mensi kompresny pomer, tusim som videl okolo 8-8,5:1, pricom ladene atmosfericke motory maju hodne cez 10:1
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 29.10.2008, 16:31 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
dík mrknul sem na tuningklub.sk a dá se tam něco najít... jo a ten suzukiigni to je borec...! 
|
Str, 29.10.2008, 20:04 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
no, oktavka 1.8 turbo ma kompresny 1:9.5 to by malo byt v pohode aj pre teba. Ale vyssie by som uz nesiel. A pokial nemas prepazku na turbe, tak to asi nema vyznam parovat valce. Z coho je to turbo?
_________________ zelena mrdka
|
Str, 29.10.2008, 21:31 |
|
 |
dusan vitara
Učeň
Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41 Príspevky: 78 Bydlisko: přerov nebíčko
|
je to universal- firma JDM...
|
Str, 29.10.2008, 22:41 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Google [Bot] |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|