Dnes je sobota 17. mája 2025, meniny má Gizela a zajtra Viola
Autor |
Správa |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
... presne tak, rubicon ma 4:1 rocktrack , na to som zabudol ... a je to mooooc podstatny rozdiel, pokial na taketo prevody "zavesis" 35-37" pneu , tak to bude stale fungovat, na rozdiel od klasickej redukcie ..
taktiez su tam trdsie poloosy tusim
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 05.11.2008, 8:09 |
|
 |
Leona
Rubicon & Samurai Woman
Registrovaný: Pon, 05.03.2007, 21:45 Príspevky: 767 Bydlisko: Veľká Lehota
|
..neviete aky rozmer gum sa tam da dat bez vacsich uprav?
_________________Len jedno je isté- že nič nieje isté...a ani to nieje isté...
....najkrajší pohľad je z chrbta koňa...a nadvíhaného auta.
jeep wrangler rubicon 4,0l
suzuki samurai
http://www.youtube.com/watch?v=rqSbl9xtCSE
|
Str, 05.11.2008, 8:23 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
Leonka vseobecne na seriove jeepy sa nedaju moc velke kolesa natiahnut a na wranika pocitam tak max 31ky v seriovom stave, aj to som si neni isty. A este by si mohla napisat co si predstavujes pod vecsimi upravami. Podlozky nad struny a dlhsie tlmice su pre teba vecsie upravy ?  Ale ako pisal Kajo Fajer motor aj napravy by bez problemov utiahli 33ky, mooozno 35ky ale neviem ci by uz nezacala blbnut automaticka prevodovka.
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 05.11.2008, 8:42 |
|
 |
Disco
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.06.2008, 11:01 Príspevky: 715 Bydlisko: New Castle SVK
|
Neviem, či to auto je kúpené na slovensku, alebo dovoz? Najazdených má pomerne dosť km na to ,že je 2004-ka, ale aj tak, to auto je super! Ešte nezabudni na vetu "pre vážny záujem možná zľava!" to by som určite skúsil, nakoľko aj cena je jeden z dôležitých parametrov auta . Veľmi držím palce a už dopredu gratulujem nech to klapne.
_________________LR Diskovery II tD5, Fishing & Hunting +421905264896, nkdisco@gmail.com
|
Str, 05.11.2008, 8:44 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
masurko píše: Leonka vseobecne na seriove jeepy sa nedaju moc velke kolesa natiahnut a na wranika pocitam tak max 31ky v seriovom stave, aj to som si neni isty. A este by si mohla napisat co si predstavujes pod vecsimi upravami. Podlozky nad struny a dlhsie tlmice su pre teba vecsie upravy ?  Ale ako pisal Kajo Fajer motor aj napravy by bez problemov utiahli 33ky, mooozno 35ky ale neviem ci by uz nezacala blbnut automaticka prevodovka.
Co ja viem tak bez liftu sa daju dat max. 33" Znamy mal CJ a pre 35" robil 5 cm bodylift. (kolko utiahnu prevody teraz neberme o uvahy)
|
Str, 05.11.2008, 8:56 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
dado nejdem sa hadat, ja len usudzujem z toho ze kazdy jeden co som videl z 33kami mal bud struny dlhsie alebo bodylift. Ale je mozne ze mas pravdu 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 05.11.2008, 9:14 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
masurko píše: dado nejdem sa hadat, ja len usudzujem z toho ze kazdy jeden co som videl z 33kami mal bud struny dlhsie alebo bodylift. Ale je mozne ze mas pravdu 
Nieje nič lahšie stiahnem Xaderovu wránu a skusim obuť moje MT 31" na 8" diskoch má seriovku a hned budem vidieť kde je kolko miesta a načo 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 05.11.2008, 9:17 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
neuveris ale akurat som rozmyslal, ze ci by Xader neposkytol svoju seriovu wranu na vedecke ucely 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Str, 05.11.2008, 9:23 |
|
 |
Xader
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
|
_________________ Nissan Patrol GR Y61 ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT
|
Str, 05.11.2008, 11:08 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
jedna vec je na auto napchat 31-35" pneu, druha vec je chodivost - krizivost naprav , vymedzenie dorazov a vysunutie kolies aby neskrkalo nikde nic.
takze pre vase info, TJ ma standart bez zmeny podvozku a bodyliftu cca 29". Ja som na IM - C mal obute BFG AT 31*10,5*15 a pri slusnom krizeni bez zmien povodnych dorazov som skrkal pneu o lem blatnika.
Toto neni tema na par riadkov. Leona ak xces taketo auto musis ratat bud s alt. "normalneho" rozmeru pneu , teda do cca 30" , alebo si priprav buksu na riadnu upravu. Na ciastocne riesenie zabudni. Bud poseries redukcku , alebo kardany(obzvlast u AUTOM). Ak to len nafuknes a das tomu podlozky pod struny, tak vzhladom k dlzke ramien ti budu 31tky skret o blatnik blizsie ku kasni.
Ak by som mal do toho ist, urcite s predpokladom sirsej prerabky.
Mat Rubicon a jazdit ho po ceste... ... 
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 05.11.2008, 14:51 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ja som v máji testoval nový rubicon unlimited na dráhe v TN. Priechodnosť mal lepšiu, ako testované G, alebo GL. Pneu mal 265/70x16, takže 31´´ by tam vliezli v pohode.
|
Str, 05.11.2008, 15:20 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
pejko ale to bol unlimited JK a nie TJ  to ako keby si porovnaval kratkeho patrola Y60 z dlhym Y61. A kajo ma zase pravdu wrangler uz neni najmudrejsie vseliako samodomo upravovat, podlozky sa sice daju dat a ramena sa tiez daju dat vyrobit za par korun ale je kratucky cize po zdvihnuti sa treba vysporiadat s kardanmi. Skratka rubicona upravovat neplnohodnotne je ako mat Porsche s kolesami z daewa tica 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
Naposledy upravil masurko dňa Str, 05.11.2008, 15:27, celkovo upravené 1
|
Str, 05.11.2008, 15:22 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
pejo píše: ja som v máji testoval nový rubicon unlimited na dráhe v TN. Priechodnosť mal lepšiu, ako testované G, alebo GL. Pneu mal 265/70x16, takže 31´´ by tam vliezli v pohode.
PEJOOOOOO ty ...... uz sa nepamatas ako som ja na Gcku presiel a ty na JKsku LONG zostal v jame na bruchu???
nezavadzaj hluposti do vlakna.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 05.11.2008, 15:26 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|

Leona píše: ..neviete aky rozmer gum sa tam da dat bez vacsich uprav?
Toto som vystrachal na niektoriom ceskom fore, a mne to celkom pomohlo pri rozhodovani ze co a ako. Mozno to trosku pomoze i tebe
Vemu to nejdrive negativama:
1) Me pripada i 4.0L slaby. Tu slabost na obou poznas hlavne na dalnici v tahlem/strmem kopci nebo pri predjizdeni.
2) Nezere o moc min nez 4.0L ale na 98 TJ mel muj 4.0 spotrebu 10,4L /100km. Ten 2,5 by mel jit pod 10.
3) Ma to diky 2,5L slabsi prevodovku (AX5) a slabsi zadni napravu (D35)
No a to je tak vsechno. Ted pozitivni veci:
1) Tu slabost motoru poznas hlavne na dalnici v tahlem/strmem kopci nebo pri predjizdeni. Ve meste a v terenu je to v pohode.
2) 2,5 zere celkove prece jenom mene nez 4,0, v terenu dokonce o dost.
3) Motor je drzak a je o dve svicky lacinejsi.
4) Diky slabsimu motoru jsou ta slabsi prevodovka a slabsi zadni naprava taky v pohode. Neni treba menit a jsou mensi a lehci.
5) Diky slabsimu motoru mas uz z tovarny prevody 4,11.
6) Diky mensimu motoru je auto lehci.
Ja bych do toho sel. Co bych udelal?
Varianta 1 (malo penez hodne srandy):
Sundat ten naraznik. Pokud je z hliniku tak jen urezat spodni trubku a ty konce co precuhuji na stranach a nechat jako drzak na hi-lift a popr. svetla. Gumy 31'ky, podvozek bez uprav, pancerovani pod motor (tovarni Mopar a nebo Warn - Warn pujde nechat i kdybys pak zvedl podvozek tak radsi to, ale Mopar by mel by mnohem levnejsi; u nas asi $100), navijak, CB radio, a hura do lesa. Pozdeji nejake levne uzaverky jako Lock-Right/Aussie locker. Hard Top nepotrebujes, v Cechach nejsou tak dlouhe a tuhe zimy. Nezapomen odpojit predni antisway nez vjedes do terenu popr. kup TeraFlex odpojovaci linky.
Varianta 2 (trochu penez ale nebudeme to toho cpat):
To same ale gumy 32. Ty tam jdou take bez uprav ale uz je poznas ztratou vykonu, takze mozna budou potreba prevody. Ale nejdrive bych to vyzkousel bez.
Varianta 3 (stale ne moc penez ale jezdim do hrubsiho terenu):
Varianta 1 nebo 2 plus OME 2" lift.
Varianta 4 (musim do toho neco vrazit ale chci poradny terenak):
Varianta 3 plus 33 gumy, Superior poloosy (hlavne vzadu a se sperou ale asi i vpredu - neni nutne hned), 1 nebo 1.25 body lift, 4,88:1 prevody a uzaverky, upravit panhardky aby sly prodlouzit jinak nechat tovarni podvozek tak jak je, zesilit ridici tyce (98 Grand Cherokee V8 - neni nutne hned), TeraFlex odpojovaci linky na predni antiswejku, pancerovani na nadrz (Warn a nebo tovarni z rv. 2003+ pokud to chces nechat lehke). A tohle uz tezko zastavis v terenu a muzes tim ohromovat mnohem draz upravene stroje.
Zapomen nejake super upravy podvozku. Moc penez na to co jima ziskas.
|
Str, 05.11.2008, 15:48 |
|
 |
rustycj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 692 Bydlisko: TN
|
zdvihnut jeep? na nete je kopec clankov ako na to a nie je to zdaleka tak zlozite ako tu mnohi pisu. ide o to, ci dotycny (tu dotycna) by chcela riesit volantovu tyc a rychlosti mozno vyfuk a brzdove trubky (pri body lifte) alebo kardan, transfer case a predne riadiace tyce pri zdvihnuti celeho ramu. Ak ma kolesa s asymetrickym stredom pri zdvihnuti podvozku moze byt problem predna riadiaca tyc (zvierala by prilis velky uhol s napravou => bumpsteer) teda v tomto pripade je rozumnejsie kupit 20 pukov a zdvihnut kabinu.
|
Štv, 06.11.2008, 9:24 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|