Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 08.06.2025, 23:21
Dnes je nedela 8. júna 2025, meniny má Medard a zajtra Stanislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Patrol Y60 
Autor Správa
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
vydrž ... ešte nebolo chladno...

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 16.11.2008, 23:26
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Ned, 21.09.2008, 23:43
Príspevky: 2
Bydlisko: Domažlice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ahoj kolegove ze slovenska, mam stejny problem - zhaveni nesepina jak ma, studeny start problem a pak behem jizdy sepne zhaveni bez ohledu na teplotu a zaroven umre otackomer. mam skoro jistotu, ze je to ridici jednotka. nema nekdo schema? nebo jednotku navic? zkousel jsem to proletovat ale asi to bude neco zasadnejsiho. diky honza


Uto, 18.11.2008, 23:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nehrabal sa ti v tom niekto už predtým?


Uto, 18.11.2008, 23:37
Profil
Čumil

Registrovaný: Ned, 21.09.2008, 23:43
Príspevky: 2
Bydlisko: Domažlice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nevim bo jsem to koupil uz s tou zavadou


Uto, 18.11.2008, 23:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sanitka píše:
ahoj kolegove ze slovenska, mam stejny problem - zhaveni nesepina jak ma, studeny start problem a pak behem jizdy sepne zhaveni bez ohledu na teplotu a zaroven umre otackomer. mam skoro jistotu, ze je to ridici jednotka. nema nekdo schema? nebo jednotku navic? zkousel jsem to proletovat ale asi to bude neco zasadnejsiho. diky honza


Honza, na to vem jed, že je to riadiaca jednotka. Požičaj si druhú od niekoho a uvidíš. Vybrať ju a prehodiť je záležitosť 7 min.
Ale asi budeš zháňať novú. Ja mám jednu po "kúpeli" a už dvaja majstri sa ju pokúšali oživovať, ale bez úspechu. V česku by si mal použitú zohnať.

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Str, 19.11.2008, 0:45
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
michi píše:
Ja mám jednu po "kúpeli" a už dvaja majstri sa ju pokúšali oživovať, ale bez úspechu. V česku by si mal použitú zohnať.[/i]


Wau, konečne materiál na experimenty.
Tie pokúpeľové sa vyznačujú spoločnou črtou, rád by som si to overil.

Pošli ju po nejakom poštárovi.
Ale rátaj s tým, že nemám ani len výučný list.


Str, 19.11.2008, 9:32
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... akurát teraz ráno ma žhavenie hnusno zradilo ... idem to prekopať na staromódny systém - žhavenie knoflíkom.

Rado ... ako to má behať? Ktoré relátko je žhavenie a ktoré dožhavovanie?

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 19.11.2008, 9:54
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... akurát teraz ráno ma žhavenie hnusno zradilo ... idem to prekopať na staromódny systém - žhavenie knoflíkom.

Rado ... ako to má behať? Ktoré relátko je žhavenie a ktoré dožhavovanie?


Ja by som to nerobil. Udržať to v normálnom stave zas nie je až taký problém. Cenovo najnáročnejšie sú aj tak žhaviče, a tie tam musíš mať richtikové za každých okolností.

Iné žhaviče ako NGK sú blbosť, lebo jednak nič nevydržia, a okrem toho ešte hrozí poškodenie motora (tie ostatné majú inú konštrukciu).

Potom už len relé (cca á 200-500 Kč) a musí to chodiť.

Jednotky sa nekazia, len keď ich utopíš.

Ten systém s tlačidlom by si aj tak musel premakať, lebo NGK vyžadujú presný čas žeravenia - vtedy to je účinné. Keď ich budeš preťažovať, rýchlo ich zničíš. To už ani nehovorím o správaní sa studeného motora prvých 10 min bez dožeravovania, čo tebe ako puristovi z najväčšíích určite musí vytrhávať nervy z tela.

Malé pri chladiči so spínacím kontaktom je žeraviace. Je zopnuté vtedy, keď ti svieti kontrolka žeravenia. Na dlhej lište je vtedy cca 12V, krátka je na zemi.

Potom sa toto malé rozopne a zapne sa veľké dožeravovacie (pri baterke, má prepínací kontakt). Na dlhej lište je cca polovica z napätia sústavy, na krátkej plné napätie.

nula deväť nula päť.....zavoléééééj


Naposledy upravil rado nd dňa Str, 19.11.2008, 10:21, celkovo upravené 1



Str, 19.11.2008, 10:08
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... zavolám brouku...

relátka sú ovládané plusom, alebo kostrou ? (nech nad tým nemusím toľko bádať....)

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 19.11.2008, 10:10
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zaskočil si ma, ale pokiaľ si spomínam, tak plusom.


Str, 19.11.2008, 10:22
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 10:35
Príspevky: 129
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
plusom
:evil:


Štv, 20.11.2008, 20:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... akurát teraz ráno ma žhavenie hnusno zradilo ... idem to prekopať na staromódny systém - žhavenie knoflíkom.





Presne tak to mám aj ja.Knoflík pod volantom,zmačknem na 6-8 sek. a auto chytne ako keby pred chvílou vrčalo,a pri studených štartoch je to super. :-)

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Štv, 20.11.2008, 21:45
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hat a čo takto vedľa knoflíka žhavenia mať druhý knoflík na dožhavenie?

Inak toto žhavenie cez kľúčik a kdesi čosi sú aj tak nejaké podozrivé novoty. To jááá za mlada som na svojich prvých autách žhavil pekne knoflíkom a počítal sekundy. A nafťák sa chcípal vyšroubovaním ručného plynu, alebo zdvihnutím plynového pedála.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pia, 21.11.2008, 9:48
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
presne tak mato a este pripadne v poriadnej ruskej zime trochu eteru do sania a az si tak vyspevoval naftak :-D alebo najlepsie to robit ako na sibiri, nechaju celu zimu bezat motor a je vybavene :-)

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pia, 21.11.2008, 10:29
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
júúú ... ešte by som mal niekde doma mať tie plechovčičky s éterom do nastrekovača Jikov... to bol vynález. Mašinka išla na brnk pri -25 aj bez žhavenia. Jeden štart éterom = nový motor bol zabehnutý a zabehnutý bol pred GO :twisted: :twisted: :twisted:

_________________
SLOW & FURIOUS


Pia, 21.11.2008, 10:35
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 76 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron