Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 17.06.2025, 19:58
Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 97 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
 JEEP RUBICON 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1809
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
no tak si nahodim napis PATROL RESCUE SYSTEM :-D

p.s. cakam Kapo :-D

To si povieme na Kmotroakcii pred Dindajovou jamou. :twisted:

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 02.12.2008, 20:40
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tomrs píše:
Montáž sedadiel do N1, alebo demontáž mreže aj pri súkromnom užívaní sa rozumie nepovolená prestavba vozidla = odobratie TP. Legálne vrátiť auto z N1 na M1 je v podstate nemožné. Vo väčšine krajin EU ministerstva takéto prestavby vôbec nepovoľujú, uznávajú len N1 dodané priamo z výroby.


Pri dovoze zo zahraničia sa dajú robiť rôzne čachre-machre, ale na aute so SR papiermi už nie.



Ešte je tu jedna možnosť a to odvolať sa na zákon č. 315/1996 Z. z. z 20. septembra 1996 o premávke na pozemných komunikáciách § 45 Preprava osôb v ložnom priestore nákladného automobilu a v ložnom priestore nákladného prívesu traktora :-D



este doplnim: policajti nechcu robit "upravy" v OEV z N1 na M1 hlavne kvoli tomu, ze by sa musel menit aj pocet sedadiel - a v pripade nehody by osoby na sedadlach, ktore tam nemaju byt mohli byt zranene prip. usmrtene -a to si nikto na triko nezoberie!!! prave riesim upravu z N1 na M1 a je to véééélky oriesok -este neviem ci sa mi to vobec podari -legalne.

_________________
Patrol 3,0 TDi


Uto, 02.12.2008, 22:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26
Príspevky: 376
Bydlisko: NR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Leona píše:
...ja tam ziadne prestavby robene nemam, len v technicaku su ine udaje, asi to ale uz nebudem riesit.. ta 315- bude mojim argumentom pri strete s policajtmi..
Obrázok


Lenka, neverím že by ťa nejaký opicajt dokázal pokutovať, ešte aj na takom peknom autíčku :D

_________________
Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3 :smt124


Str, 03.12.2008, 11:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06
Príspevky: 407
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
leona,
skus sa opytat tu. to je adresa oficialneho cloveka - oficialne zastupenie pre importera JEEP. Mne daval certifikat na zmenu hmotnosti na vozik za XJ. / v predoslom tp som mal zapisane brzdeny vozik 750 kg. priznam sa bez musenia zdalo sa mi to malo :-) / cele to stalo 1500 Sk. som sa pytal odpovedal ako lajk, chlap povedal moznosti a dohodli sme sa, dosiel som pren na zlate piesky a bolo.

martin.gabaj@daimler.com
E-mailové adresy:
martin.gabaj@daimler.com

za pokus nic nedas
s pozdravom


Str, 03.12.2008, 11:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
1.opakovana prestavba z M1 na N1 je podla §17 ods.3 pism.b zákona č.725/2004 zakazana

2. podla zakona moze vozidlo po pozemnych komunikaciach jazdit len v uprave a vybaveni, ktore zodpovedaju udajom v TP, nezavysle na tom, ci ma technicke predpoklady jazdit podla povodnej kategorizacie.

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 03.12.2008, 19:56
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44
Príspevky: 29
Bydlisko: Nove Zamky
Odpoveď s citáciou
Poslať Re:
palo-cherokee píše:
rustycj píše:
zdvihnut jeep? na nete je kopec clankov ako na to a nie je to zdaleka tak zlozite ako tu mnohi pisu. ide o to, ci dotycny (tu dotycna) by chcela riesit volantovu tyc a rychlosti mozno vyfuk a brzdove trubky (pri body lifte) alebo kardan, transfer case a predne riadiace tyce pri zdvihnuti celeho ramu. Ak ma kolesa s asymetrickym stredom pri zdvihnuti podvozku moze byt problem predna riadiaca tyc (zvierala by prilis velky uhol s napravou => bumpsteer) teda v tomto pripade je rozumnejsie kupit 20 pukov a zdvihnut kabinu.



:roll: :roll: :shock: :shock: :smt130 :smt130

a aby tu neboli len samé smajlíky (lebo je to proti pravidlám), tak
na Wrangleri je BODYLIFT o viac ako palec pikacovina NEBESKÁ

:smt121


Uto, 21.10.2014, 21:06
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44
Príspevky: 29
Bydlisko: Nove Zamky
Odpoveď s citáciou
Poslať Re:
PEŤO píše:
Leona píše:
..neviete aky rozmer gum sa tam da dat bez vacsich uprav?


Toto som vystrachal na niektoriom ceskom fore, a mne to celkom pomohlo pri rozhodovani ze co a ako. Mozno to trosku pomoze i tebe :wink:

Vemu to nejdrive negativama:
1) Me pripada i 4.0L slaby. Tu slabost na obou poznas hlavne na dalnici v tahlem/strmem kopci nebo pri predjizdeni.
2) Nezere o moc min nez 4.0L ale na 98 TJ mel muj 4.0 spotrebu 10,4L /100km. Ten 2,5 by mel jit pod 10.
3) Ma to diky 2,5L slabsi prevodovku (AX5) a slabsi zadni napravu (D35)

No a to je tak vsechno. Ted pozitivni veci:
1) Tu slabost motoru poznas hlavne na dalnici v tahlem/strmem kopci nebo pri predjizdeni. Ve meste a v terenu je to v pohode.
2) 2,5 zere celkove prece jenom mene nez 4,0, v terenu dokonce o dost.
3) Motor je drzak a je o dve svicky lacinejsi.
4) Diky slabsimu motoru jsou ta slabsi prevodovka a slabsi zadni naprava taky v pohode. Neni treba menit a jsou mensi a lehci.
5) Diky slabsimu motoru mas uz z tovarny prevody 4,11.
6) Diky mensimu motoru je auto lehci.

Ja bych do toho sel. Co bych udelal?
Varianta 1 (malo penez hodne srandy):
Sundat ten naraznik. Pokud je z hliniku tak jen urezat spodni trubku a ty konce co precuhuji na stranach a nechat jako drzak na hi-lift a popr. svetla. Gumy 31'ky, podvozek bez uprav, pancerovani pod motor (tovarni Mopar a nebo Warn - Warn pujde nechat i kdybys pak zvedl podvozek tak radsi to, ale Mopar by mel by mnohem levnejsi; u nas asi $100), navijak, CB radio, a hura do lesa. Pozdeji nejake levne uzaverky jako Lock-Right/Aussie locker. Hard Top nepotrebujes, v Cechach nejsou tak dlouhe a tuhe zimy. Nezapomen odpojit predni antisway nez vjedes do terenu popr. kup TeraFlex odpojovaci linky.

Varianta 2 (trochu penez ale nebudeme to toho cpat):
To same ale gumy 32. Ty tam jdou take bez uprav ale uz je poznas ztratou vykonu, takze mozna budou potreba prevody. Ale nejdrive bych to vyzkousel bez.

Varianta 3 (stale ne moc penez ale jezdim do hrubsiho terenu):
Varianta 1 nebo 2 plus OME 2" lift.

Varianta 4 (musim do toho neco vrazit ale chci poradny terenak):
Varianta 3 plus 33 gumy, Superior poloosy (hlavne vzadu a se sperou ale asi i vpredu - neni nutne hned), 1 nebo 1.25 body lift, 4,88:1 prevody a uzaverky, upravit panhardky aby sly prodlouzit jinak nechat tovarni podvozek tak jak je, zesilit ridici tyce (98 Grand Cherokee V8 - neni nutne hned), TeraFlex odpojovaci linky na predni antiswejku, pancerovani na nadrz (Warn a nebo tovarni z rv. 2003+ pokud to chces nechat lehke). A tohle uz tezko zastavis v terenu a muzes tim ohromovat mnohem draz upravene stroje.

Zapomen nejake super upravy podvozku. Moc penez na to co jima ziskas.


Hm zareagujem na cisla a bude sa to tykat 6 rychlosteho manualu 4.0 2004-2006
Sport sahara prevod 3.07 pneumatiky 29, 0-100 za 9s, Vmax 167kmh, myslim si ze na terene auto slusne parametre. Zachovanie tychto parametrov pri aplikaci liftu a vacsich pneumatik vyzaduje zmenu prevodu
31 3,53-3,73
33 3,73-4,10
35 4,10- 4,88 atd. vysi prevod volit na teren kde treba liezt, 5 rychl. manual a automat sa prevoduje este o stupen vysie.
Takze reci o tom ze 4.0 je slaby a pod. su blabol. 2,5 akokolvek sprevodovana s tovarenskou prevodovkou sa dynamikou vyrovna max.beznemu autu s motorom 1,2 a vaziacim tonu. Zatial co 4,0 spravne sprevodovany je dynamicke auto v terene s prebytkom vykonu a na ceste s postacujucim vykonom. Priklad tahal som 1300kg karavan v serii prevod 3,07 pneumatiky 29 a 6 rychlost sa dala iba kruisovat po rovine o predbiehani ani reci. Mierny kopec 4-stvorka. Po uprave prevodov chlapcami zo ziliny volil som 3,73 na 31 na miernych stupaniach na dialnici 6-stka bez nutnosti podradenia v rychlosti 90-100 obcas prudsie stupania 5-ka a v kopcoch na 3-4-ke s karavanom zametam. Na 31 s prevodom 3,73 je to na ceste raketa, drift so zakruty kedykolvek, predbiehanie v meste na 2-3 sa rovna alias TDi a 6 na dialnici reaguje na zosliapnutie plynu ochotou zrychlovat. Na 33 je to stale lepsie ako seria na 29 a teda uplne postacujuce v terene i na ceste.
Cele tajomstvo spravneho sprevodovania


Uto, 21.10.2014, 21:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 97 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: