Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 pavol2078 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mas pravdu petriik no on asi  uvazuje o tychto dvohc altrenativach , mrdka je tiez dobra volba ale ak je to nanom ako sa rozhodne    
					
						_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom   OFFROAD CLUB LÚKY 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 11.01.2012, 17:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Rudi 
				Mitsubishi Man 
				
					 Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						petriiik píše: potom univerzalne auto je mrdka nie?  
No kľud zas,áno! Sme sa nejak rozkokošili nie?    
					
						 _________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
 Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 11.01.2012, 18:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jchlpaty 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 19:57 Príspevky: 10 Bydlisko: Martin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 11.01.2012, 20:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcus 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40 Príspevky: 1129 Bydlisko: Nové Zámky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jchlpaty píše: Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi.  
moj kolega z klubu také predáva 3.5l benz. s plynom  
					
						_________________TOYOTA 4 Runner 3.0V6  , off road club NZ,   www.4x4nz.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 11.01.2012, 22:37 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						nemyslim si, ze by som teraz nejako extra obohatil tuto temu, nakolko sa popisalo zakladneho uz dost, ale o jednej veci tusim nikto nepisal
 
 UDRZBA :
 
 urcite pri rovnakom pouziti bude patrol omnoho menej narocny, ako by som to povedal, no, na financie...
 
 ide o to, ze vsetko je bytelnejsie, aj ked je fakt, ze niektore diely ak by si musel menit su drahe, ale zas ide  prevazne o veci, ktoree sa skoro nikdy nemenia za zivotnost auta...
 
 ...a to porovnavam patrol v uprave, ktora je rozsiahlejsia ako pripadna uprava pajera, dokonca si dovolim tvrdit, ze ked patrol budes trapit o 40% viac (co je uz velky rozdiel) ako pajero, tak stale plati ten pomer nizsich financii na udrzbu, mensie starosti, mensia pravdepodobnost poskodeni atd.
 
 o tom komforte by sa dalo polemizovat, totiz predpokladam, ze sa bavime o patrole Y61, osobne odporucam jednoznacne vagon a tam by sa dalo dlho diskutovat o tom, ktore je pohodlnejsie a v akom rezime...
 
 a este jeden faktor : bezpecnost, sice to maloktory offroadak hovori nahlas, akoby sa tym skoro nikto nezaoberal, ale mne to pripada velmi dolezity faktor a tam sa asi nemusime velmi dohadovat, ze upraveny patrol je uz tank, kde sa treba skor starat o to, aby si niekoho nezahlusil, pretoze v takomto mastodonte ta ohrozi maloktora situacia pri beznych nehodach...
 
 ...myslim, ze najvypovednejsiu hodnotu maju jenkiho a dindajove slova, tym nechcem ostatnych znevazovat, ale tito dvaja chalani to zhrnuli uplne vystizne  a presne...
 
 za seba hovorim patrol (ale ber do uvahy, ze ja som "patrol positive") a ako tak citam tvoje otazky, tak asi aj pre teba patrol...
 
 ak cena nerozhoduje, potom mozes mat naozaj dospely plnokrvny offroad, ktory aj na ceste dominuje a nikto ho neprehliadne, jedinou zasadnou nevyhodou by bolo, ak to chces pouzivat aj na kazdodenne jazdenie, vtedy totiz ekonomika a celkovo operativa je horsia ako na pajere...
 
 ale zas je fakt, ze ked muis, tak musis, tiez som si hovoril kedysi, ze nebudem na svojom V10 5,0 L jazdit rano so synom do skoly a trmacat sa po meste, na to mam ine auta, ved V10 po meste berie na kratke trasy pri mojom style jazdy okolo 16-18 L/ 100km , ale samozrejme jazdim s nim denne, skratka chcem jazdit na tom a neriesim... 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.01.2012, 9:25 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martinoff 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Zaujímavé, že tu ešte stále nepadla miliónkrát otrepaná fráza: "Patol nemá motor!!!    
Keď si sa rozhodol pre dvojkové Pajero, skús ten 3,5 liter s plynom. Ak je v dobrom stave, tak asi nezaváhaš...  
					
						 _________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
 L200 - pracovné, a to doslova! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.01.2012, 9:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andy NM 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No ak ide o seriovu Y61 s 2,8 tak suhlasim, ze tam motor nie je, ale ak sa s tym trochu pohras, napr. len ked vymenis seriove cerpadlo za mechanicke, tak ten motor sa tam potom skutocne zacne objavovat a budes o nom urcite vediet a este tym vyriesis dalsie moderne kurvitka ako vaha vzducu a pod. a konecne bude plyn pridavat len tvoja noha a nie nejaky reostat a i.     
					
						 _________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.01.2012, 10:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tomasb 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						na to co pisal vyssie rado, ze jenki a dindaj to zhodnotili najlepsie, tak z osobnej skusenosti s jenkim viem o com pise, nakolko naozaj vlastni fyzicky oba vozita,tak vie co porovnava, a myslim si ze sa mozem pripojit k jeho slovam, ze ideal by bolo patrol y61 wagon s 3,5 v6 a aj prevodovka, resp. pridavka s pajera     
					
						 _________________ Nissan Doublecab 2,5 D
 
 Mitsubishi Pajero 2,8 TD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 12.01.2012, 18:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |