Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Autor |
Správa |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
mas pravdu petriik no on asi uvazuje o tychto dvohc altrenativach , mrdka je tiez dobra volba ale ak je to nanom ako sa rozhodne 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Str, 11.01.2012, 17:47 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
petriiik píše: potom univerzalne auto je mrdka nie?
No kľud zas,áno! Sme sa nejak rozkokošili nie? 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Str, 11.01.2012, 18:23 |
|
 |
jchlpaty
Učeň
Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 19:57 Príspevky: 10 Bydlisko: Martin
|
Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi.
|
Str, 11.01.2012, 20:52 |
|
 |
marcus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40 Príspevky: 1128 Bydlisko: Nové Zámky
|
jchlpaty píše: Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi.
moj kolega z klubu také predáva 3.5l benz. s plynom
_________________TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk
|
Str, 11.01.2012, 22:37 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|

nemyslim si, ze by som teraz nejako extra obohatil tuto temu, nakolko sa popisalo zakladneho uz dost, ale o jednej veci tusim nikto nepisal
UDRZBA :
urcite pri rovnakom pouziti bude patrol omnoho menej narocny, ako by som to povedal, no, na financie...
ide o to, ze vsetko je bytelnejsie, aj ked je fakt, ze niektore diely ak by si musel menit su drahe, ale zas ide prevazne o veci, ktoree sa skoro nikdy nemenia za zivotnost auta...
...a to porovnavam patrol v uprave, ktora je rozsiahlejsia ako pripadna uprava pajera, dokonca si dovolim tvrdit, ze ked patrol budes trapit o 40% viac (co je uz velky rozdiel) ako pajero, tak stale plati ten pomer nizsich financii na udrzbu, mensie starosti, mensia pravdepodobnost poskodeni atd.
o tom komforte by sa dalo polemizovat, totiz predpokladam, ze sa bavime o patrole Y61, osobne odporucam jednoznacne vagon a tam by sa dalo dlho diskutovat o tom, ktore je pohodlnejsie a v akom rezime...
a este jeden faktor : bezpecnost, sice to maloktory offroadak hovori nahlas, akoby sa tym skoro nikto nezaoberal, ale mne to pripada velmi dolezity faktor a tam sa asi nemusime velmi dohadovat, ze upraveny patrol je uz tank, kde sa treba skor starat o to, aby si niekoho nezahlusil, pretoze v takomto mastodonte ta ohrozi maloktora situacia pri beznych nehodach...
...myslim, ze najvypovednejsiu hodnotu maju jenkiho a dindajove slova, tym nechcem ostatnych znevazovat, ale tito dvaja chalani to zhrnuli uplne vystizne a presne...
za seba hovorim patrol (ale ber do uvahy, ze ja som "patrol positive") a ako tak citam tvoje otazky, tak asi aj pre teba patrol...
ak cena nerozhoduje, potom mozes mat naozaj dospely plnokrvny offroad, ktory aj na ceste dominuje a nikto ho neprehliadne, jedinou zasadnou nevyhodou by bolo, ak to chces pouzivat aj na kazdodenne jazdenie, vtedy totiz ekonomika a celkovo operativa je horsia ako na pajere...
ale zas je fakt, ze ked muis, tak musis, tiez som si hovoril kedysi, ze nebudem na svojom V10 5,0 L jazdit rano so synom do skoly a trmacat sa po meste, na to mam ine auta, ved V10 po meste berie na kratke trasy pri mojom style jazdy okolo 16-18 L/ 100km , ale samozrejme jazdim s nim denne, skratka chcem jazdit na tom a neriesim...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 12.01.2012, 9:25 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Zaujímavé, že tu ešte stále nepadla miliónkrát otrepaná fráza: "Patol nemá motor!!!
Keď si sa rozhodol pre dvojkové Pajero, skús ten 3,5 liter s plynom. Ak je v dobrom stave, tak asi nezaváhaš...
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 12.01.2012, 9:43 |
|
 |
Andy NM
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44 Príspevky: 1066 Bydlisko: Nove Mesto n/V
|
No ak ide o seriovu Y61 s 2,8 tak suhlasim, ze tam motor nie je, ale ak sa s tym trochu pohras, napr. len ked vymenis seriove cerpadlo za mechanicke, tak ten motor sa tam potom skutocne zacne objavovat a budes o nom urcite vediet a este tym vyriesis dalsie moderne kurvitka ako vaha vzducu a pod. a konecne bude plyn pridavat len tvoja noha a nie nejaky reostat a i. 
_________________ Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi ex.: Jeep Commander 3,0 CRD ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005 ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002 ex. Uaz 469 ex. Praga V3S
|
Štv, 12.01.2012, 10:58 |
|
 |
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
na to co pisal vyssie rado, ze jenki a dindaj to zhodnotili najlepsie, tak z osobnej skusenosti s jenkim viem o com pise, nakolko naozaj vlastni fyzicky oba vozita,tak vie co porovnava, a myslim si ze sa mozem pripojit k jeho slovam, ze ideal by bolo patrol y61 wagon s 3,5 v6 a aj prevodovka, resp. pridavka s pajera 
_________________ Nissan Doublecab 2,5 D
Mitsubishi Pajero 2,8 TD
|
Štv, 12.01.2012, 18:39 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|