Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 05.05.2025, 14:12
Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 53 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 Pajero alebo Patrol GR? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mas pravdu petriik no on asi uvazuje o tychto dvohc altrenativach , mrdka je tiez dobra volba ale ak je to nanom ako sa rozhodne :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Str, 11.01.2012, 17:47
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
petriiik píše:
potom univerzalne auto je mrdka nie?


No kľud zas,áno! Sme sa nejak rozkokošili nie? :-D

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Str, 11.01.2012, 18:23
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.01.2012, 19:57
Príspevky: 10
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi.


Str, 11.01.2012, 20:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.12.2007, 22:40
Príspevky: 1128
Bydlisko: Nové Zámky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jchlpaty píše:
Hladam neupravene pajero combi(wagon), na cene nezalezi.


moj kolega z klubu také predáva 3.5l benz. s plynom

_________________
TOYOTA 4 Runner 3.0V6 , off road club NZ, www.4x4nz.sk


Str, 11.01.2012, 22:37
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nemyslim si, ze by som teraz nejako extra obohatil tuto temu, nakolko sa popisalo zakladneho uz dost, ale o jednej veci tusim nikto nepisal

UDRZBA :

urcite pri rovnakom pouziti bude patrol omnoho menej narocny, ako by som to povedal, no, na financie...

ide o to, ze vsetko je bytelnejsie, aj ked je fakt, ze niektore diely ak by si musel menit su drahe, ale zas ide prevazne o veci, ktoree sa skoro nikdy nemenia za zivotnost auta...

...a to porovnavam patrol v uprave, ktora je rozsiahlejsia ako pripadna uprava pajera, dokonca si dovolim tvrdit, ze ked patrol budes trapit o 40% viac (co je uz velky rozdiel) ako pajero, tak stale plati ten pomer nizsich financii na udrzbu, mensie starosti, mensia pravdepodobnost poskodeni atd.

o tom komforte by sa dalo polemizovat, totiz predpokladam, ze sa bavime o patrole Y61, osobne odporucam jednoznacne vagon a tam by sa dalo dlho diskutovat o tom, ktore je pohodlnejsie a v akom rezime...

a este jeden faktor : bezpecnost, sice to maloktory offroadak hovori nahlas, akoby sa tym skoro nikto nezaoberal, ale mne to pripada velmi dolezity faktor a tam sa asi nemusime velmi dohadovat, ze upraveny patrol je uz tank, kde sa treba skor starat o to, aby si niekoho nezahlusil, pretoze v takomto mastodonte ta ohrozi maloktora situacia pri beznych nehodach...

...myslim, ze najvypovednejsiu hodnotu maju jenkiho a dindajove slova, tym nechcem ostatnych znevazovat, ale tito dvaja chalani to zhrnuli uplne vystizne a presne...

za seba hovorim patrol (ale ber do uvahy, ze ja som "patrol positive") a ako tak citam tvoje otazky, tak asi aj pre teba patrol...

ak cena nerozhoduje, potom mozes mat naozaj dospely plnokrvny offroad, ktory aj na ceste dominuje a nikto ho neprehliadne, jedinou zasadnou nevyhodou by bolo, ak to chces pouzivat aj na kazdodenne jazdenie, vtedy totiz ekonomika a celkovo operativa je horsia ako na pajere...

ale zas je fakt, ze ked muis, tak musis, tiez som si hovoril kedysi, ze nebudem na svojom V10 5,0 L jazdit rano so synom do skoly a trmacat sa po meste, na to mam ine auta, ved V10 po meste berie na kratke trasy pri mojom style jazdy okolo 16-18 L/ 100km , ale samozrejme jazdim s nim denne, skratka chcem jazdit na tom a neriesim...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 12.01.2012, 9:25
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zaujímavé, že tu ešte stále nepadla miliónkrát otrepaná fráza: "Patol nemá motor!!! :-D
Keď si sa rozhodol pre dvojkové Pajero, skús ten 3,5 liter s plynom. Ak je v dobrom stave, tak asi nezaváhaš...

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 12.01.2012, 9:43
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.05.2011, 19:44
Príspevky: 1066
Bydlisko: Nove Mesto n/V
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ak ide o seriovu Y61 s 2,8 tak suhlasim, ze tam motor nie je, ale ak sa s tym trochu pohras, napr. len ked vymenis seriove cerpadlo za mechanicke, tak ten motor sa tam potom skutocne zacne objavovat a budes o nom urcite vediet a este tym vyriesis dalsie moderne kurvitka ako vaha vzducu a pod. a konecne bude plyn pridavat len tvoja noha a nie nejaky reostat a i. :D

_________________
Nissan Patrol GR Y61 Wagon 4,2 TD intercooled
Toyota Landcruiser 100, 4,2 TDi
ex.: Jeep Commander 3,0 CRD
ex. Mitsubishi Pajero sport 2,5 TD
ex. Lada niva 1,7i r. v. 2005
ex. Lada Niva 1,7i r. v. 2002
ex. Uaz 469
ex. Praga V3S


Štv, 12.01.2012, 10:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na to co pisal vyssie rado, ze jenki a dindaj to zhodnotili najlepsie, tak z osobnej skusenosti s jenkim viem o com pise, nakolko naozaj vlastni fyzicky oba vozita,tak vie co porovnava, a myslim si ze sa mozem pripojit k jeho slovam, ze ideal by bolo patrol y61 wagon s 3,5 v6 a aj prevodovka, resp. pridavka s pajera :wink:

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Štv, 12.01.2012, 18:39
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 53 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: