Dnes je streda 14. mája 2025, meniny má Bonifác a zajtra Žofia
Autor |
Správa |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
Je to good. Klobouk dolů.
Ty svody jsi dělal z nějakých starších svodů????
A drobnost, dle těch hafo svárů ti to trvalo asi dost dlouho, řekl bych.
To musela být celkem dojeb robota, Mimochodem, jsou silné stěny těch trubek a jsou všude stejné tloušťky?
|
Ned, 14.12.2008, 10:52 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Ako vravis, zozvarat to bola makacka, kedze je medzi sanim a silenblokom velmi malo miesta a ku tomu musia byt dzky zhodne a zalomenia minimalne.
priruby som pouzil z origo zvodov, dalej uz kurenarske kolienka D=36 a trubky az kolektor 3 do 1, potom som uz pouzil hrubsiu rurky z vyfukov D=47. priemery a hrubky rovnake. Rury vstupujuce do tlmica a z tlmica D= 58.
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 14.12.2008, 11:13 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Kurna tak si sa s tým teda hodne pohral
Parada som docela zvedavý ked to uvidím vypočujem v reály.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 14.12.2008, 20:29 |
|
 |
patrikovia
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 31.08.2008, 21:27 Príspevky: 267
|
pekna 
|
Ned, 14.12.2008, 20:31 |
|
 |
Juro
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
|
Parada, len pre info dal by sa namontovat do kastle 2.1 4.0 s at prevodovkou? Dakujem nech to fiči stretneme na kmotor akcii?
_________________ LR Discovery 300tdi
|
Ned, 14.12.2008, 20:40 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Juro píše: Parada, len pre info dal by sa namontovat do kastle 2.1 4.0 s at prevodovkou? Dakujem nech to fiči stretneme na kmotor akcii?
Joro dal, je to len o úchytoch, a prerobení vecí neviem ako to je rozmiestnené v tvojom pre 2,1 kasna je rovnaká. 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 14.12.2008, 20:42 |
|
 |
Juraj
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 23.02.2008, 18:18 Príspevky: 407 Bydlisko: Dolne Kysuce
|
Palino, to ty takyto koumak, super upravy
a ja hladam niekoho co mi doladi moj motor, na Vah beriem klieste, sekac a kladivo a ide sa ladit 
_________________ Samik 1,3 Truck2000,Power 4,3t a ostatne co v aute ma byt...
|
Ned, 14.12.2008, 20:51 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
taketo upravy sam i pacia.. znizovat hlavy,lestit kanaly...
super pali
este dotaz: kolko by stala taka uprava ked dodam motor? 
|
Ned, 14.12.2008, 23:52 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
jaaj, to je na nezaplatenie  ale tak kamarat co robi hlavy (geminiRacing) vravel ze by za nu pytal 10. +vyfuk + sanie...
4.0 das do akejkovek kasne z cheera, len treba prehadzat komplet elektriku. Najlepsie mat ku tomu cele 4.0 auto
_________________ zelena mrdka
|
Pon, 15.12.2008, 0:23 |
|
 |
Juro
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
|
Dakujem
_________________ LR Discovery 300tdi
|
Pon, 15.12.2008, 21:53 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Nejake novosti pribudli:
-nove hrubostenne ramena s origo flexjointami
-obutie Silvertone MT-117 Ext. 35x11.5 na 7kach plechacoch
-pracovna zahradka
+nahradny altrik v kufri

_________________ zelena mrdka
|
Štv, 30.04.2009, 21:49 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1808 Bydlisko: SE
|
pal píše: +nahradny altrik v kufri 
A ten Ti je načo?Ved ty nevlezes do vody ani pohorny okraj okna. 
_________________ Bývalý offroadak
|
Štv, 30.04.2009, 21:55 |
|
 |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
|
Štv, 30.04.2009, 23:00 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|

Dlho som koumal nad osadenim zadnej Pajerovej napravy do cheera. Az raz Aussie locker spolu s prevodmi a loziskami vypovedal sluzbu, bolo rozhodnute - teraz alebo nikdy! Naprava je z Pajera II, 2.8td wagon, pomer v dife 4.90:1, vzduchom ovl. uzavierka. Ku tomu nebol problem dopasovat prevody v D30 - 4.88:1 Motive Gear. Rozdiel v pomere medzi predkom a zadkom je 0.5%, coz je v norme. Najtvrdsim orieskom bolo 6 dier na poloosi. Vyrobit podlozku zo 6na 5 dier je nemozne. Ine disky som nemal naladu zhanat. Po dlhom laborovani som osadil poloos do sustruhu a upravil osadzaciu plochu disku na jeep rozmer. Jednu povodnu dieru bolo treba vyvarit, zvysne 4 sa uz nekryli. Nova roztec 5x4.5´´. Povodne brzdy z Pajera som nemal - nahradili ich predne vetrane kotuce z cherokee. Po prehadzani celeho vrakacu sa ako najvhodnejsie ukazali predne stremene z Mazda 626. Osadit som ich musel az na platnu zvaranu o nahovicu. Pajero naprava je o skoro 50mm uzsia ako na XJ - pomohli podlozky. Unasac kardanu - platna 9mm + slip yoke unasac. Kardan origo predny z XJ bez rezania Hore na Acku je 30mm uniball s puzdrami, namiesto 20mm. Zatial to vyzera trvacnejsie. Zvysok uchytov je prezvarany zo starej D35C.
Kopresor je origo z Pajera.
Zatial som velmi spokojny, diferak sa na rozdiel od jeho predchodcu neprehrieva, poloosy a diff su o kus bytelnejsie, takisto loziska kolesa su o niecom inom. Samozrejme uzavierka slape na 1. Lahke vypinanie, zapinanie.
Predtym som jazdil 4.56:1 prevody. Tie 4.88 dodali autu na 33AT stratenu dynamiku. Pri 90km/hod tocim cca 2000 ot/min pri lockupe. Tam mi uz zacina oblast maximalneho krutiaceho momentu - auto nema problem akcelerovat na vyssiu rychlost pri zaradenej 4. Dolezite je, ze pre udrzanie rovnakej rychlosti ako pri 4.56:1, je potrebne mensie stlacenie plynoveho pedalu. Prosto sa mu lahsie dycha. Pri jazde na 35MT este vacsia spokojnost.
Prikladam zopar foto:
Hejhej, dolinka Tisovec....
_________________ zelena mrdka
|
Ned, 04.10.2009, 22:25 |
|
 |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
Zůstalo ti tam vůbec ještě něco originálního na tom x-krát přerobeném Palostroji  .
Ale jinak klobouk dolů tedy 
|
Pon, 05.10.2009, 7:08 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|