Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 02.05.2025, 20:09
Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Samovypustacie ventilky 4MAD 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
konecne sa mi podarilo zohnat alternativu samovypustakov

o STAUN na nerozoznanie

Obrázok


cena : 50 EUR za 4 ks (sada)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 01.02.2009, 8:51
Profil ICQ WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No super.
A mám otázočku. Dá sa na tom nadstaviť lubovolný spodný tlak? A ako?

A aký je asi rozdiel tlaku po odpustení medzi jednotlivými kolesami?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 01.02.2009, 11:13
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
- dá. Zmenou záťaže spružiny, ktorá drží ventil otovorený. Nastavíš to na rezerve. Vypustíš tlak a zakontruješ krúžok na závite v momente, keď akurát pri požadovanom tlaku zavrie ventil.

- nie je to nejak moc presné. Rozdiely sú nemalé.

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 01.02.2009, 12:09
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nesuhlasim, rozdiely su take, ako presne nastavis...

so Staunami boli rozdiely na 35kach nepostrehnutelne na beznom manometri (cca 0,2 ATM)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 01.02.2009, 12:11
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
to Kapo
Testoval som STAUNy (mal som zapozicane od michiho) a dopracoval som sa k vysledkom pri ktorych sa slovo "presnost" pouzit urcite neda.
Moja povodna predstava bola taka, ze pneumatiky budu pri jednom extreme (ventil zatoceny maximalne do jednej strany) mat maximalny tlak, ktory sa da nastavit (na SDTAUNoch je to nieco cez 2,0 - tusim 2,1 - presne si napamatam) a potom si odratam, ze treba zatocit ventil trebars 2,5 otacky a budem mat tlak napr. 0,6 (spodny extrem - je tusim 0,4 baru). i s extremnymi hodnotami by som sa uspokojil - horna hodnota - cesta, dolna - teren.
Vysledok bol z mojho pohladu katastrofalny. Nie ze som nedokazal zladit ventily medzi sebou, ale dokonca pri viacnasobnych pokusoch s tym istym ventilom sa mi nepodarilo dopracovat k tej istej nameranej hodnote i ked som ho nijako medzi pokusmi neprestavoval. Ak si dobre pamatam, tak tolerancia bola zhruba taka ako udava Rado, ale mne sa to nezdalo ako zanedbatelna polozka, lebo ak ma jedno koleso 0,4 a druhe 0,6, rozdiel je jedna tretina - co je zle.
Od pouzitia ventilov som ocakaval, ze by mi mali ulahcit zivot - odfukovanie, dofukovanie bez merania. Vysledok bol taky, ze ak by som chcel presnost (to by som chcel), tak merat musim i tak. Potom ale, nepotrebujem specialny ventil.

P.S.
Rado, ospravedlnujem sa za kazenie obchodu (pamatam si, ze som Ti svojho casu telefonoval a take ventily som chcel od Teba kupovat), ale taka je moja skusenost. :)

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Pon, 02.02.2009, 11:45
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aké je praktické využitie?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 02.02.2009, 12:04
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v pohode o nic nejde , my to puzivame bezne a nemame problem, podotykam vsak ze nikto z nas nema mensie pneu ako 35 " , na malych to nejako extra odskusane nemam

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 02.02.2009, 12:30
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... ja to mam odskusane teda STAUN na nieco mensom kolese 33" a vysledok je taky, ze je to pomocka na "rychle" odpustenie vzduchu... natocis na ventil a ides potom si skontrolujes tlak

... rozhodne ak je problemom rozdiel tlaku 0,4 - 0,6 tak to budes musiet vzdy kontrolovat rucne - pruzinou to neustrazis

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Pon, 02.02.2009, 13:27
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No keď tu padlo aj moje meno tak dám skúsenosť, bohužiaľ negatívnu. :?

Snažil som sa to nastaviť na tlak cca 1,2 /lebo BFG/ a problém bol, že zakaždým to deflátor sfúkol na iný tlak. Zaz na 0,8, potom nechal 1,3. Dokonca som bol tak ďaleko, že som to testoval len s jedným na jednej gume ale aj tak sa mi nepodarilo dosiahnuť toleranciu.

Takže ak by ich niekto chcel /origo STAUN/ tak mu ich kľudne pustím. :wink:

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Pon, 02.02.2009, 16:04
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, ked to tu tak citam (hoci my to nikdy nemeriame na takych velkych pneu) asi spravim test s tymito ventilmi

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 02.02.2009, 21:02
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
no, ked to tu tak citam (hoci my to nikdy nemeriame na takych velkych pneu) asi spravim test s tymito ventilmi


Keby si bol úspešný, hneď si jedny objednávam /nastavené na 1,1/.
Veľa som si od nich sľuboval /ručné sfukovanie ma moc nebaví/ ale nedá sa.

Možno keby som ich chcel nastaviť na 0,4 tak by to šlo, ale to sa na BFG nedá.

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Pon, 02.02.2009, 23:03
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ono je aj fakt rozdiel podfukovat Bogger 35 al 37 a BFG 31 al 33 , totiz na velkych kolach je mi sumafuck ci mam 0,4 al. 0,3 al. 0,2 :-D kazdopadne to skusim aj na mensich...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 02.02.2009, 23:22
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1808
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Juro BSP ma 37micky

_________________
Bývalý offroadak


Pon, 02.02.2009, 23:32
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 13.12.2006, 22:10
Príspevky: 356
Bydlisko: BA/SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 0,4
2michi
"Možno keby som ich chcel nastaviť na 0,4 tak by to šlo, ale to sa na BFG nedá."
Tie STAUNy nevedeli udrzat rovnaku hodnotu, ani ked to bolo na maximalnej spodnej hranici (to by malo byt 0,4). Co meranie - to ina hodnota. Je to asi sposobene tym, ze struna vo ventile ktora to reguluje, neposobi pri kazdom stlaceni rovnakou silou (resp. posobi silou s pomerne velkym rozptylom hodnot).

_________________
Nissan Patrol K260 - Biely Spaniel = BSP, kratky, 2,8TD
Obrázok


Uto, 03.02.2009, 11:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jedna spekulacia. Urcite to bude sposobene aj velkym rozptylom hodnot, ale nemoze mat na to vplyv aj hodnota atmosferickeho tlaku ktora sa celkom rychlo meni? :?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Uto, 03.02.2009, 11:16
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 27 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: