Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 16:58
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Grand Vitara XL7 by Radoffroad 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 19.10.2006, 7:52
Príspevky: 76
Bydlisko: Žilina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
odpoviem globalne

IM zodvihlo cca 5 vpredu a 7 vzadu , ale boli to struny na V6 a nie na XL7 (nedali sa zohnat v realnom case) tak sme dolozili este 30 mm podlozku , cize vysledok cca 8 vpredu a 10 vzadu

rozsirene bolo podmienene vyrezanim podlahy a zaklepanim casti vnutorneho blatnika a plastu

to Josse : sa mi ezda ze by seriofka mala menej ako ET +20

krizenie sme skusali, ale tieto auta zas az tak nekrizia, cize celkovo je to omnoho lepsie , ale brutal tereniak to nie je, ale zas tou dynamikou si vo vyjazdoch zada s hocicim


ahoj Rado,
nemuseli ste pri takom zvýšení vymeniť držiak panhardky (obr.1) a konzoly na prednej náprave? (obr.2)

Obrázok

Obrázok

_________________
Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI


Pia, 27.03.2009, 9:40
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2 rado: Konštrukcia disku neumožňuje ET menej ako -25 ? Len toho konkrétneho alebo žiadneho?

K ložiskám: výpočet životnosti ložiska v závislosti od namáhania je obvyklý postup pri ich teoretickom návrhu, teda aj výpočet skrátenia životnosti pri použití podložiek nie je žiadne sci-fi.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 27.03.2009, 20:28
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
gatier píše:
este tu je nieco o podlozkach:

http://www.support-agency.sk/foto/displ ... m=12&pos=1

podrobnosti neviem, treba zistit...


.... za toto nemoze podlozka ale starostlivost a vek auta

_________________
.--. .. -. .. -.


Pia, 27.03.2009, 20:30
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 17.03.2009, 18:37
Príspevky: 55
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
fiberopt píše:
gatier píše:
este tu je nieco o podlozkach:

http://www.support-agency.sk/foto/displ ... m=12&pos=1

podrobnosti neviem, treba zistit...


.... za toto nemoze podlozka ale starostlivost a vek auta


takze podlozka s tym nemala nic spolocne? hm, mozes blizsie popisat, co sa stalo?


Sob, 28.03.2009, 0:39
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47
Príspevky: 287
Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado ja som to bral takto:

1. plan na chevy bolo dat do vyroby s diskami ET+58 zo starej nivy, na to bol pocitany naklon 40 stup. (takto mam extreme foresty 30")

2. realne sa do vyroby dostalo ET +40

3. my sme ju uz novu kupili s ET+20

4. Donedavna bolo ET-10

5. Pouzite vacsie kolesa 235/75r15 ET+30

6. Plan - upravit podbehy a ist na ET 0 alebo -10. Vsetko zavisi ako daleko to s nivou potiahnem, myslim v upravach.

_________________
www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4
Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT
ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT


Uto, 31.03.2009, 17:40
Profil ICQ WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pisal som ze neexistue realny globalny vypocet zmeny zivotnosti = ET von+rozdiel zaberu terenneho dezenu versus klasickeho + rozdiel velkosti pneu + opotrebenie povodnych lozisk + zvysenie hmotnosti auta + zmenou charakteristiky tlmicov atd. atd. je ta tolko relativnych faktorov, ze vysledok bude tak orientacny, ze si mozem rovno tipnut

panhardku sme neznizovali

disk 7" so standardnym stredom (ako mangels) moze byt max ET -25 , pretoze dalej sa cely stred uz navarit neda jedine ze by bol nejako vystupeny, prelisovany, alebo potom este moze by otoceny opacne, ale to je pripad tych co mam v akcii s patrolovou roztecou, ze su ET - 35 a su otocene, ale zas ten prelis co ma byt vonku je dnu a zavadzia na patrole brzdicu

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 31.03.2009, 18:41
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron