Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana
Grand Vitara XL7 by Radoffroad
Autor |
Správa |
mirko
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.10.2006, 7:52 Príspevky: 76 Bydlisko: Žilina
|
RADOFFROAD píše: odpoviem globalne
IM zodvihlo cca 5 vpredu a 7 vzadu , ale boli to struny na V6 a nie na XL7 (nedali sa zohnat v realnom case) tak sme dolozili este 30 mm podlozku , cize vysledok cca 8 vpredu a 10 vzadu
rozsirene bolo podmienene vyrezanim podlahy a zaklepanim casti vnutorneho blatnika a plastu
to Josse : sa mi ezda ze by seriofka mala menej ako ET +20
krizenie sme skusali, ale tieto auta zas az tak nekrizia, cize celkovo je to omnoho lepsie , ale brutal tereniak to nie je, ale zas tou dynamikou si vo vyjazdoch zada s hocicim
ahoj Rado,
nemuseli ste pri takom zvýšení vymeniť držiak panhardky (obr.1) a konzoly na prednej náprave? (obr.2)

_________________ Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI
|
Pia, 27.03.2009, 9:40 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
2 rado: Konštrukcia disku neumožňuje ET menej ako -25 ? Len toho konkrétneho alebo žiadneho?
K ložiskám: výpočet životnosti ložiska v závislosti od namáhania je obvyklý postup pri ich teoretickom návrhu, teda aj výpočet skrátenia životnosti pri použití podložiek nie je žiadne sci-fi.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pia, 27.03.2009, 20:28 |
|
 |
fiberopt
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56 Príspevky: 318 Bydlisko: PD
|
.... za toto nemoze podlozka ale starostlivost a vek auta
_________________ .--. .. -. .. -.
|
Pia, 27.03.2009, 20:30 |
|
 |
gatier
Učeň
Registrovaný: Uto, 17.03.2009, 18:37 Príspevky: 55 Bydlisko: Trencin
|
fiberopt píše: .... za toto nemoze podlozka ale starostlivost a vek auta
takze podlozka s tym nemala nic spolocne? hm, mozes blizsie popisat, co sa stalo?
|
Sob, 28.03.2009, 0:39 |
|
 |
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
rado ja som to bral takto:
1. plan na chevy bolo dat do vyroby s diskami ET+58 zo starej nivy, na to bol pocitany naklon 40 stup. (takto mam extreme foresty 30")
2. realne sa do vyroby dostalo ET +40
3. my sme ju uz novu kupili s ET+20
4. Donedavna bolo ET-10
5. Pouzite vacsie kolesa 235/75r15 ET+30
6. Plan - upravit podbehy a ist na ET 0 alebo -10. Vsetko zavisi ako daleko to s nivou potiahnem, myslim v upravach.
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Uto, 31.03.2009, 17:40 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
pisal som ze neexistue realny globalny vypocet zmeny zivotnosti = ET von+rozdiel zaberu terenneho dezenu versus klasickeho + rozdiel velkosti pneu + opotrebenie povodnych lozisk + zvysenie hmotnosti auta + zmenou charakteristiky tlmicov atd. atd. je ta tolko relativnych faktorov, ze vysledok bude tak orientacny, ze si mozem rovno tipnut
panhardku sme neznizovali
disk 7" so standardnym stredom (ako mangels) moze byt max ET -25 , pretoze dalej sa cely stred uz navarit neda jedine ze by bol nejako vystupeny, prelisovany, alebo potom este moze by otoceny opacne, ale to je pripad tych co mam v akcii s patrolovou roztecou, ze su ET - 35 a su otocene, ale zas ten prelis co ma byt vonku je dnu a zavadzia na patrole brzdicu
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 31.03.2009, 18:41 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|