Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 18.05.2025, 9:37
Dnes je nedela 18. mája 2025, meniny má Viola a zajtra Gertrúda




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 108 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD 
Autor Správa
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ecike pozri palivove trubky od nádrže!Mali sme s jedným Pajerom presne takýto problém a boli to prehrdzavené palivové trubky!Po odstránení štartuje na brnk! ;-)

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Sob, 02.05.2009, 23:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na prehrdzavene trubky to ma moc mlade jedine ze to vylovil z mora

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Sob, 02.05.2009, 23:13
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Pajero o ktorom som písal bol r.v.98 a salo mu to tadiaľ vzduch a spadávala nafta.Určite by som to prekontroloval!Tiež sme už išli meniť čerpadlo a pod. ale od vtedy ako sa vymenili trubky štartuje ako divé.

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Sob, 02.05.2009, 23:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland píše:
vyzeras na cerpadlo ale nijaka strasna palica to nebude lebo to treba len pretesnit zvykne prdnut gufero na oske cerp.a na pridavacej pake su o kruzky tak aj tade sa to vie zavzdusnovat neni podstatne ci to alebo to ale cerpadlo von zobrat do servisu mal by tam byt ZEXEL je to licenia bosch a vsetky diely su do toho rychlo a lacno dostupne mna to vyslo 5500 cca ale som si to musel sam vymontovat aj namontovat ale asi sa tomu nevyhnes inak za chvilu pochovas aj starter ja som ho 2x spalil aj ten sa da opravit.Este pre tu srandu ci som trafil pozri nejako farbu nafty v nadrzi moze byt cierno sfarbena od oleja ak tak bude je odfajcene to gufero na oske a tade vie prisavat trosku oleja do nafty a cez spiatocku to napusti do nadrze . Podla toho co si popisal by to malo byt na 101% toto co ti pisem hladaj este priznaky a s cerpadlom si daj skontrolovat trysky daju sa vycistit a zlozit aspon tie moje sa dali :smt064a na to podavacie radsej zabudni to je zabudovane priamo v cerpadle a neodchadza ze aj kam by chodilo sak mu je tam dobre :-D


kde by sa vzal vo strekovacom čerpadle olej? Veď je mazané len naftou.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 03.05.2009, 9:56
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takze pomenil som pri motore este aj komplet prepadove hadicky az uplne pod auto ( privodne som menil uz pred tym) a pomohlo o 80%.

Auto ide krasne ako predtym startuje na brnk akurat vzdy este citit ze ak je prazdna nadrz cca 10 - 20 litr. tak treba o trosku dlhsie tocit starterom.
Ale uz nie jak predtym a samovolne uz nezdochyna na volnobech.

Este som nasiel pri nadrzy 2 hadicky ktore sa napajaju na pal. trubky zahnute nad napravnicou ci co za rura tam je :-) . Tam je to este jemne vlhke jak od oleja alebo nafty a trubky su fest zhrdazvene takze mozno tam to este trosku vzduchu moze prisavat.

Ale kym budem mat cas zhodit nadrz to potrva ten spodny kryt ma komplet zhrdzavene skrutky :-D

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Pon, 04.05.2009, 8:15
Profil ICQ WWW
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to ma teší,že to pomohlo! :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Pon, 04.05.2009, 8:41
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00
Príspevky: 148
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
kde by sa vzal vo strekovacom čerpadle olej? Veď je mazané len naftou.


Ved prave ale je hnane sukolim mazanym motorovym olejom a ked ti prdne semering na vstupe cerpadla tak sa ti motorovy olej dostava do cerpadla a spadava ti nafta. Roland dobre pise...

_________________
Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak


Pon, 04.05.2009, 20:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to by ten olej musel prekonať x prekážok aby sa dostal až do nádrže, a aby sfarbil naftu muselo by ho byť na litre....

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 04.05.2009, 20:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
to by ten olej musel prekonať x prekážok aby sa dostal až do nádrže, a aby sfarbil naftu muselo by ho byť na litre....
ta zavada sa vyskytla a bola aj mnou odstranena takze vim o com tocim cerpadlo je u 2,8 hnane ozubenym kolom ktore je ostrekovane mot. olejom a u zexelu je podavacie cerpadlo vnutri hned po semeringu a lozisku toto cerpadlo vytvara podtlak smerom k semeringu ktory ked netesni tak prisava mot. olej do priestoru cerpadla a cez spiatocku do nadrze. cerpadlo u tohto motora precerpa z nadrze a cez spiatocku vrati do nadrze priblizne 5L nafty za 30 sek. Bolo to vyskusane pokusom auto bezalo na sklenene demizony cista vpredu spinava dozadu zo spiatocky. A skus kvapnut 1 kvapku vybehaneho cierneho oleja do pohara cistej nafty ci ju nezaspini. Potom pis tie pochybovacne hovadiny.Nie byt Frajer od klavesnice.

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Ned, 10.05.2009, 14:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
čo sa hneď nasieraš kámo

riešilo sa tu zlé štartovanie, tak aj keby si mal pravdu že by si prisávalo podávacie čerpadlo olej z motora, tak by to nemalo na štartovanie vplyv, ale by muselo dymiť na modro.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 10.05.2009, 20:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zavada toho spomenuteho semeringu sposobuje zavzdusnovanie palivoveho systemu a tym spad nafty z potrubia tym padom zle starty a ten olej je zmiesany s naftou a ho normalne spali ma to za nasledok vyssiu dymyvost ale u dieslu to takmer nezbadas lebo toho oleja tam prisaje velmi malo na to aby dym smrdel sladko ako olejovy ale dost na to aby ta nafta bola zaprasena ...a vobec som nebol nasrany.Preco mas ten pocit? Mal by som byt?

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pon, 11.05.2009, 16:51
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ecike píše:
...Este som nasiel pri nadrzy 2 hadicky ktore sa napajaju na pal. trubky...Tam je to este jemne vlhke jak od oleja alebo nafty a trubky su fest zhrdazvene takze mozno tam to este trosku vzduchu moze prisavat.

Ale kym budem mat cas zhodit nadrz to potrva ten spodny kryt ma komplet zhrdzavene skrutky :-D

neodkladal by som to, ak chodíš s tou károu do terénu; nejaký ten náraz odspodu a rúrky ti prasknú razom a stojíš; a nie každý má takého dobrého kámoša, ako ja Huga, ktorý ma potom pracne otočil na zvažnici a dotiahol 200 km až domov...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Uto, 12.05.2009, 10:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland píše:
Zavada toho spomenuteho semeringu sposobuje zavzdusnovanie palivoveho systemu a tym spad nafty z potrubia tym padom zle starty a ten olej je zmiesany s naftou a ho normalne spali ma to za nasledok vyssiu dymyvost ale u dieslu to takmer nezbadas lebo toho oleja tam prisaje velmi malo na to aby dym smrdel sladko ako olejovy ale dost na to aby ta nafta bola zaprasena ...a vobec som nebol nasrany.Preco mas ten pocit? Mal by som byt?


Sa mi zdalo. Ale nechajme to. Asi máš pravdu keď si to už riešil.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 12.05.2009, 22:22
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No neodkladam to len akosi nie je casu.
Blby pristup ku trupkam pri nadrzi.

Hlavne ze uz to normalne slape zatial :-)

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Str, 13.05.2009, 8:21
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02
Príspevky: 70
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak a zase ten isty problem :-) Auto slape perfektne, startuje na tuk aj ked je chladne akurat ak stoji cca 5 hodiny potom nastartuje normalne ale po cca 10 sekundach zacnu klesat otacky az zdochne.

Potom musim dlho dlho tocit a nic. A ked dlho startujem tak asi na 3x uz chyta ak pridam plyn startne a cuka snim na 3 valce a ked pridam zase plyn skocia otacky a uz bezi normalne.

Pekne ide pradie si zase cca pol minuty a vacsinou zase zacne zdochynat.

Potom na dalsi pokus po dlhom startovani uz ide normalne .
Aj ked vypnem ihned na tuk startne. V pohode cely den uz jazdi s cca 2-3 hod. prestavkami pocas dna.

Zacalo my to zase po lete blbnut ked klesla teplota pod 7 stupnou.


Nie je tam nejaky snimac alebo co by mohla ovplivnovat ta teplota ??? Je to klasika 2,8Td r.v. 1998.

Este ked som skusal ,ze startnem a zacnu padat otacky a na palivovom filtry s tou rucnouAC pumpov zacnem pumpovat /tlacit naftu tak sa dvyhnu oracky a ide normalne chvilu a a zase zacnu padat zase ked zacnem pumpovat sa dvyhnu otacky a ide.

Skusal som aj vynechat palivovi filter a nepomohlo. :cry:

_________________
Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk

Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.


Pon, 16.11.2009, 19:09
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 108 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: