Dnes je nedela 18. mája 2025, meniny má Viola a zajtra Gertrúda
startovanie Mitsubishi PAjero 2,8 TD
Autor |
Správa |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Ecike pozri palivove trubky od nádrže!Mali sme s jedným Pajerom presne takýto problém a boli to prehrdzavené palivové trubky!Po odstránení štartuje na brnk! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Sob, 02.05.2009, 23:08 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
na prehrdzavene trubky to ma moc mlade jedine ze to vylovil z mora
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Sob, 02.05.2009, 23:13 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
To Pajero o ktorom som písal bol r.v.98 a salo mu to tadiaľ vzduch a spadávala nafta.Určite by som to prekontroloval!Tiež sme už išli meniť čerpadlo a pod. ale od vtedy ako sa vymenili trubky štartuje ako divé.
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Sob, 02.05.2009, 23:28 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|

Roland píše: vyzeras na cerpadlo ale nijaka strasna palica to nebude lebo to treba len pretesnit zvykne prdnut gufero na oske cerp.a na pridavacej pake su o kruzky tak aj tade sa to vie zavzdusnovat neni podstatne ci to alebo to ale cerpadlo von zobrat do servisu mal by tam byt ZEXEL je to licenia bosch a vsetky diely su do toho rychlo a lacno dostupne mna to vyslo 5500 cca ale som si to musel sam vymontovat aj namontovat ale asi sa tomu nevyhnes inak za chvilu pochovas aj starter ja som ho 2x spalil aj ten sa da opravit.Este pre tu srandu ci som trafil pozri nejako farbu nafty v nadrzi moze byt cierno sfarbena od oleja ak tak bude je odfajcene to gufero na oske a tade vie prisavat trosku oleja do nafty a cez spiatocku to napusti do nadrze . Podla toho co si popisal by to malo byt na 101% toto co ti pisem hladaj este priznaky a s cerpadlom si daj skontrolovat trysky daju sa vycistit a zlozit aspon tie moje sa dali  a na to podavacie radsej zabudni to je zabudovane priamo v cerpadle a neodchadza ze aj kam by chodilo sak mu je tam dobre 
kde by sa vzal vo strekovacom čerpadle olej? Veď je mazané len naftou.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 03.05.2009, 9:56 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
Takze pomenil som pri motore este aj komplet prepadove hadicky az uplne pod auto ( privodne som menil uz pred tym) a pomohlo o 80%.
Auto ide krasne ako predtym startuje na brnk akurat vzdy este citit ze ak je prazdna nadrz cca 10 - 20 litr. tak treba o trosku dlhsie tocit starterom.
Ale uz nie jak predtym a samovolne uz nezdochyna na volnobech.
Este som nasiel pri nadrzy 2 hadicky ktore sa napajaju na pal. trubky zahnute nad napravnicou ci co za rura tam je  . Tam je to este jemne vlhke jak od oleja alebo nafty a trubky su fest zhrdazvene takze mozno tam to este trosku vzduchu moze prisavat.
Ale kym budem mat cas zhodit nadrz to potrva ten spodny kryt ma komplet zhrdzavene skrutky 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 04.05.2009, 8:15 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
Tak to ma teší,že to pomohlo! 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Pon, 04.05.2009, 8:41 |
|
 |
MatoNR
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 15.10.2006, 20:00 Príspevky: 148 Bydlisko: Nitra
|
marisko píše: kde by sa vzal vo strekovacom čerpadle olej? Veď je mazané len naftou.
Ved prave ale je hnane sukolim mazanym motorovym olejom a ked ti prdne semering na vstupe cerpadla tak sa ti motorovy olej dostava do cerpadla a spadava ti nafta. Roland dobre pise...
_________________ Land Cruiser 80, 4.2TD, automat, 33"x12.5 , CB16, gurtne,sekle, kompresor, navijak
|
Pon, 04.05.2009, 20:20 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
to by ten olej musel prekonať x prekážok aby sa dostal až do nádrže, a aby sfarbil naftu muselo by ho byť na litre....
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 04.05.2009, 20:55 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
marisko píše: to by ten olej musel prekonať x prekážok aby sa dostal až do nádrže, a aby sfarbil naftu muselo by ho byť na litre.... ta zavada sa vyskytla a bola aj mnou odstranena takze vim o com tocim cerpadlo je u 2,8 hnane ozubenym kolom ktore je ostrekovane mot. olejom a u zexelu je podavacie cerpadlo vnutri hned po semeringu a lozisku toto cerpadlo vytvara podtlak smerom k semeringu ktory ked netesni tak prisava mot. olej do priestoru cerpadla a cez spiatocku do nadrze. cerpadlo u tohto motora precerpa z nadrze a cez spiatocku vrati do nadrze priblizne 5L nafty za 30 sek. Bolo to vyskusane pokusom auto bezalo na sklenene demizony cista vpredu spinava dozadu zo spiatocky. A skus kvapnut 1 kvapku vybehaneho cierneho oleja do pohara cistej nafty ci ju nezaspini. Potom pis tie pochybovacne hovadiny.Nie byt Frajer od klavesnice.
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Ned, 10.05.2009, 14:23 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
čo sa hneď nasieraš kámo
riešilo sa tu zlé štartovanie, tak aj keby si mal pravdu že by si prisávalo podávacie čerpadlo olej z motora, tak by to nemalo na štartovanie vplyv, ale by muselo dymiť na modro.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 10.05.2009, 20:02 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
Zavada toho spomenuteho semeringu sposobuje zavzdusnovanie palivoveho systemu a tym spad nafty z potrubia tym padom zle starty a ten olej je zmiesany s naftou a ho normalne spali ma to za nasledok vyssiu dymyvost ale u dieslu to takmer nezbadas lebo toho oleja tam prisaje velmi malo na to aby dym smrdel sladko ako olejovy ale dost na to aby ta nafta bola zaprasena ...a vobec som nebol nasrany.Preco mas ten pocit? Mal by som byt?
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Pon, 11.05.2009, 16:51 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
Ecike píše: ...Este som nasiel pri nadrzy 2 hadicky ktore sa napajaju na pal. trubky...Tam je to este jemne vlhke jak od oleja alebo nafty a trubky su fest zhrdazvene takze mozno tam to este trosku vzduchu moze prisavat. Ale kym budem mat cas zhodit nadrz to potrva ten spodny kryt ma komplet zhrdzavene skrutky 
neodkladal by som to, ak chodíš s tou károu do terénu; nejaký ten náraz odspodu a rúrky ti prasknú razom a stojíš; a nie každý má takého dobrého kámoša, ako ja Huga, ktorý ma potom pracne otočil na zvažnici a dotiahol 200 km až domov...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Uto, 12.05.2009, 10:33 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
Roland píše: Zavada toho spomenuteho semeringu sposobuje zavzdusnovanie palivoveho systemu a tym spad nafty z potrubia tym padom zle starty a ten olej je zmiesany s naftou a ho normalne spali ma to za nasledok vyssiu dymyvost ale u dieslu to takmer nezbadas lebo toho oleja tam prisaje velmi malo na to aby dym smrdel sladko ako olejovy ale dost na to aby ta nafta bola zaprasena ...a vobec som nebol nasrany.Preco mas ten pocit? Mal by som byt?
Sa mi zdalo. Ale nechajme to. Asi máš pravdu keď si to už riešil.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 12.05.2009, 22:22 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|
No neodkladam to len akosi nie je casu.
Blby pristup ku trupkam pri nadrzi.
Hlavne ze uz to normalne slape zatial 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Str, 13.05.2009, 8:21 |
|
 |
Ecike
Učeň
Registrovaný: Pia, 20.03.2009, 21:02 Príspevky: 70 Bydlisko: Kosice
|

Tak a zase ten isty problem  Auto slape perfektne, startuje na tuk aj ked je chladne akurat ak stoji cca 5 hodiny potom nastartuje normalne ale po cca 10 sekundach zacnu klesat otacky az zdochne.
Potom musim dlho dlho tocit a nic. A ked dlho startujem tak asi na 3x uz chyta ak pridam plyn startne a cuka snim na 3 valce a ked pridam zase plyn skocia otacky a uz bezi normalne.
Pekne ide pradie si zase cca pol minuty a vacsinou zase zacne zdochynat.
Potom na dalsi pokus po dlhom startovani uz ide normalne .
Aj ked vypnem ihned na tuk startne. V pohode cely den uz jazdi s cca 2-3 hod. prestavkami pocas dna.
Zacalo my to zase po lete blbnut ked klesla teplota pod 7 stupnou.
Nie je tam nejaky snimac alebo co by mohla ovplivnovat ta teplota ??? Je to klasika 2,8Td r.v. 1998.
Este ked som skusal ,ze startnem a zacnu padat otacky a na palivovom filtry s tou rucnouAC pumpov zacnem pumpovat /tlacit naftu tak sa dvyhnu oracky a ide normalne chvilu a a zase zacnu padat zase ked zacnem pumpovat sa dvyhnu otacky a ide.
Skusal som aj vynechat palivovi filter a nepomohlo. 
_________________Tuning, Racing, Audio - www.FUSION.sk
Nikto nemá takú dobrú pamäť, aby sa mohol stať úspešným klamárom.
|
Pon, 16.11.2009, 19:09 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|