Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Autor |
Správa |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Cest.
Ma niekto predstavu ake materialy sa pouzivaju ako tepelne (mozno niekde aj zvukove ?) v okoli celej trasy vyfuku ?
Alebo co je mozne beztrestne pouzit ako nahradu ...
Nejaku beznu mekku sklennu vatu (like nobasil), ake ee co ?
D.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 02.09.2009, 19:39 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ked som vykuchal kat tak som okolo rury natlacil nakrajany nobasil na pasiky a vsetko O.K. Je to ten tvrdsi material taky do zelena. Ten od Knaufiso... co je do zlta a taky vatovy ma nizsiu tepelnu odolnost.
|
Str, 02.09.2009, 19:45 |
|
 |
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1050 Bydlisko: Bratislava
|
AUTOMOBILOVÝ PRIEMYSEL: tepelno a zvukovo izolačné materiály
ZOVAT, HEPTEX
akusticko tepelnoizolačné materiály používané pri výrobe stavebných strojov a dopravnej techniky, ako materiály na zníženie hluku, vibrácií a úniku tepla.
TAPO
materiál svojím vzhľadom imituje plastické koženky. Vďaka svojej porovitosti dosahuje výborne zvukovopohltivé parametre. Slúži ako obkladový interierový materiál.
ALOTEX
kompozitný vrstvený materiál. Lícnu vrstvu tvorí hliníková fólia, ktorá zabezpečuje vysoký odraz sálavého žiarenia. Preto je vhodný na izoláciu motorových priestorov.
TEXIM, GLATEX, LANPES, LANTEX
využívajú sa na zhotovovanie výliskov v automobilovom priemysle.
Líšia sa svojím materiálovým zložením a úžitkovými vlastnosťami.
LANPES, LANTEX
obsahujú pojivé vlákna, ktoré zabezpečujú tvarovanie výliskov suchou cestou.
GLATEX
obsahuje sklenené vlákna. Tým výlisky získavajú na tuhosti a dosahujú vysokú stabilitu.
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik, ARB uzávierky diferenciálov + kompresor
|
Str, 02.09.2009, 19:46 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Ok, tak este doplnujuca otazka - v stavebninach si mam pytat izolant s akou vydrzou ? (800 a viac ?).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 02.09.2009, 19:58 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
To by malo stacit, cadicova vlna by mala odolat este viac ako 1000 C.
|
Str, 02.09.2009, 20:02 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
na kruhové tvary bude lepšia potrubná vysokoteplotná izolácia, napr. URSA
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Str, 02.09.2009, 20:13 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
existuje Nobasil, ktorý je používany na izolácie napr. výfukov lodných motorov. Je navrhovaný na 600 °C. Blbé je len to, že sa dá kúpiť iba v Novej Bani.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 02.09.2009, 20:47 |
|
 |
joso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 29.04.2008, 21:41 Príspevky: 1716 Bydlisko: Gbelce
|
Pre info izolacie typu čadiča maju radi hlodavce ale sklenne vlakno ktore je tiež nehorlave radi nemaju a to sa da zakupit aj s celofanovym povlakom na SK trhu dostupne knaufinsulation,ISOVER
|
Str, 02.09.2009, 20:57 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
lacnejsich nahrad je kopu.
toto je original na to.
http://www.thermotec.com/full-product-line.html
|
Str, 02.09.2009, 21:26 |
|
 |
Tyky
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45 Príspevky: 679 Bydlisko: BA
|
co ti klepe vyfuk? naco by si ho izoloval tepelne?
_________________ Patrol 3,0 TDi
|
Štv, 03.09.2009, 15:53 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6666 Bydlisko: PB
|
Hm ... Vcera som zistil, ze sa veci maju inac, ako som povodne zamyslal, ale ok, popisem.
Zvody su zahnute do praveho uhla, a zahnute mierne pod kabinu.
Prvy diel vyfuku este je v tvare dvoch vedla seba iducich rur (opaku zvodov).
Niekde mi to tam podfukovalo. Tie dve rury boli zaizolovane ako keby sklennou vatou vo farbe jelenice (naozaj som mal v ruke dojem, ze drzim sprhnutu rozpadavajucu sa jelenicu na drhnutie auta) a cele to bolo prekryte vytvarovanym plechom.
Podarilo sa mi to dokladne obzriet, a nie je tam ziadna diera, takze tipujem, ze sa mi stale nedari dokladne spojit zvody a prvy diel vyfuku (3x stift + 2x hlinikovy kruzok).
V tomto case by som ten izolant dokazal pouzit akurat tak na obalenie daneho spoja, ci je to naozaj miesto, kde vzduch unika (auto by pri akceleracii malo stichnut, kedze izolant by fungoval ako tlmic).
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Štv, 03.09.2009, 16:24 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
A čo nevieš stále nájsť miesto, kde ti podfukuje výfuck? Nech ti ho niekto bagandžou zapchá, a ty na montážnej jame pozeraj, kadial to fučí....
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 03.09.2009, 16:35 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|