Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 03.05.2025, 15:07
Dnes je sobota 3. mája 2025, meniny má Galina a zajtra Florián




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší
 YJ KAO 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chlapci po maminke a gulabrok som už obzeral. :smt066

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Uto, 29.06.2010, 0:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no vidíš, na Rensa treba,,, požičiame :twisted:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Uto, 29.06.2010, 12:54
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže prvá porucha - úplne povolený zadný kardan s kombináciou strhanými závitmi na náboji zadnej nápravy - dôsledok výmena zadných nábojov /nemá cenu repasovať diery na náboji/cena repasu prevyšuje hodnotu nového náboja/

Akú máte skúsenosť s automatickou uzávierkou robenou v CZ ???

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Ned, 11.07.2010, 20:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to iste aj mne stalo posledne... kardan pri hruške uplne povolený, jednu som dokonca stratil... a zavity na poloosi mám v čudu aj ja :wink: no len neviem či sa za lacný peniaz dostanem k poriadnym resp novým nabojom alebo narežem nove do tých

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Pon, 12.07.2010, 17:14
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej píše:
Fajer, trochu kreslíš mno nie správne :-D

Úchyty na náprave nesmú byť symetrické ako si kreslil, spodný bod úchytu má byť povedzme v strede nápravy a horný čo ty máš pod perom musí byť v úrovni tuším predného úchytu listu alebo zhruba v tej výške. Dlžková kompenzácia je na húpačke ramena v predu. Viacej bude asi zrozumitelnejšie ked to bude na YJ hotové.

Obrázok

Len pre inšpiráciu z ktorej vychádzame.

A.
Andrej tak ako teraz? tento týpek to robí tak ako písal Fajer čiže jeden úchyt zhora a druhý zdola
http://www.youtube.com/watch?v=GX1zWqR6 ... re=related

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 04.08.2010, 7:20
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Renso chvíľu vydrž, vyzerá to tak že urobený vrátim a budem si vyrábať nový /a potom môžem rovno dať spraviť 2ks. Chce to týždeň.

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Str, 04.08.2010, 7:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no tak daj robiť 2ks, sa vyrovnáme až si dojdem po to všetko :D si ma potešil lebo nejako nemám čas sa ešte aj s tým babrať

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 04.08.2010, 12:22
Profil ICQ
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak keď už teda budeš vracať ten náš, tak prosím nech je komplet a nepoškodený

(ono sa potom ľahko kopíruje, keď už je podľa čoho, všakáno ?)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 04.08.2010, 12:27
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
palino nepodj.ebavaj, mam za to ze podkladov a podporu som poskytol v max. moznej miere..

netvrdim ze ste to nezmakli, ale netvrd ani ty ze to bolo cisto vase dielo..

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 04.08.2010, 14:42
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.09.2009, 20:11
Príspevky: 67
Bydlisko: dolna micina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pekná práca :smt023
To sa musí uznať, pekne ste sa s tým vyhrali, celé som to sledoval a ako vidieť tak sa podarilo prajem vela štastných km. po cestách a necestách a nech dlho slúží
:smt158

Nedá mi opýtať sa na ten pozdlžny stabík.
Už som videl podobnú situaciu aj na prednej náprave, ako to chodí hore dole, ako sa to rieši v tom prípade :smt017,či je možné pdobný stabík aplikovať aj na predok?
Dík :lol:

_________________
Kde končí asfalt, začíname my.


Str, 04.08.2010, 20:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je to možné, PEŤO-vi na YJ sa v Tisovci stalo že zapichol predok a listy mu zvlnilo ako papier, kola zastali v blatníkoch :!: vyriešil to prekopaním na vinuté a tým pádom popri dalších výhodách strún odpadá tento nechcený efekt

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Str, 18.08.2010, 21:10
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Táááááák páni a dámy,

po dlhšej odmlke a váhaní ako pokračovať, alebo nepokračovať padlo rozhodnutie ako ďalej.

Problémy ktoré som zozbieral boli následné :

1. nápravy z M461 sú síce masívne, ale akosi sa stále vychrúmajú. Zarážajúce vsak bolo že sa vyhrýzli satelity a planety na ktorých nieje najväčšia záťaž.
Jednoznačne z toho vyplynulo že opravované diffy niesu precízne opravené, konkrétne vymedzenie kôša, ako aj opačné použitie - otočenie diffu - použitie diffov z prednej nápravy na zadnú.
Je pravdou že to síce pasuje, ale pri zábere pôsobí sadanie zubov odstredivo a nie dostredivo
- pre vysvetlenie
Hruška predného diffu má zuby stáčané k stredovej osi v smere hodinových ručičiek a zadná náprava má zuby v protismere hodinových ručičiek.

Riešenie : objednané nové bez akejkoľvek vôle s originálnymi nepoškodenými vymedzovacími podložkami .
Ale to nebolo jediné čo ma na YJ KAO trápilo - takže,

vyváranie môže byť postupné ako rám tak aj karoséria a z tohoto dôvodu som si zabezpečil darcu orgánov ako cestu menšieho zla, aby sa čas potrebný na opravu skrátil.

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Uto, 18.01.2011, 20:17
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
po viac ako týždni čakania na garáž so zdvihákom sa to dnes začalo!

Obrázok

prvé mušky s prehnitím karosérie, ale inak stav je viac ako uspokojivý!

Obrázok

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Uto, 18.01.2011, 20:33
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam s teba radost :smt041

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Uto, 18.01.2011, 23:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
YJ KAO píše:
Táááááák páni a dámy,

po dlhšej odmlke a váhaní ako pokračovať, alebo nepokračovať padlo rozhodnutie ako ďalej.

Problémy ktoré som zozbieral boli následné :

1. nápravy z M461 sú síce masívne, ale akosi sa stále vychrúmajú. Zarážajúce vsak bolo že sa vyhrýzli satelity a planety na ktorých nieje najväčšia záťaž.
Jednoznačne z toho vyplynulo že opravované diffy niesu precízne opravené, konkrétne vymedzenie kôša, ako aj opačné použitie - otočenie diffu - použitie diffov z prednej nápravy na zadnú.
Je pravdou že to síce pasuje, ale pri zábere pôsobí sadanie zubov odstredivo a nie dostredivo


Dovolím si nesúhlasiť. Podľa môjho skromného názory je to tým, že tie satelity sú tam iba dva a nie tak ako je bežné štyri. A najväčšia záťaž je práve na zuboch satelitov a planetových kolies. Kedysi, keď som spolupracoval s nebohým Romanom, ma požiadal o návrh 4 satelitového difu na ARO, ktorý by odstránil tento závažný nedostatok inak dobrých náprav. Realizácia sa už bohužiaľ nestihla.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 19.01.2011, 12:26
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 117 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: