Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Autor |
Správa |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|

K tomu 3,5 V6 24v v manuáli - keby nebol búraný, je to výborná voľba s perfektnou výbavou, aj na prestavbu na LPG, more miesta, dokonca aj pod podlahou by sa dalo uvažovať. Manuál nevadí, ten automat by bol výhodnejší kvôli spojke - keďže to má 200 koní, spojka dostáva najviac zabrať na manuáli. A tiež automat výborne kočíruje tých 200 koní, hlavne na snehu a podobne.
Pajero Šport by som v žiadnom prípade nepodceňoval, nemá síce medzinápravový diferenciál, ale má samosvorný (nie všetky, závisí od verzie) diferenciál vzadu a prešlo s nami napríklad Tisovec 2010. Má výklopné zadné dvere (neprší na hlavu pri nakládke), a rezervu pod podlahou batožinového priestoru (prestavba na plyn tam má obvykle nádrž).
POZOR, motor 3,0 V6 ECI MULTI nie je starý, je to 130 kW alebo 133kW motor a je len o málo slabší ako 3,5V6.
Motor 2,5TD sa dodával v dvoch verziách, 73kW a 85kW, radšej by som bral ten silnejší, ale asi by bol drahší.
Šport sa vyrába doteraz a je to posledné doteraz vyrábané Pajero s rámovým podvozkom.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 15.12.2010, 11:21 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Sport sa robil (a možno aj ešte robí) aj 3,5 V6:
Hľaď tutoki
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Str, 15.12.2010, 11:46 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Montero, American version.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 15.12.2010, 11:52 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
tak teda pouvazujeme co sa bude dat ten strieborny je krasny a len asi fakt zakladna vybava  nic moc ale mozno nie mozno sa len zda ze to je zakladna vybava nemusi ci ? obvolame a pozistujeme 
|
Str, 15.12.2010, 12:46 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
Nemvyzerá základná výbava ten strieborný, aj keď je GLS, ak má originál vyhrievané sedáky.... Pýtaj foto aj z interiéru a z motora. Vyzerá celkom dobre... veď uvidíš.
A choď sa mrknúť do Hrádku, ako ti radil Roman lh, máš to na skok a vyskúšaš si auto hneď, aj keď nekúpiš, budeš vedieť, čo to je zač. Osobná skúsenosť je na nezaplatenie.
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 15.12.2010, 13:03 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Str, 15.12.2010, 14:05 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
jenki píše: Nemvyzerá základná výbava ten strieborný, aj keď je GLS, ak má originál vyhrievané sedáky.... Pýtaj foto aj z interiéru a z motora. Vyzerá celkom dobre... veď uvidíš. A choď sa mrknúť do Hrádku, ako ti radil Roman lh, máš to na skok a vyskúšaš si auto hneď, aj keď nekúpiš, budeš vedieť, čo to je zač. Osobná skúsenosť je na nezaplatenie.
ale Romanlh vie o pajere sport na predaj a ja nadnim len trochu premyslam ale to budem as ked pridem v lete z francuzska ci klasiku pajero alebo patrol alebo pajero sport ale zatim vidim ze ak oco kupi pajero obycajne nekupim si ja ziadne len budem investovat do toho a budem jazdit na nom ja  alebo kupim podobne nejake  teda tak uvidime a tie plasty co maju pajera tak som videl ze niektore maju a niektore nie to preco??? cim to je ?
|
Str, 15.12.2010, 15:48 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
hesh nevymyslaj chcel si auto aj mimo cestu zad obre dukaty takze ostanme radsej pri pajere wagon 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Str, 15.12.2010, 16:24 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
pavol2078 píše: hesh nevymyslaj chcel si auto aj mimo cestu zad obre dukaty takze ostanme radsej pri pajere wagon 
veruze ostavam pri pajere wagon da sa povedat ze je to univerzalne auto na vsetko s nicim nema problem  ak sa mylim opravte ma 
|
Str, 15.12.2010, 18:13 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Str, 15.12.2010, 19:32 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
akú má 2,8TD maximálnu rýchlosť? Tých 160 možno dokáže, ale "uháňať 160 km/h" sa mi zdá byť na to auto trochu pritiahnuté za vlasy  Galloper 2,5TD mal maximálku písanú tuším 136km/h a cestovná rýchlosť bola okolo 110, pri 120 už to dosť hulákalo...
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 15.12.2010, 20:32 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
pozri sa galloper je galloper a pajero je pajero poznam aj takych co isli aj viacej ako 160km/h nevravim to preto aby isiel co to da ale poukazujem nato ze s tym nema problem 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Str, 15.12.2010, 20:34 |
|
 |
Hesh
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17 Príspevky: 420 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
pavol2078 píše: pozri sa galloper je galloper a pajero je pajero poznam aj takych co isli aj viacej ako 160km/h nevravim to preto aby isiel co to da ale poukazujem nato ze s tym nema problem 
na rychlost to nepotrebujeme oco prisne dodrziava 50 90 a aj 130 na dialnici viac tomu netlaci  a moj problem je s
toho vytacania ako mlady sofer som zvyknuty len na benzin a bojim sa o diesel ze ho moc budem vytacat zbytocne je to proste ine ako s benzinom a ze na diesli nieco casom mojim jazdenim odyde (cerpadlo turbo atd...) moc nejazdievam na diesli skor na benzine aaj toho bratoveho forda focusa vytacam na 3tis otack dokonca viac ako nas benzin proste nezvyk + starsie auto ktore toho ma za sebou habadej veci a ktora kolvek suciastka moze dobrovolne nasilne odyst to ho sa bojim a ze kupime pokazi a pomalicky pol roka bude stat na dvore 
|
Štv, 16.12.2010, 0:07 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
to zase tohoto by somsa pri pajere nedal neni to motor z vysavaca ja to bezne v terne na redukci tocim 3az 4tisic otacok a to nie len ja aj patrolisty a iny co maju diesel ja som to myslel tak aby si ho moc nepretacal ked je studeny ze rano nastartuje s a hned jeb 4tis otacok ked sa zohreje nevadi mu to takze tohoto sa neboj to auto je nato stavane a na redukcii sa myslim ani pod 2 otacok neda ist aspon mne sa to nepodarilo mozno na4stupni aj to pochybujem takze nemaj obavy auto je to silne a zvyknes si rychlo:) a ked si prito cerpadle akorat ja ho mam posrate preto si davaj obrovsky pozor ked lejes z bandasky naftu do auta staci mala smet a je to v riti nejde to uzako by malo... 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Štv, 16.12.2010, 7:49 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Hesh, keď si sadneš do Pajera, tak Ťa tie "vytáčky" prejdú! Je to dvojtonová krava, ale s 2,8čkou to celkom ide. Ak nie si hluchý pako tak rýchlo zistíš po sluchu kedy treba preradiť. To čo Ty popisuješ je skôr choroba slabých motorov s malým točivým momentom ( v porovnaní s váhou auta ) - vykúriť mu trochu viac aby mi pri preradení nedajbože nezdochlo. Ja mám 3,5L a bežne jazdím v rozmedzí 1000 až 2000 otáčok. Keď mu dupnem na krk, ide na 5000. Ale ja mám automat, takže radenie ma trápiť nemusí  .
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 16.12.2010, 10:05 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|