Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 05.05.2025, 14:16
Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 288 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Ďalší
 Kupa PAJERO 2.8 TD? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
K tomu 3,5 V6 24v v manuáli - keby nebol búraný, je to výborná voľba s perfektnou výbavou, aj na prestavbu na LPG, more miesta, dokonca aj pod podlahou by sa dalo uvažovať. Manuál nevadí, ten automat by bol výhodnejší kvôli spojke - keďže to má 200 koní, spojka dostáva najviac zabrať na manuáli. A tiež automat výborne kočíruje tých 200 koní, hlavne na snehu a podobne.

Pajero Šport by som v žiadnom prípade nepodceňoval, nemá síce medzinápravový diferenciál, ale má samosvorný (nie všetky, závisí od verzie) diferenciál vzadu a prešlo s nami napríklad Tisovec 2010. Má výklopné zadné dvere (neprší na hlavu pri nakládke), a rezervu pod podlahou batožinového priestoru (prestavba na plyn tam má obvykle nádrž).
POZOR, motor 3,0 V6 ECI MULTI nie je starý, je to 130 kW alebo 133kW motor a je len o málo slabší ako 3,5V6.
Motor 2,5TD sa dodával v dvoch verziách, 73kW a 85kW, radšej by som bral ten silnejší, ale asi by bol drahší.
Šport sa vyrába doteraz a je to posledné doteraz vyrábané Pajero s rámovým podvozkom.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 15.12.2010, 11:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Sport sa robil (a možno aj ešte robí) aj 3,5 V6:
Hľaď tutoki

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Str, 15.12.2010, 11:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Montero, American version.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 15.12.2010, 11:52
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak teda pouvazujeme co sa bude dat ten strieborny je krasny a len asi fakt zakladna vybava :-( nic moc ale mozno nie mozno sa len zda ze to je zakladna vybava nemusi ci ? obvolame a pozistujeme :-)


Str, 15.12.2010, 12:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nemvyzerá základná výbava ten strieborný, aj keď je GLS, ak má originál vyhrievané sedáky.... Pýtaj foto aj z interiéru a z motora. Vyzerá celkom dobre... veď uvidíš.
A choď sa mrknúť do Hrádku, ako ti radil Roman lh, máš to na skok a vyskúšaš si auto hneď, aj keď nekúpiš, budeš vedieť, čo to je zač. Osobná skúsenosť je na nezaplatenie.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 15.12.2010, 13:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aj toto je Pajero Sport :-D Tomasb to dal v téme youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=HFYvg5Yh ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=VlC7WvSi ... re=related
Ale také už asi netreba. Len aby sa to vedelo ...

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 15.12.2010, 14:05
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki píše:
Nemvyzerá základná výbava ten strieborný, aj keď je GLS, ak má originál vyhrievané sedáky.... Pýtaj foto aj z interiéru a z motora. Vyzerá celkom dobre... veď uvidíš.
A choď sa mrknúť do Hrádku, ako ti radil Roman lh, máš to na skok a vyskúšaš si auto hneď, aj keď nekúpiš, budeš vedieť, čo to je zač. Osobná skúsenosť je na nezaplatenie.

ale Romanlh vie o pajere sport na predaj a ja nadnim len trochu premyslam ale to budem as ked pridem v lete z francuzska ci klasiku pajero alebo patrol alebo pajero sport ale zatim vidim ze ak oco kupi pajero obycajne nekupim si ja ziadne len budem investovat do toho a budem jazdit na nom ja :-D alebo kupim podobne nejake :-D teda tak uvidime a tie plasty co maju pajera tak som videl ze niektore maju a niektore nie to preco??? cim to je ?


Str, 15.12.2010, 15:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hesh nevymyslaj chcel si auto aj mimo cestu zad obre dukaty takze ostanme radsej pri pajere wagon :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Str, 15.12.2010, 16:24
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078 píše:
hesh nevymyslaj chcel si auto aj mimo cestu zad obre dukaty takze ostanme radsej pri pajere wagon :)

veruze ostavam pri pajere wagon da sa povedat ze je to univerzalne auto na vsetko s nicim nema problem :-D ak sa mylim opravte ma :-D


Str, 15.12.2010, 18:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako som uz vravel je to univerzalne na ceste to nema problem rutit sa 160km/h v terene sa tiez nestrati myslim ze v terene je to slusny voz v mojom pripade auto ktore ma nikdy nenahalo v stichu a to aj na pneu AT bezzavadove to je take otazne ... tento konkretny motor je super pokila pravidelne vymienas oleje afiltre a motor zbytocne nevytacas , tento motor je konstruovany na zaber z malych otacok ma ohromnu silu, a pokial sa on staras je to bezproblemove auto .....tolko zmmojej strany :-D :-D :-D

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Str, 15.12.2010, 19:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
akú má 2,8TD maximálnu rýchlosť? Tých 160 možno dokáže, ale "uháňať 160 km/h" sa mi zdá byť na to auto trochu pritiahnuté za vlasy :roll: Galloper 2,5TD mal maximálku písanú tuším 136km/h a cestovná rýchlosť bola okolo 110, pri 120 už to dosť hulákalo...

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 15.12.2010, 20:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pozri sa galloper je galloper a pajero je pajero poznam aj takych co isli aj viacej ako 160km/h nevravim to preto aby isiel co to da ale poukazujem nato ze s tym nema problem :)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Str, 15.12.2010, 20:34
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 07.12.2010, 10:17
Príspevky: 420
Bydlisko: Liptovský Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078 píše:
pozri sa galloper je galloper a pajero je pajero poznam aj takych co isli aj viacej ako 160km/h nevravim to preto aby isiel co to da ale poukazujem nato ze s tym nema problem :)


na rychlost to nepotrebujeme oco prisne dodrziava 50 90 a aj 130 na dialnici viac tomu netlaci :-) a moj problem je s
toho vytacania ako mlady sofer som zvyknuty len na benzin a bojim sa o diesel ze ho moc budem vytacat zbytocne je to proste ine ako s benzinom a ze na diesli nieco casom mojim jazdenim odyde (cerpadlo turbo atd...) moc nejazdievam na diesli skor na benzine aaj toho bratoveho forda focusa vytacam na 3tis otack dokonca viac ako nas benzin proste nezvyk + starsie auto ktore toho ma za sebou habadej veci a ktora kolvek suciastka moze dobrovolne nasilne odyst to ho sa bojim a ze kupime pokazi a pomalicky pol roka bude stat na dvore :-(


Štv, 16.12.2010, 0:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to zase tohoto by somsa pri pajere nedal neni to motor z vysavaca ja to bezne v terne na redukci tocim 3az 4tisic otacok a to nie len ja aj patrolisty a iny co maju diesel ja som to myslel tak aby si ho moc nepretacal ked je studeny ze rano nastartuje s a hned jeb 4tis otacok ked sa zohreje nevadi mu to takze tohoto sa neboj to auto je nato stavane a na redukcii sa myslim ani pod 2 otacok neda ist aspon mne sa to nepodarilo mozno na4stupni aj to pochybujem takze nemaj obavy auto je to silne a zvyknes si rychlo:) a ked si prito cerpadle akorat ja ho mam posrate preto si davaj obrovsky pozor ked lejes z bandasky naftu do auta staci mala smet a je to v riti nejde to uzako by malo...:)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Štv, 16.12.2010, 7:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hesh, keď si sadneš do Pajera, tak Ťa tie "vytáčky" prejdú! Je to dvojtonová krava, ale s 2,8čkou to celkom ide. Ak nie si hluchý pako tak rýchlo zistíš po sluchu kedy treba preradiť. To čo Ty popisuješ je skôr choroba slabých motorov s malým točivým momentom ( v porovnaní s váhou auta ) - vykúriť mu trochu viac aby mi pri preradení nedajbože nezdochlo. Ja mám 3,5L a bežne jazdím v rozmedzí 1000 až 2000 otáčok. Keď mu dupnem na krk, ide na 5000. Ale ja mám automat, takže radenie ma trápiť nemusí :-D .

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 16.12.2010, 10:05
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 288 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: