Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 21.07.2025, 17:45
Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 10 ] 
 Jeep XJ 4.0 NonHO - nejde 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
čawte, takže popíšem vám čo sa mi to deje s motorom, budem rád ked mi napíšete čo s tým robiť.
...motor bol prehriaty, odvtedy ide ťažko naštartovať, a ked chytí, má velmi vysoké otáčky, potom spadnú a ide na volnobehu uplne fasa, nič neklepe, nebucha, tlaky sú na všetkých valcoch od 7,5-8,5. sviečky všetky suché, a motor či za studena či za tepla ide len do cca 2400-2500 ot./min. postupne otáčkami naberá taký hluchý zvuk až kým nepríde na túto hodnotu. predtým nebol problém ani so štartom, a šiel krásne po obmedzovač. ja už vobec neviem čo mu može byť :? elektrika? nejaký senzor v riti alebo čo?

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 05.07.2011, 18:43
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem, ci netrepnem koninu ale ja by som to odhadoval na nejaky senzor najskor MAF alebo TPS. To tazke startovanie mas na mysli, ze dlho toci?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Uto, 05.07.2011, 21:40
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
podtlakove hadicky si kontroloval ?

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Uto, 05.07.2011, 22:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to dlhé štartovanie definujem aj dlhým točením (podstatne dlhším) a potom štartuje velmi pomali, brchtavo. podtlaky som mal všetky poodpájané a toto to nerobilo, niečo može byť aj v tom, no nemyslím že to má až taký vpliv že do 2500 otáčok nejako hej a potom už vobec.

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Uto, 05.07.2011, 22:41
Profil ICQ
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 14.11.2009, 3:18
Príspevky: 236
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ide ti dost benzinu? Mozno vstrekovace? Regulator tlaku benzinu?

_________________
Cherokee XJ 4.0
Grand Cherokee ZJ 5.2
Obrázok


Uto, 05.07.2011, 22:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
začal som sa s tým hrať, dal som druhé čerpadlo, tak jediné čo odpadlo bolo to dlhé štartovanie, všimol som si že mi tlakuje expanzku aj ked je motor studený, takže hlava pojde dolu a uvidíme potom čo dalej... no stále neviem prísť na to prečo to nejde do otáčok a nemá výkon, že by to malo nejaký súvis? predzápal je dobrý

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Ned, 24.07.2011, 20:06
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
asi preto nejde bo si mi este tu vodnu pumpu nezaplatil,,, uz je tomu jeden rok,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 24.07.2011, 22:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako môže mať výkon pri tlakoch 7,5-8,5 bar? To je na úrovni starých motorov SV a 70 okt. benzínu.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 25.07.2011, 11:27
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo ten motor vznikol v roku 1986 podla zakladov z roku 1964 !!! Kompresny pomer u non-HO z tohoto roka je 8,5:1.
Takze nic divne na tom nevidim

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 25.07.2011, 11:35
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palino, nemýľ si pojmy kompresný pomer a kompresný tlak. Kompresný pomer 8,5 ti dá tlak vo valcoch cca 12 bar. Je to závislé od opotrebenia. Máš ropáka s kompresným pomerom asi 21. Ak by si mal vo valcoch tlak 21 barov, asi by ti to ani nechytilo, či?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 25.07.2011, 20:24
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 10 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: