Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Jeep XJ 4.0 NonHO - nejde
Autor |
Správa |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
čawte, takže popíšem vám čo sa mi to deje s motorom, budem rád ked mi napíšete čo s tým robiť.
...motor bol prehriaty, odvtedy ide ťažko naštartovať, a ked chytí, má velmi vysoké otáčky, potom spadnú a ide na volnobehu uplne fasa, nič neklepe, nebucha, tlaky sú na všetkých valcoch od 7,5-8,5. sviečky všetky suché, a motor či za studena či za tepla ide len do cca 2400-2500 ot./min. postupne otáčkami naberá taký hluchý zvuk až kým nepríde na túto hodnotu. predtým nebol problém ani so štartom, a šiel krásne po obmedzovač. ja už vobec neviem čo mu može byť  elektrika? nejaký senzor v riti alebo čo?
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 05.07.2011, 18:43 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
Neviem, ci netrepnem koninu ale ja by som to odhadoval na nejaky senzor najskor MAF alebo TPS. To tazke startovanie mas na mysli, ze dlho toci?
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Uto, 05.07.2011, 21:40 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
podtlakove hadicky si kontroloval ?
|
Uto, 05.07.2011, 22:11 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
to dlhé štartovanie definujem aj dlhým točením (podstatne dlhším) a potom štartuje velmi pomali, brchtavo. podtlaky som mal všetky poodpájané a toto to nerobilo, niečo može byť aj v tom, no nemyslím že to má až taký vpliv že do 2500 otáčok nejako hej a potom už vobec.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 05.07.2011, 22:41 |
|
 |
wori
Frajer
Registrovaný: Sob, 14.11.2009, 3:18 Príspevky: 236 Bydlisko: ZH
|
Ide ti dost benzinu? Mozno vstrekovace? Regulator tlaku benzinu?
_________________Cherokee XJ 4.0
Grand Cherokee ZJ 5.2

|
Uto, 05.07.2011, 22:47 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
začal som sa s tým hrať, dal som druhé čerpadlo, tak jediné čo odpadlo bolo to dlhé štartovanie, všimol som si že mi tlakuje expanzku aj ked je motor studený, takže hlava pojde dolu a uvidíme potom čo dalej... no stále neviem prísť na to prečo to nejde do otáčok a nemá výkon, že by to malo nejaký súvis? predzápal je dobrý
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Ned, 24.07.2011, 20:06 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8016 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
asi preto nejde bo si mi este tu vodnu pumpu nezaplatil,,, uz je tomu jeden rok,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 24.07.2011, 22:16 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ako môže mať výkon pri tlakoch 7,5-8,5 bar? To je na úrovni starých motorov SV a 70 okt. benzínu.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 25.07.2011, 11:27 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Pejo ten motor vznikol v roku 1986 podla zakladov z roku 1964 !!! Kompresny pomer u non-HO z tohoto roka je 8,5:1.
Takze nic divne na tom nevidim
|
Pon, 25.07.2011, 11:35 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Palino, nemýľ si pojmy kompresný pomer a kompresný tlak. Kompresný pomer 8,5 ti dá tlak vo valcoch cca 12 bar. Je to závislé od opotrebenia. Máš ropáka s kompresným pomerom asi 21. Ak by si mal vo valcoch tlak 21 barov, asi by ti to ani nechytilo, či?
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 25.07.2011, 20:24 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|