Dnes je pondelok 5. mája 2025, meniny má Lesana, Lesia a zajtra Hermína
Grand Vitara, Terrano II, Pajero Wagon
Autor |
Správa |
miggy
Učeň
Registrovaný: Str, 15.08.2012, 19:31 Príspevky: 82 Bydlisko: Banská Bystrica
|
pavol2078 píše: KM mohli mat 130tis len v zatvorke mali napisat ze 3x  a co sa tyka uzavierka videm niekde kde mi zdvyhne zadne koleso do luftu myslim ze i serioveho pajera to neni velky probem pokial nema odpojeny stabik a ine tlmice a ked bude koleso v lufte zapni speru a uvidis  ) co sa deje 
OK, tak skúsim obrubníky 
|
Pon, 10.09.2012, 21:25 |
|
 |
miggy
Učeň
Registrovaný: Str, 15.08.2012, 19:31 Príspevky: 82 Bydlisko: Banská Bystrica
|
jenki píše: K tomu inzerátu... nechápem, prečo bolo treba na aute, ktoré má najazdených 130 000 km  robiť generálku motora Veď prvá výmena rozvodového remeňa sa tam robí pri 160 000km... A ten dažďový senzor z inzerátu by som na tom aute tiež rád videl... trošku mi nesedí ani kombinácia modelu "Blister fender" teda vypuklé blatníky s motorom DOHC 153kW, no proste by som bol opatrný pri kúpe.  Inak získať auto v tejto výbave (plnka, koža, dlhý model) v dobrom stave - to považujem za super voľbu. Len musí byť naozaj v poriadku. 
Chlapík mi nakoniec odpísal, že:
go bolo robené kvôli lpg,ktoré bolo neodborne namontované a prepálilo to dva piesty.nedalo sa to nejak lacnejšie pretože sa predávajú len komplet sady.
Oplatí sa to kupovať?
|
Pon, 10.09.2012, 21:28 |
|
 |
miggy
Učeň
Registrovaný: Str, 15.08.2012, 19:31 Príspevky: 82 Bydlisko: Banská Bystrica
|
|
Pon, 10.09.2012, 21:29 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Rozhodne sa mi viac paci ten oplastovany kusok, ako ten s vypuklymi blatnikmi ;) To tak na prvy dojem podla vyzoru :P
_________________
|
Pon, 10.09.2012, 23:08 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Jenky asi mas 3,5liter ten ma vacsiu spotrebu ale s 3litrom ak cestujem na pohode 80 az 90 tak spotreba 10litrov mam to tiez odsledovane pri tankovani a s prazdnym privesnym vozikom12l a jazdim vela zhruba 40000 tisic kilometrov za rok s nim tak mozem porovnat ale je jasne,ze ked sa tulam v zapche v meste a podobne tak to basti viac a ak si dlho necistil tie vzduchove kanaliky co sa radi zasieraju tak si to daj rozobrat-na kazdom benzinovom pajere co sme to rozobrali boli zadrbane a bol rozdiel po vycisteni
|
Uto, 11.09.2012, 0:08 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|

miggy píše: Na čo si mám teda dať pozor, keď vravíš, že Blister fender a DOHC 153kW nejde dokopy? Čo sa týka motora, zháňal som 3-liter, ale chlapík sa mi nejako neozýva, tak som prešiel na 3,5-liter, však ho neplánujem využívať na každodenné vozenie sa do práce (ak sa mi to nezapáči) 
To Joe66 K tej spotrebe sa už nechcem veľmi vyjadrovať, ja to nemám odsledované, ja to mám merané, presne. Ale držím ti palce. Informácia o čistote podtlakových kanálov je veľmi zaujímavá.
Miggy, nemám to presne potvrdené, ale model "Blister flare fender" teda vypuklé blatníky je model roku 1998, začiatok dodávok do Európy bol vraj 10/1997 a doposiaľ som videl tento model iba s novším motorom 3,5 V6 SOHC, teda s jedným vačkovým hriadeľom v hlave. Preto mi je trošku divné, že v inzeráte je písané výkon 153kW (to mal motor DOHC) a nie 143kW (nový motor SOHC) Nový motor mal nižšie emisie, to bol dôvod zmeny.
Inak je motor 6G74 3,5 V6 rovnaký, verzie sa líšia len hlavou, teda spôsobom rozvodu (DOHC, SOHC a MIVEC DOHC) a samozrejme výkonom až do 194kW (263 koní) pre systém MIVEC DOHC.
Auto si poriadne pozri, treba vyskúšať funkčnosť všetkých podvozkových funkcií, vrátane uzávierok, priradenia prednej nápravy atd...
Verzia "Blister Flare fender" má výhodu v tom, že má priestor v blatníkoch a väčšie kolesá nechytajú pri vykrížení o plech, inak tam zásadný rozdiel nie je.
Mimochodom, informácia o tom, že je to SuperSelect 4WD je napísaná aj na prístrojovej doske pod signalizáciou pohonu kolies a uzávierok.

_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Uto, 11.09.2012, 21:35 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Tá fotka sa dosť podobá na moje budíky ... ešte aj kilometrami 
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Uto, 11.09.2012, 21:54 |
|
 |
miggy
Učeň
Registrovaný: Str, 15.08.2012, 19:31 Príspevky: 82 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Jenki, ďakujem. Aj keď mi je jasné, ako sa skúšajú všetky polohy malej radiacej páky, nemám v tom žiadnu prax a tak to bude dosť zaujímavé, keď budem nabiehať na obrubníky predným kolesom, aby som zadné dostal do vzduchu. No hádam si ten človek o mne nebude myslieť, že mu chcel to auto načisto rozbiť
Dnes idem do BA vyskúšať toto:
http://auto.bazos.sk/inzerat/18006556/Pajero-V6-3000.php
Som zvedavý, ako to dopadne 
|
Str, 12.09.2012, 12:28 |
|
 |
pavol2078
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40 Príspevky: 1447 Bydlisko: povazska bystrica
|
miggy nie je to nic zloziteho  polohy radiacej paky su jednoduche cestnu 4x4 mozes dat aj vypnut za jazdy4x4 (superselekt)zavreta medzinaprava musis zastavit a preradit ale vyradit mozes za jazdy na cestnu a hned aj na zadok akorat redukovanu musis zaradovat aj vyradovat ked auto stoji tod vsetko tak isto uzavierka sa musi zapinat aj vypinat ked stojis ked ju budes zapinat budes pocut kompresor ako ju tlaci a hura na obrubniky 
_________________Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom OFFROAD CLUB LÚKY
|
Str, 12.09.2012, 13:35 |
|
 |
miggy
Učeň
Registrovaný: Str, 15.08.2012, 19:31 Príspevky: 82 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Ďakujem páni, ale zase mi to nevyšlo. Ale asi iba dočasne. S chlapíkom som bol dohodnutý, že si auto dnes pôjdem iba vyskúšať a keď sa mi zapáči a jeho majiteľ sa vráti z dovolenky, kúpim ho. Ono totižto predáva ho synovec majiteľa, lebo ten nevie robiť s internetom.
Podľa uja gúgla som nevedel zistiť, či označenie ECI-MULTI V6 3000 je 12 ventilový 110kW motor, alebo 24 ventilový 133kW motor. Tak som to dal chlapíkovi preveriť, ale keď sa po robote chcel dostať ku kľúčom a TP od auta, nikto nebol vo firme jeho strýka, nemohol zobrať TP (aby mi povedal výkon motora) ani kľúče a tak z toho zase nič nebolo. Takže keď sa dostane a prezistí to, zavolá mi. Horšie na tom je to, že má aj iného záujemcu, ktorý chce prísť pozrieť auto cez víkend (ja vtedy nemôžem) a obávam sa toho, že ho kúpi.
Ale nakoniec veď nič sa nedeje, takých áut je Slovensku dosť.
P.S.: Dnes som videl jedno fajné pajero s ŠPZ BB 118AG a vyzeralo dosť dobre 
|
Str, 12.09.2012, 16:47 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
Toto ? 
|
Str, 12.09.2012, 21:47 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Migi eci multi je 24ventilove to znamena 131 alebo133kw ak sa nemylim-zistis to tak,ze ak otvoris kapotu tak na vrchu na lavo bude servo cerpadlo-to je 133kw a ten slabsi motor ma na vrchu alternator a tych dobrych benzinovych pajer vela nemas-mohol by som Ti hovorit kolko penazi ma stalo co som pochodil az som zohnal zdravy nevylagrovany kus-jedno ale s manualom je v Kezmarku velmi zachovale ale trochu zastate
|
Str, 12.09.2012, 22:19 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
miggy píše: ...... Ale nakoniec veď nič sa nedeje, takých áut je Slovensku dosť. ...
Onô, ma tak napadlo... a to Prontove Pajero si bol pozrieť?
Si z Bystrice, on zo Zvolenskej Slatiny... aspoň sa choď pozrieť, zistíš čo a ako máš skúšať, ako má čo vyzerať a fungovať. Veď Pronto ti hlavu neodkúsne aj keď nekúpiš, myslím si.
Motáš sa niekde po Bratislave a tu neskúsiš? Veď to nemáš vôbec ďaleko.
Lebo určite sa viac a korektnejšie dozvieš od člena fóra ako od neznámeho, čo ani nevie, ako sa zapína 4-kolka.
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=3493929
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Štv, 13.09.2012, 15:06 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Jenki - Stretol som sa sním v BB, nakoľko pracujem na rovnakej ulici ako on ... Počas jeho obednej pauzy si popozeral auto, pofrflal že je hrdzavé  , ani ho nechcel počuť naštartované... Popravde som čakal, že sa aspoň bude chcieť previezť, no nič.
Pár vecí má naštudované s netu, pár vecí som mu povedal ja, len sa obávam aby nekúpil vylágrovanu sračku do ktorej len do motora vrazí 1000,-€ .
MIGGY - ak chceš rozumne kúpiť, fakt sa oplatí najskôr sa v štyroch-piatich autách povoziť. Aj terénom, aby si vedel, ako fungujú redukcie, 4x4, uzávierka, ako správne narábať s plynom (to mne Jenki hneď po kúpe jasne demonštroval  ).
Nieje hanba sa pýtať, mne napríklad doteraz nieje jasné, čo robí ten OverDrive. Keď to mám v pozícií OFF tak mi motor inak radí stupne.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Štv, 13.09.2012, 15:34 |
|
 |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2389 Bydlisko: Zvolen
|
 Nuž, hrdzavé bude každé Pajero viac alebo menej, predsa len, je to japonec a výroba tohoto modelu skončila v roku 2000. Kritické miesta sú na ráme v priestore zadných kolies, tam hrdza hrozí vážnym problémom.
Je rozumné ho hneď po kúpe dať do poriadku, neskôr, keď sa stane členom domácnosti obvykle nezostáva čas, lebo sa stane "potrebným" každý deň
Doporučujem sa ísť povoziť, aspoň trochu a zistiť, ako to funguje. Bez toho by som takéto auto od neznámeho človeka rozhodne nekupoval.
OD čiže OverDrive na tejto konkrétnej prevodovke je vlastne 4.-tý prevodový stupeň. Ak ho vypneš, automat radí len 1-2-3 a na štvorku nepreradí. Blokuje sa len elektricky tlačítkom na voliči, na prístrojovke sa rozsvieti OD OFF. V manuáli sa píše, že vypínanie OD sa používa len na zvýšenie efektivity brzdenia motorom pri dlhých tiahlych klesaniach. Žiadny iný popis ani využitie výrobca neuvádza (znalci a odborníci na automaty áno, ale v súvislosti s inými autami).
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Štv, 13.09.2012, 16:23 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|