Dnes je streda 25. júna 2025, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána
TJ 4.0 '98 Sahara (hroch:)
Autor |
Správa |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Jojo, budem Ta otravovat ;)
_________________
|
Štv, 11.10.2012, 6:33 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
spin píše: ale nebudem brat vsetko. napriklad chladic novy nechcem [300+ E], ak vydrzi, tak zostane stary.
chladic to nevydrzal (a ani nemohol) pretoze zapaprat plneny termoplast zhora nejakym tmelom je hovadina. Novy stoji od 150€ nahor (china) az po 500 (celomedeny 3radovy). U tych cinskych vacsinou nepasuju zavity a srobenia na vymennik pre AT a lahko praska presne ten isty horny plast co praskol aj tebe. spin píše: v riti su oba predne naboje, tiez ich nebudem asi teraz brat [kus 186 E]
naboje sa daju kupit od 110 do 252€ - zasa podla vyrobcu
|
Štv, 11.10.2012, 10:32 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Ja som myslel chladič vody (motora) tam nepotrebujem žiadne šrobenia, aj keď je z východu ale zatiaľ spokojnosť a nie AT- (mam manuál, tak o cenu chladiča oleja som sa nezaujímal).
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Štv, 11.10.2012, 11:10 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Do buducna uvazujem nad samostatnym chladicom AT, ako odporucal Palo.
Momentalne som uz vyzmychany, jak handra :)
_________________
|
Štv, 11.10.2012, 11:17 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
jojo007 píše: Ja som myslel chladič vody (motora) tam nepotrebujem žiadne šrobenia, aj keď je z východu ale zatiaľ spokojnosť a nie AT- (mam manuál, tak o cenu chladiča oleja som sa nezaujímal).
Tomas ma automat a tepelny vymennik pre AT prevodovku JE SUCASTOU !!! vodneho chladica. takze potrebujes chladic aj s tymto vymennikom.
Bez toho to uplne nefunguje, ten vymennik je tam na "teplotnu satbilizaciu" okuhu AT.
Doplnkovy chladic AT sa zapaja do serie s tymto vymennikom.
|
Štv, 11.10.2012, 11:21 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
Palino a ked to mam riešené bez výmenníka? len chladič AT pichnutý pred chladič motora, je to zle?
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 11.10.2012, 11:29 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
v zime sa dlho ohrieva AT - neskoro radi O/D
a ak nemas termostat v tom pridavnom chladici tak ju podchladzujes
|
Štv, 11.10.2012, 11:32 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
"Foku Mé" - Budem mat novy chladic ;)
Tak snad tento uz vydrzi isty chvilu. O mesiac, ak sa podari, prehodim predne naboje za nove - to uz zvladnem u seba v garage.
A potom sa pojdem TUCNE POVOZIT ! :D
_________________
|
Štv, 11.10.2012, 21:15 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
spinak spinak... este ta caka dlllllha cesta..
ked pride ten mesiac co mas menit naboje, pockam si ako nahlas zanadavas,.
Ked xces nieco svojpomocne riesit , nezabudaj na dielenske vybavenie.
JEEP a obzvlast TJ, je tak 30perc. metrika a ostatok(99perc.) palce.
Na nabojoch je tusim 3xsrob s hviezdicou. Tak uz zacni zhanat celu sadu , hodi sati dost casto. Napr na zhodenie HT, dverovych pantov..
No bude to kopec zabavy. A kopec vydavkou do naradia. Samozrejme ked kupis nekvlaitne, poseries aj naradie aj srob
Drzim palce
PS: ak sa ti nepozdava tych 29perc. naviac., to je preto , lebo u JEEPa nikdy nevies kde za rohom ta caka palcovy srob (aj zavit). Prip. kombinacia oboch.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 11.10.2012, 21:25 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
spin píše: "Foku Mé" - Budem mat novy chladic  Tak snad tento uz vydrzi isty chvilu. O mesiac, ak sa podari, prehodim predne naboje za nove - to uz zvladnem u seba v garage. A potom sa pojdem TUCNE POVOZIT ! 
Neboj aj nenávisť je forma lásky!
Čím ho budeš mať dlhšie o to viac ho budeš mať rád aj keď si niečo vypíta za čo ho budeš fakt nenávidieť!
Ale po určitom čase prídeš na to že mať Wraníka je niečo iné ako len vlastniť auto,alias dákeho offa!
Ja si s ním celkom rozumiem aj keď má svoje muchy a nie maléééé!
Ale svoje už aj odpracoval a stále pekne slúži svojmu účelu.
Tá poruchovosť nieje taká vážna toho sa netras! Ročník máš dobrý - novšie ani nechci! Dobrá rada : daj si poradiť od pár ludí /Palo chero/ ktorí fakt vedia, ale má to hranice tvojou potrebou použitia.
Raz oprav a poriadne, lebo sa to bude srať stále! Prí každom stroji to platí zlepence nevydržia vela..... Ceny a postupnosť si dohodni podľa nutnosti potreby výmeny!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Štv, 11.10.2012, 22:08 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Tie tri hviezdicové šróby na náboji povolíš aj s 11 prstencovým klúčom (nie 6 hraným ale ktorý má viacej hrán) samozrejme kvalitným!
Ja si všetko robím sám ( v rámci mojích možností) ( je to dobrý pocit z vykonanej práce  ) auto mám ako svoj koníček ,teda zatiaľ asi voľajakých 170 koníčkov!
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Štv, 11.10.2012, 22:18 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Aj..
Naposledy upravil spin dňa Sob, 17.11.2012, 20:15, celkovo upravené 1
|
Štv, 11.10.2012, 23:04 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
tak matematika bola aj moja a celkom zostala ., neboj sa moje percenta raz pochopis.. len zacni nieco na wrane riesit.
Skusim ti to trochu priblizit:
Ze mas torx ti je prd platne, on tam sice je torx ale s palcovym rozmerom. Vysledkom pouzitia metrickeho torxu je standartne poskodeny srob aj kluc.
k percentam: 30perc. metrika 99 perc. palce. rozdiel do plusu: 29perc miesanec = metricka hlava / palcovy zavit a obracene..
UZ MAS JASNEJSIE???
A bude horsie, ked ta lapne amok ako mna, rozborka , zborka celeho auta - dosroba... zinkovanie ramu., a potom obnova vsetkych dier a zavitov..
Potom budes mat uplne jasno v percentach co ti pisem.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pia, 12.10.2012, 2:49 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
fajer píše: tak matematika bola aj moja a celkom zostala ., neboj sa moje percenta raz pochopis.. len zacni nieco na wrane riesit.
Ze mas torx ti je prd platne, on tam sice je torx ale s palcovym rozmerom. Vysledkom pouzitia metrickeho torxu je standartne poskodeny srob aj kluc.
Torx bity sú len metrické, takže nemáš pravdu (T1-T100)
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pia, 12.10.2012, 6:01 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Torxy nam zatial vzdycky pasovali a ked sa poskodili, tak kvoli zadretemu zavitu, alebo sa odtrhla cela hlavicka. Inak nebol nikdy problem s vercajgom. Tie hviezdicove (tisichran) hlavicky som objavil zatial len na hlave motora, ale s takymi vecami by som urcite ani nespekuloval a zaniesol ludom "co temu rozumeju". ;)
A to by bola podla mna dost hanba hocikoreho rozumnejsieho mechanika - nemat inchove naradie - predsa nielen jeepy su americke auta, celkovo ich je pomerne viac :)
Rozrabky na totalku urcite nechystam - az tak moc to zase nezeriem. Chcem to dat len do schopnejsieho stavu, trochu dohnat to, co doteraz zanedbali. A potom konecne chcem zacat jazdit na ryby. Doteraz som malo jazdil na ryby, lebo som nemal auto. Teraz mam auto a jazdim este menej :D
Paradox :D
_________________
|
Pia, 12.10.2012, 6:17 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|