Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 24.06.2025, 19:41
Dnes je utorok 24. júna 2025, meniny má Ján a zajtra Tadeáš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 128 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší
 TJ 4.0 '98 Sahara (hroch:) 
Autor Správa
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jojo, budem Ta otravovat ;)

_________________
Obrázok


Štv, 11.10.2012, 6:33
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
spin píše:

ale nebudem brat vsetko. napriklad chladic novy nechcem [300+ E], ak vydrzi, tak zostane stary.


chladic to nevydrzal (a ani nemohol) pretoze zapaprat plneny termoplast zhora nejakym tmelom je hovadina. Novy stoji od 150€ nahor (china) az po 500 (celomedeny 3radovy). U tych cinskych vacsinou nepasuju zavity a srobenia na vymennik pre AT a lahko praska presne ten isty horny plast co praskol aj tebe.



spin píše:
v riti su oba predne naboje, tiez ich nebudem asi teraz brat [kus 186 E]


naboje sa daju kupit od 110 do 252€ - zasa podla vyrobcu

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 11.10.2012, 10:32
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54
Príspevky: 144
Bydlisko: Malacky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som myslel chladič vody (motora) tam nepotrebujem žiadne šrobenia, aj keď je z východu ale zatiaľ spokojnosť a nie AT- (mam manuál, tak o cenu chladiča oleja som sa nezaujímal).

_________________
Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta.
Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.


Štv, 11.10.2012, 11:10
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Do buducna uvazujem nad samostatnym chladicom AT, ako odporucal Palo.
Momentalne som uz vyzmychany, jak handra :)

_________________
Obrázok


Štv, 11.10.2012, 11:17
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jojo007 píše:
Ja som myslel chladič vody (motora) tam nepotrebujem žiadne šrobenia, aj keď je z východu ale zatiaľ spokojnosť a nie AT- (mam manuál, tak o cenu chladiča oleja som sa nezaujímal).


Tomas ma automat a tepelny vymennik pre AT prevodovku JE SUCASTOU !!! vodneho chladica. takze potrebujes chladic aj s tymto vymennikom.
Bez toho to uplne nefunguje, ten vymennik je tam na "teplotnu satbilizaciu" okuhu AT.

Doplnkovy chladic AT sa zapaja do serie s tymto vymennikom.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 11.10.2012, 11:21
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Palino a ked to mam riešené bez výmenníka? len chladič AT pichnutý pred chladič motora, je to zle?

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 11.10.2012, 11:29
Profil ICQ
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v zime sa dlho ohrieva AT - neskoro radi O/D
a ak nemas termostat v tom pridavnom chladici tak ju podchladzujes

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 11.10.2012, 11:32
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
"Foku Mé" - Budem mat novy chladic ;)
Tak snad tento uz vydrzi isty chvilu. O mesiac, ak sa podari, prehodim predne naboje za nove - to uz zvladnem u seba v garage.

A potom sa pojdem TUCNE POVOZIT ! :D

_________________
Obrázok


Štv, 11.10.2012, 21:15
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
spinak spinak... este ta caka dlllllha cesta..
ked pride ten mesiac co mas menit naboje, pockam si ako nahlas zanadavas,.
Ked xces nieco svojpomocne riesit , nezabudaj na dielenske vybavenie.
JEEP a obzvlast TJ, je tak 30perc. metrika a ostatok(99perc.) palce.
Na nabojoch je tusim 3xsrob s hviezdicou. Tak uz zacni zhanat celu sadu , hodi sati dost casto. Napr na zhodenie HT, dverovych pantov..
No bude to kopec zabavy. A kopec vydavkou do naradia. Samozrejme ked kupis nekvlaitne, poseries aj naradie aj srob :-)

Drzim palce :-D

PS: ak sa ti nepozdava tych 29perc. naviac., to je preto , lebo u JEEPa nikdy nevies kde za rohom ta caka palcovy srob (aj zavit). Prip. kombinacia oboch.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Štv, 11.10.2012, 21:25
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
Poslať 
spin píše:
"Foku Mé" - Budem mat novy chladic ;)
Tak snad tento uz vydrzi isty chvilu. O mesiac, ak sa podari, prehodim predne naboje za nove - to uz zvladnem u seba v garage.

A potom sa pojdem TUCNE POVOZIT ! :D



Neboj aj nenávisť je forma lásky!
Čím ho budeš mať dlhšie o to viac ho budeš mať rád aj keď si niečo vypíta za čo ho budeš fakt nenávidieť!

Ale po určitom čase prídeš na to že mať Wraníka je niečo iné ako len vlastniť auto,alias dákeho offa!
Ja si s ním celkom rozumiem aj keď má svoje muchy a nie maléééé!
Ale svoje už aj odpracoval a stále pekne slúži svojmu účelu.
Tá poruchovosť nieje taká vážna toho sa netras! Ročník máš dobrý - novšie ani nechci! Dobrá rada : daj si poradiť od pár ludí /Palo chero/ ktorí fakt vedia, ale má to hranice tvojou potrebou použitia.
Raz oprav a poriadne, lebo sa to bude srať stále! Prí každom stroji to platí zlepence nevydržia vela..... Ceny a postupnosť si dohodni podľa nutnosti potreby výmeny!

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Štv, 11.10.2012, 22:08
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54
Príspevky: 144
Bydlisko: Malacky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tie tri hviezdicové šróby na náboji povolíš aj s 11 prstencovým klúčom (nie 6 hraným ale ktorý má viacej hrán) samozrejme kvalitným!
Ja si všetko robím sám ( v rámci mojích možností) ( je to dobrý pocit z vykonanej práce :D ) auto mám ako svoj koníček ,teda zatiaľ asi voľajakých 170 koníčkov!

_________________
Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta.
Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.


Štv, 11.10.2012, 22:18
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aj..


Naposledy upravil spin dňa Sob, 17.11.2012, 20:15, celkovo upravené 1



Štv, 11.10.2012, 23:04
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak matematika bola aj moja a celkom zostala ., neboj sa moje percenta raz pochopis.. len zacni nieco na wrane riesit.

Skusim ti to trochu priblizit:
Ze mas torx ti je prd platne, on tam sice je torx ale s palcovym rozmerom. Vysledkom pouzitia metrickeho torxu je standartne poskodeny srob aj kluc.
k percentam: 30perc. metrika 99 perc. palce. rozdiel do plusu: 29perc miesanec = metricka hlava / palcovy zavit a obracene.. :-)
UZ MAS JASNEJSIE???

A bude horsie, ked ta lapne amok ako mna, rozborka , zborka celeho auta - dosroba... zinkovanie ramu., a potom obnova vsetkych dier a zavitov..
Potom budes mat uplne jasno v percentach co ti pisem.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 12.10.2012, 2:49
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
tak matematika bola aj moja a celkom zostala ., neboj sa moje percenta raz pochopis.. len zacni nieco na wrane riesit.

Ze mas torx ti je prd platne, on tam sice je torx ale s palcovym rozmerom. Vysledkom pouzitia metrickeho torxu je standartne poskodeny srob aj kluc.


Torx bity sú len metrické, takže nemáš pravdu (T1-T100)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pia, 12.10.2012, 6:01
Profil WWW
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59
Príspevky: 471
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Torxy nam zatial vzdycky pasovali a ked sa poskodili, tak kvoli zadretemu zavitu, alebo sa odtrhla cela hlavicka. Inak nebol nikdy problem s vercajgom. Tie hviezdicove (tisichran) hlavicky som objavil zatial len na hlave motora, ale s takymi vecami by som urcite ani nespekuloval a zaniesol ludom "co temu rozumeju". ;)
A to by bola podla mna dost hanba hocikoreho rozumnejsieho mechanika - nemat inchove naradie - predsa nielen jeepy su americke auta, celkovo ich je pomerne viac :)

Rozrabky na totalku urcite nechystam - az tak moc to zase nezeriem. Chcem to dat len do schopnejsieho stavu, trochu dohnat to, co doteraz zanedbali. A potom konecne chcem zacat jazdit na ryby. Doteraz som malo jazdil na ryby, lebo som nemal auto. Teraz mam auto a jazdim este menej :D
Paradox :D

_________________
Obrázok


Pia, 12.10.2012, 6:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 128 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron