Dnes je nedela 8. júna 2025, meniny má Medard a zajtra Stanislava
Prehodenie naprav pod perá Samurai
Autor |
Správa |
abacad
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 16.09.2011, 21:27 Príspevky: 121 Bydlisko: Trencin
|
čo vlastne? ake to má pozitívum zdvihnúť ťažisko? že sa zlepší prejazdový uhol? ten mi na kratkom samuraji vadí najmenej.že má lepšiu brodivosť? kto jazdil bahnom a špinavou vodou vie, že je lepšie sa velkej bačorine vyhnúť.že to lepšie vyzerá? to pre mna nie je podstatné...tak čo teda???
a negatíva?
auto sa skor prevráti, lebo ma vyššie ťažisko...alebo existuje nejaky sposob ako dvihať a nemeniť ťažisko?
možno som len neznalý či nahluply,ak viete dobre poradiť vopred dakujem
|
Pia, 21.12.2012, 16:20 |
|
 |
BlackBear
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05 Príspevky: 509 Bydlisko: Zvolen-okolie
|
z toho čo si popísal ohladom tohto,tak mi z toho vyplíva,že ty vlastne nemáš rád terén..brodiť nie,náklon nie,ani sa ti to nepáči,chalan to chce,asi to videl,skúšal,páči sa mu to a je pravdepodobne rozhodnutý.
Tak prečo nie.
Ak sa mýlim tak sorry. 
_________________ Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.
BMW 320d e90.. rýchlobežka Nissan Patrol K160 2,8TD 0944 057 888
|
Pia, 21.12.2012, 16:40 |
|
 |
lukky1988
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.08.2010, 11:40 Príspevky: 97 Bydlisko: Trenčín,Nemšová
|
_________________ Súcasnost:Mitsubishi L200, 2,5Tdi, opancierovane brucho, 2x navijak, pneu BF Googrich Mud Terrain KM2, uzavierka zadku, spravene perá, OME tlmice História:Suzuki Samurai 1,3, favo karbo, navijak, T3, pevnostny naraznik, OME podvozok, zosirene...
|
Pia, 21.12.2012, 16:42 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|

abacad, pocuj tu nejde o bruchoplazy ale o terenne auta!!!!,, ktore su v terene vyuzivane spravidla aj na brodenie,, samozrejma vec ze cim je vyssie taziskoo, tym je stabilita vozidla slabsia,, to je pravda,, ale ked sa brodis v terene,,,, blatee, tak ides pomalu a nie rychlo cize ta stabilita je dost dobra,, neraz to terennym vozidlam pomohloo, ze boly kus nadvyhnute,, bo velarazy vozidlo zapadne a sedi aj na rame a kasne a to je uz tazsie vyprostovat,, kym je sadnute iba na napravnici, nie je to este az tak spatne,, a navyse ak ides cez voduu, ma to svoje vyhody a velke,, ked boli unas zaplavy, nadvyhnutym patrolom sme sa smiechom pravazali tam kde ostatne terenaky sa neodvazili co neboli dvyhnute,,, a to je len kus co som ti to priblizil,,, ak mas skusenosti dobre a velkee, s jazdou v terene a offroadom tak vies o com tu melem,, a ak nemas tak tu teoriu fyziky ani nespominaj,, a BlackBear, to pekne napisal a ak ti to pali tak porozumies tomu,,,,tymto nerypem, iba konstatujem,,
a len tak pre inspiraciu, preco je dobre nadvyhnut vozidlo-
http://www.youtube.com/watch?v=uTqnqud0chk
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 21.12.2012, 17:43 |
|
 |
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
preloženie náprav pod perá, bodylift - podložky medzi kasňu a šasi alebo nakutie/výmena pier je najlacnejšie riešenie, ako zdvihnúť offroad. takže, keď nechceš investovať /čo sa asi do samíka ani neoplatí/ a chceš dvíhať, pusť sa do toho. Jazdné vlastnosti na ceste sa v každom prípade zhovadia, ale v teréne mu pomôžeš, lebo okrem iného budeš môcť dať vačšie gumy
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Pia, 21.12.2012, 18:57 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
okrem toho co je tu popisane moznost dat vecsie pneu tym padom sa zlepsia najazdove a prejazdove uhly,alo tu bolo pisane aj brodivost a ver ze sa to aj lahsie umyva,a nehovorim o opravach v terene nieje nic lepsie ako si pohodlno pod auto lahnut 
|
Sob, 22.12.2012, 15:14 |
|
 |
lukky1988
Učeň
Registrovaný: Štv, 05.08.2010, 11:40 Príspevky: 97 Bydlisko: Trenčín,Nemšová
|
Chalani dakujem za pozitiva...... No i napriek tomu sa mi nikto neozval ohladom upravy 
_________________ Súcasnost:Mitsubishi L200, 2,5Tdi, opancierovane brucho, 2x navijak, pneu BF Googrich Mud Terrain KM2, uzavierka zadku, spravene perá, OME tlmice História:Suzuki Samurai 1,3, favo karbo, navijak, T3, pevnostny naraznik, OME podvozok, zosirene...
|
Sob, 22.12.2012, 16:09 |
|
 |
bonder
Učeň
Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51 Príspevky: 98 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz......
_________________ Sj 410, T3 vraník, nahamrovaný, prídavné svetlá v predu v zadu, svetelná rampa, záhradka....
|
Sob, 22.12.2012, 17:42 |
|
 |
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
|
FOGY píše: preloženie náprav pod perá, bodylift - podložky medzi kasňu a šasi alebo nakutie/výmena pier je najlacnejšie riešenie, ako zdvihnúť offroad. takže, keď nechceš investovať /čo sa asi do samíka ani neoplatí/ a chceš dvíhať, pusť sa do toho. Jazdné vlastnosti na ceste sa v každom prípade zhovadia, ale v teréne mu pomôžeš, lebo okrem iného budeš môcť dať vačšie gumy
zvýraznená veta sa mi nepáči, pripadá mi to ako tvoj výsmech, nie každý má na drahého wranglera, aj do starej felicie sa oplatí investovať ak ňou vieš niečo dosiahnúť, je to hobby a to patrí k životu. ja vždy dám radšej € aj do starého vraka ako do automatov, aj z toho vraka sa dá zrobiť dobré auto, o ktoré bude záujem
prepáčte za OT
|
Ned, 23.12.2012, 14:16 |
|
 |
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
bonder píše: Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz......
Chalanko kukaj co si myslis nieje to samuraj hmm

|
Pon, 24.12.2012, 14:41 |
|
 |
MIrec01
koumák
Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25 Príspevky: 1355 Bydlisko: Banska Bystrica
|
_________________viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samikviewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0 Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.
|
Pon, 24.12.2012, 15:00 |
|
 |
BlackBear
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05 Príspevky: 509 Bydlisko: Zvolen-okolie
|
Jasné stáva sa..
Mne sa páči na foto č.1 tá rezerva z 1203-ky 
_________________ Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.
BMW 320d e90.. rýchlobežka Nissan Patrol K160 2,8TD 0944 057 888
|
Pon, 24.12.2012, 15:04 |
|
 |
bonder
Učeň
Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51 Príspevky: 98 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|

Filipe píše: bonder píše: Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz...... Chalanko kukaj co si myslis nieje to samuraj hmm  je pekný to sa musí uznať, ja samuraje chválim, ale mám iba litra  ale i tak 31" gumy by som asi bez zmeny prevodu nedával, môj názor , a tie perá pod osobne nemusím, hamrovanie sa mi páči viac ale ako už každý uzná za vhodné.... ja fakt že som nikdy nejazdil s pérami nad ale i tak mám dosť strachu pri náklonoch ktoré robím a niekedy sa čudujem že som sa ešte neprevrátil  a pérami nad nápravu bez žiadnych zmien asi lepšie kríženie nedosianete....
_________________ Sj 410, T3 vraník, nahamrovaný, prídavné svetlá v predu v zadu, svetelná rampa, záhradka....
|
Pon, 24.12.2012, 15:12 |
|
 |
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
LUKY, moja rada: trošku daj nakuť perá, daj si vytočiť podložky medzi šasi a kasňu/do5cm/ a o chlp vačšie gumy a dosiahneš lacnú a celkom efektnú úpravu.
keď preložíš nápravy, treba ti o.i. predlžovať kardany, natáčať nápravy, keď to má stabíky - úprava stabíkov,uchytení, veľké gumy - z toho vyplýva kratší prevod, dlhšie brzdové hadice a neviem čo ešte. Je to veľa roboty a výsledok - vyššie auto ako v prvom prípade, ale za oveľa vačšie peniaze a nestabilita pri jazde zaručená.
pandíka nepočúvaj, on dokáže auto svojimi nezmyselnými úpravami tak akurát zhovadit, a ešte ho to stojí aj kopu peňazí.
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Pon, 24.12.2012, 18:41 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
FOGY píše: LUKY, moja rada: trošku daj nakuť perá, daj si vytočiť podložky medzi šasi a kasňu/do5cm/ a o chlp vačšie gumy a dosiahneš lacnú a celkom efektnú úpravu.
keď preložíš nápravy, treba ti o.i. predlžovať kardany, natáčať nápravy, keď to má stabíky - úprava stabíkov,uchytení, veľké gumy - z toho vyplýva kratší prevod, dlhšie brzdové hadice a neviem čo ešte. Je to veľa roboty a výsledok - vyššie auto ako v prvom prípade, ale za oveľa vačšie peniaze a nestabilita pri jazde zaručená.
pandíka nepočúvaj, on dokáže auto svojimi nezmyselnými úpravami tak akurát zhovadit, a ešte ho to stojí aj kopu peňazí.
Fogy podľa toho čo som od Teba prečítal máš čo to za sebou, ale dvíhanie pomocou fiftu pod kasňu- to nem dobrý spôsob!!! mam s tým svoje skúsenosti.
Nevravím že podloženie nápravy je košér ale puky pod kasňu radšej nie!!!
Píšeš že všetko máš, máš pripravený pozdĺžny stabik zadnej nápravy proti pridvihovaniu diffu???
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pon, 24.12.2012, 20:40 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|