Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 08.06.2025, 11:42
Dnes je nedela 8. júna 2025, meniny má Medard a zajtra Stanislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Prehodenie naprav pod perá Samurai 
Autor Správa
Začínajúci koumák

Registrovaný: Pia, 16.09.2011, 21:27
Príspevky: 121
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
čo vlastne? ake to má pozitívum zdvihnúť ťažisko? že sa zlepší prejazdový uhol? ten mi na kratkom samuraji vadí najmenej.že má lepšiu brodivosť? kto jazdil bahnom a špinavou vodou vie, že je lepšie sa velkej bačorine vyhnúť.že to lepšie vyzerá? to pre mna nie je podstatné...tak čo teda???

a negatíva?

auto sa skor prevráti, lebo ma vyššie ťažisko...alebo existuje nejaky sposob ako dvihať a nemeniť ťažisko?

možno som len neznalý či nahluply,ak viete dobre poradiť vopred dakujem


Pia, 21.12.2012, 16:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05
Príspevky: 509
Bydlisko: Zvolen-okolie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
z toho čo si popísal ohladom tohto,tak mi z toho vyplíva,že ty vlastne nemáš rád terén..brodiť nie,náklon nie,ani sa ti to nepáči,chalan to chce,asi to videl,skúšal,páči sa mu to a je pravdepodobne rozhodnutý.
Tak prečo nie.
Ak sa mýlim tak sorry. :D

_________________
Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.

BMW 320d e90.. rýchlobežka
Nissan Patrol K160 2,8TD
0944 057 888


Pia, 21.12.2012, 16:40
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.08.2010, 11:40
Príspevky: 97
Bydlisko: Trenčín,Nemšová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt023

_________________
Súcasnost:Mitsubishi L200, 2,5Tdi, opancierovane brucho, 2x navijak, pneu BF Googrich Mud Terrain KM2, uzavierka zadku, spravene perá, OME tlmice
História:Suzuki Samurai 1,3, favo karbo, navijak, T3, pevnostny naraznik, OME podvozok, zosirene...


Pia, 21.12.2012, 16:42
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
abacad, pocuj tu nejde o bruchoplazy ale o terenne auta!!!!,, ktore su v terene vyuzivane spravidla aj na brodenie,, samozrejma vec ze cim je vyssie taziskoo, tym je stabilita vozidla slabsia,, to je pravda,, ale ked sa brodis v terene,,,, blatee, tak ides pomalu a nie rychlo cize ta stabilita je dost dobra,, neraz to terennym vozidlam pomohloo, ze boly kus nadvyhnute,, bo velarazy vozidlo zapadne a sedi aj na rame a kasne a to je uz tazsie vyprostovat,, kym je sadnute iba na napravnici, nie je to este az tak spatne,, a navyse ak ides cez voduu, ma to svoje vyhody a velke,, ked boli unas zaplavy, nadvyhnutym patrolom sme sa smiechom pravazali tam kde ostatne terenaky sa neodvazili co neboli dvyhnute,,, a to je len kus co som ti to priblizil,,, ak mas skusenosti dobre a velkee, s jazdou v terene a offroadom tak vies o com tu melem,, a ak nemas tak tu teoriu fyziky ani nespominaj,, a BlackBear, to pekne napisal a ak ti to pali tak porozumies tomu,,,,tymto nerypem, iba konstatujem,, :smt017
a len tak pre inspiraciu, preco je dobre nadvyhnut vozidlo-
http://www.youtube.com/watch?v=uTqnqud0chk

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 21.12.2012, 17:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30
Príspevky: 428
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
preloženie náprav pod perá, bodylift - podložky medzi kasňu a šasi alebo nakutie/výmena pier je najlacnejšie riešenie, ako zdvihnúť offroad. takže, keď nechceš investovať /čo sa asi do samíka ani neoplatí/ a chceš dvíhať, pusť sa do toho. Jazdné vlastnosti na ceste sa v každom prípade zhovadia, ale v teréne mu pomôžeš, lebo okrem iného budeš môcť dať vačšie gumy

_________________
ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK

https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177


Pia, 21.12.2012, 18:57
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19
Príspevky: 431
Bydlisko: Modra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
okrem toho co je tu popisane moznost dat vecsie pneu tym padom sa zlepsia najazdove a prejazdove uhly,alo tu bolo pisane aj brodivost a ver ze sa to aj lahsie umyva,a nehovorim o opravach v terene nieje nic lepsie ako si pohodlno pod auto lahnut :-D


Sob, 22.12.2012, 15:14
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.08.2010, 11:40
Príspevky: 97
Bydlisko: Trenčín,Nemšová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chalani dakujem za pozitiva...... No i napriek tomu sa mi nikto neozval ohladom upravy :(

_________________
Súcasnost:Mitsubishi L200, 2,5Tdi, opancierovane brucho, 2x navijak, pneu BF Googrich Mud Terrain KM2, uzavierka zadku, spravene perá, OME tlmice
História:Suzuki Samurai 1,3, favo karbo, navijak, T3, pevnostny naraznik, OME podvozok, zosirene...


Sob, 22.12.2012, 16:09
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51
Príspevky: 98
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz......

_________________
Sj 410, T3 vraník, nahamrovaný, prídavné svetlá v predu v zadu, svetelná rampa, záhradka....


Sob, 22.12.2012, 17:42
Profil
Pandík

Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
Príspevky: 3300
Odpoveď s citáciou
Poslať 
FOGY píše:
preloženie náprav pod perá, bodylift - podložky medzi kasňu a šasi alebo nakutie/výmena pier je najlacnejšie riešenie, ako zdvihnúť offroad. takže, keď nechceš investovať /čo sa asi do samíka ani neoplatí/ a chceš dvíhať, pusť sa do toho. Jazdné vlastnosti na ceste sa v každom prípade zhovadia, ale v teréne mu pomôžeš, lebo okrem iného budeš môcť dať vačšie gumy


zvýraznená veta sa mi nepáči, pripadá mi to ako tvoj výsmech, nie každý má na drahého wranglera, aj do starej felicie sa oplatí investovať ak ňou vieš niečo dosiahnúť, je to hobby a to patrí k životu. ja vždy dám radšej € aj do starého vraka ako do automatov, aj z toho vraka sa dá zrobiť dobré auto, o ktoré bude záujem :wink:
prepáčte za OT


Ned, 23.12.2012, 14:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19
Príspevky: 431
Bydlisko: Modra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bonder píše:
Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz......

Chalanko kukaj co si myslis nieje to samuraj hmm
Obrázok


Pon, 24.12.2012, 14:41
Profil ICQ
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1355
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A domysli si preco sa to nedoporucuje

Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Pon, 24.12.2012, 15:00
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 24.11.2012, 22:05
Príspevky: 509
Bydlisko: Zvolen-okolie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jasné stáva sa..
Mne sa páči na foto č.1 tá rezerva z 1203-ky :-D :-D :-D

_________________
Nikdy nieje tak zle,aby nemohlo byť ešte horšie.

BMW 320d e90.. rýchlobežka
Nissan Patrol K160 2,8TD
0944 057 888


Pon, 24.12.2012, 15:04
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51
Príspevky: 98
Bydlisko: Stará Ľubovňa
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Filipe píše:
bonder píše:
Väčšie kola ? hovoríme o samurajovi nie ? tam s tými väčšími kolami sa moc nepohrá lebo mu nebude stačiť motor ak bude mať dobrý vzor... .... a hlavne ma zaujíme či to chceš ako homemade úpravu ze málo peňazí veľa muziky ? alebo niečo profi lebo ak profi tak to si kúp sadu od calmini a spravíš si to aj sám a sú tam hlavne na to stavané péra v tej sade... lebo origo péra niesú moc stavané ne to aby sa prehíňali do negatíva takže praskne skôr ako keby si ho nahamroval.... a okrem toho ked nahamruješ péra alebo prehodíš nenahamrované nad tak velký rozdiel v tom neni.... viem to porovnať... ja mám hamrované, bratranko má péra nad a ešte mu aj prasklo teraz......

Chalanko kukaj co si myslis nieje to samuraj hmm
Obrázok
je pekný to sa musí uznať, ja samuraje chválim, ale mám iba litra :-D ale i tak 31" gumy by som asi bez zmeny prevodu nedával, môj názor , a tie perá pod osobne nemusím, hamrovanie sa mi páči viac ale ako už každý uzná za vhodné.... ja fakt že som nikdy nejazdil s pérami nad ale i tak mám dosť strachu pri náklonoch ktoré robím a niekedy sa čudujem že som sa ešte neprevrátil :-D a pérami nad nápravu bez žiadnych zmien asi lepšie kríženie nedosianete....

_________________
Sj 410, T3 vraník, nahamrovaný, prídavné svetlá v predu v zadu, svetelná rampa, záhradka....


Pon, 24.12.2012, 15:12
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30
Príspevky: 428
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LUKY, moja rada: trošku daj nakuť perá, daj si vytočiť podložky medzi šasi a kasňu/do5cm/ a o chlp vačšie gumy a dosiahneš lacnú a celkom efektnú úpravu.

keď preložíš nápravy, treba ti o.i. predlžovať kardany, natáčať nápravy, keď to má stabíky - úprava stabíkov,uchytení, veľké gumy - z toho vyplýva kratší prevod, dlhšie brzdové hadice a neviem čo ešte. Je to veľa roboty a výsledok - vyššie auto ako v prvom prípade, ale za oveľa vačšie peniaze a nestabilita pri jazde zaručená.

pandíka nepočúvaj, on dokáže auto svojimi nezmyselnými úpravami tak akurát zhovadit, a ešte ho to stojí aj kopu peňazí.

_________________
ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK

https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177


Pon, 24.12.2012, 18:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
FOGY píše:
LUKY, moja rada: trošku daj nakuť perá, daj si vytočiť podložky medzi šasi a kasňu/do5cm/ a o chlp vačšie gumy a dosiahneš lacnú a celkom efektnú úpravu.

keď preložíš nápravy, treba ti o.i. predlžovať kardany, natáčať nápravy, keď to má stabíky - úprava stabíkov,uchytení, veľké gumy - z toho vyplýva kratší prevod, dlhšie brzdové hadice a neviem čo ešte. Je to veľa roboty a výsledok - vyššie auto ako v prvom prípade, ale za oveľa vačšie peniaze a nestabilita pri jazde zaručená.

pandíka nepočúvaj, on dokáže auto svojimi nezmyselnými úpravami tak akurát zhovadit, a ešte ho to stojí aj kopu peňazí.


Fogy podľa toho čo som od Teba prečítal máš čo to za sebou, ale dvíhanie pomocou fiftu pod kasňu- to nem dobrý spôsob!!! mam s tým svoje skúsenosti.
Nevravím že podloženie nápravy je košér ale puky pod kasňu radšej nie!!!



Píšeš že všetko máš, máš pripravený pozdĺžny stabik zadnej nápravy proti pridvihovaniu diffu???

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pon, 24.12.2012, 20:40
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: