Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna
Jeep - Prečo, sa neoplati zakladat novy thread ...
Autor |
Správa |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
Tak,realnu skusenost nema nik?
|
Pia, 25.01.2013, 11:05 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
ak je to naozaj vojensky blazer K30 - M1008 (nie C30, nie K5 aleb C5), tak ma vzadu napravu Chevy 14-Bolt, vpredu Dana60
prevod tusim 5,13 alebo 5,38, vzadu automaticka uzavierka Detroit
Tie napravy su velke tazke masivne a spolahlive
Prevodovka TH400 detto. je to 3°automat ktory sa z oblubou pouziva na rozne zavodne trialove specialy s niekolkonasobnym vykonom
v serii to auto nidy nemalo vyfuky takto hore a takisto nemalo ziadnu kozu. Tie dvemale svetla v maske nie su original. Takisto na foto nikde nevidim NATO zasuvku na 24V ani inu vojensku pripravu . (ale mozno tam je, fotky su dost neostre )
K30 US army:
6,2diesel nie je uplne zly motor, aj ked to nema nic moc vykonu. Zato ale schrume skoro vsetko co tecie
Je to klasicky komorkovy diesel. Stara generacia (znacenie C, do roku 1991)nie je zrovna vykvet techniky. Bezna zavada su sroby na hlave valcov a vahadla ventilov. Nic moc vykon. Ak, tak by som hladal J-motor (od1993) Da sa to pomerne jednoducho oturbovat .
|
Pia, 25.01.2013, 14:16 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
Tak toto som potreboval vediet...super....diky mooc pali.....ten motor co je po 93....je tiez diesel,aky obsah,vykon?diky 
|
Sob, 26.01.2013, 20:44 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
tie motory su skoro identicke-rovnaky objem, blok, hlava...
ale lisia sa v par detailoch - C-series ma pohon agregatov trojicou klasickych klinovych V-remenov, novsi typ ma jeden drazkovany remen.
J-series nema EGR,C-series ano (s vinmkou niektorych vojenskych)
J-series ma lepsie sanie aj vyfuk (menej restriktivne) a o par koni viac. Inak nastavene cerpadlo, neskor ine cepadlo....
ale aj tak to nie je ziadny brutalny vykon. 165HP, po oturbovani max 200.
|
Ned, 27.01.2013, 12:07 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
chalani prestal mi ist ventilator kabiny(cherokee 2.5td,99rv)teda ide mi iba na 4tu rychlost....je tam nejaka poistka a kde?alebo nejake rele,ci nejaky potenciometer???
|
Pon, 25.02.2013, 18:32 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Odišiel ti odpor ktorý robí reguláciu rýchlosti ventilátora.
A
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 26.02.2013, 14:37 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Nooo, pripojim sa. Funguje to auto od auta diametralne inac, alebo viem teoreticky prisposobit nejakym bastlom, nejaky ND z jeepu na terrano ? (myslim vzhladom na parametre, asi nebude vadit, ked sa mi bude vetrak tocis mierne inou rychlostou). LEbo tiez mi prve 2 rychlosti skapali.
Alebo sa opytam verejnosti inac - viem to nejak inac nahradit nejakym zodpovedajecim potenciometrom ? To ze tam bude nieco na ovladacom paneli kutit, a tahat kable - no co uz ...
Snazil som sa to rozobrat - to je des ... all1one .. uff ...
Uz sa to tu riesilo ale cestou, ktora asi nie je celkm easy (neviem, nevyznam sa) (nejake impulzne oneee... serepeticky).
|
Uto, 26.02.2013, 15:15 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No môže a nemusí to byť podobné do 96 sú to len stočené odporové špiráli, ktoré su v tuneli vzduchu aby boli chladené, potom to už je na báze smd a iných elektrických vymožeností. Ale princíp regulácie PWM bude asi rovnaký.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 26.02.2013, 17:09 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Ja som tam videl zbezne nejaky drot v keramike (Asi). A co vcul ? Aj napises nieco konkretne, ze zastav sa, alebo si budem musiet nieco samodo zbastlit z ponuky sortimentu obchodu pre radioamaterov ?
|
Uto, 26.02.2013, 17:50 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
a kde to presne je...aby som to pozrel.....
|
Uto, 26.02.2013, 20:25 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
makak píše: a kde to presne je...aby som to pozrel..... na spolujazdcovej strane pod kastlíkom v kanáli rozvodov vzduchu finder píše: Ja som tam videl zbezne nejaky drot v keramike (Asi). A co vcul ? Aj napises nieco konkretne, ze zastav sa, alebo si budem musiet nieco samodo zbastlit z ponuky sortimentu obchodu pre radioamaterov ? Tibor kludne sa zastav  ak tam máš len blbý odpor (čo vzhľadom na vek a typ auta predpokladám) tak nejaký nájdeme. Regulácia výkonu (otáčok ) vetráka v autách sa rieši rôzne - skoková regulácia - odporové špirály na voľno alebo na keramike (bežný štandard) - plynulá regulácia cez PWM (pulzne-šírková modulácia) - hlavne s digitálnou klimou a "automatickým" vetrákom - plynulá cez nejaký polovodičový regulátor napätia - viacnásobné vinutie motora
|
Str, 27.02.2013, 11:05 |
|
 |
makak
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
|
cez week to pozrem.... 
|
Štv, 28.02.2013, 20:01 |
|
 |
midnight_man
Frajer
Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21 Príspevky: 228 Bydlisko: RK city
|
Chlapi nejdem zakladat novu temu, tak okrajovo viete niekto niečo o chybe "P0753" na WJ 2000 3,1TD? Je to nejaky solenoid 3-4 shift / rele. Ked vylucime vadne vedenie, konektory..kde sa nachadza fyzicky ten solenoid pripadne to rele? Auto ide samozrejme v nejakom "nudzovom rezime".dakujem
_________________Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004) http://www.wi-telecom.sk
|
Ned, 03.03.2013, 16:07 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
midnight_man píše: Chlapi nejdem zakladat novu temu, tak okrajovo viete niekto niečo o chybe "P0753" na WJ 2000 3,1TD? Je to nejaky solenoid 3-4 shift / rele. Ked vylucime vadne vedenie, konektory..kde sa nachadza fyzicky ten solenoid pripadne to rele? Auto ide samozrejme v nejakom "nudzovom rezime".dakujem solenoidy sú v prevodovke, relé je v pdc
|
Ned, 03.03.2013, 16:29 |
|
 |
midnight_man
Frajer
Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21 Príspevky: 228 Bydlisko: RK city
|
na kolko vyjde financne solenoid?
_________________Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD, Overland, Black pearl (2004) http://www.wi-telecom.sk
|
Ned, 03.03.2013, 17:20 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|